Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 996
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mass143 » ndz lip 12, 2015 23:57

dawmac ma tez xxr



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pn lip 13, 2015 07:37

lwlw pisze:
sebekgolf pisze:
lwlw pisze:Chodzi mi o to, w co się wkręca te śruby.
Jeśli chodzi Ci o śruby które trzymają tylne poduszki/silentblocki/gumy wahacza ( te duże okrągłe) to tam jest... nakrętka a nie przyspawany gwint :grin:
Ale ja nic nie pisałem, że robiłem cokolwiek z wahaczami :bigok: Chodzi mi o nakrętki (czy co tam jest), w które się wkręca śruby od gum stabilizatora. No nic, od razu jakoś przyspawane, trochę brzydko wyszło, bo dostęp marny, ale się trzyma :bajer: Ciekawy tylko bylem czy kto miał taki problem.
Robson91 pisze:Sztomel, ale norglas to badziewny zamiennik wstawiło mi w SC któren ma 16 lat i 50 tyś przebiegu i po roku wygląda gorzej jak stara po 15 latach
Też tak czytałem, ale nie miałem wyboru, bo to z ubezpieczenia i po ponad roku (ok. 30 kkm) jest OK.

No to jak od stabilizatora, to gwint jest wspawany. Panie... trzeba było kupić wahacz z nowymi gumami za 130zł i po problemie ;)


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » pn lip 13, 2015 21:04

Kurcze sebek coś się nie rozumiemy :-) Co mi po wahaczu, nic z wahaczem nie robiłem i gumy wahacza są OK, nic tu nie zepsułem :bajer: Gumy staba przykręca się przez obejmę do... no właśnie nie jestem pewny - do sanek? Do tego czegoś, w czym jest jakiś gwint, jakby nakrętka przyspawana - i ja ją właśnie urwałem. Ale spoko, trzyma się, zrobiłem ze 200 km i zostawiam jak jest, w końcu to stabilizator, a nie drążek kierowniczy czy wahacz.



Awatar użytkownika
Stanley777
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 952
Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
Lokalizacja: Brzesko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Stanley777 » wt lip 14, 2015 16:39

lwlw, tez się nieźle namęczylem żeby w tą obejmie wepchac gumę poli i może nie tak upchac ale właśnie całość zakręcić.
Twoje rozwiązanie lwlw, powinno być ok.

Nie da się ukryć ze fachowcy od linii produkcyjnej VW mogli pewne sprawy inaczej rozwiązać no ale to już przeszłość, dlatego jak się coś uwali a chce sie naprawić, ma się pomysł a wyglada to głupio ale tego nie widać i działa to jak najbardziej można to zastosować :jezor: oczywiście wszystko w ramach rozsadku.


Mój Były Golfik :kwiatek:

ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1


Obrazek Obrazek

Także Teeegooo... ;]]] :hmm: :food: :satan: :ass:

https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » wt lip 14, 2015 18:04

No przyłapane nowym spawem i musi trzymać. Po prostu obejma jeszcze miała sporo miejsca żeby doszła i dociągając ją już był za duży opór. Oczywiście mogłem się wycofać w porę, ale naiwnie sądziłem, że może jakoś poli się ściśnie.
W ogóle to mogłem zostawić bez spawania i by lepiej wyszło, ale problem byłby następnym razem no i to była dłuższa śruba - chciałem nią tylko dociągnąć obejmę żeby się trochę ułożyła, a potem wrócić do ori śruby. Mogłem zostawić jak się urwało, bo w czasie dokręcania nagle coś "pyk", ale dokręcało się dalej - chyba dlatego, że ta nakrętka była dociśnięta i dlatego się nie obracała.
Faktycznie po latach mogą być problemy - przecież to miejsce jest narażone na brud i wilgoć. A dostęp jest taki, że na dobrą sprawę należałoby sanki wymienić. Podobnie ma się sprawa z dolną śrubą od łącznika staba wkręcaną w wahacz. Z drugiej strony w VAG-u (przynajmniej z tamtych lat) i tak wydaje mi się nieźle się odkręcają stare śruby.



Awatar użytkownika
Stanley777
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 952
Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
Lokalizacja: Brzesko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Stanley777 » wt lip 14, 2015 18:28

Ja właśnie jak pakowalem u siebie poli w wahacze i przy wymianie zawieszenia to zamiast popuscic śruby na łączniku i dopiero wtedy windowac to najpierw wziąłem się za podnoszenie a potem za śruby, całość dostała naprężeń i uwalilem śrubę w wahaczu ale na tyle fartownie ze udało mi się dospawac łebek śruby i odkręcić ja całkiem :jezor:


Mój Były Golfik :kwiatek:

ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1


Obrazek Obrazek

Także Teeegooo... ;]]] :hmm: :food: :satan: :ass:

https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg

Maggot
M & K
M & K
Posty: 2053
Rejestracja: czw lip 08, 2010 22:45

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Maggot » wt lip 14, 2015 19:47

Pany,
czy to jest dokładnie ten stabi, który pozwoli bardziej uziemić auto bez problemów ?

Obrazek

jaka jest za niego "dobra" cena ?

Pozdro!



piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1177
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » wt lip 14, 2015 20:08

to nie jest ten stabilizator.



Awatar użytkownika
Mozgi
KujaVWy
KujaVWy
Posty: 358
Rejestracja: pn lis 15, 2010 15:11
Lokalizacja: Pakość [CIN]

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Mozgi » wt lip 14, 2015 20:56

Panowie jakieś pomysły na oddzielenie lotki od klapy? Próbowałem żyłką wędkarską ale za słabą chyba miałem po pękała i nic nie szło ;/


Obrazek

piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1177
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » wt lip 14, 2015 21:49

Spróbuj podgrzać suszarką opalarką, może klej będzie bardziej plastyczny i jakoś pójdzie.



Awatar użytkownika
Dratwa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: ndz lut 16, 2014 14:04
Lokalizacja: Łódź, Poland

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Dratwa » wt lip 14, 2015 23:19

Kupiłem trójramienną kierownice, chciałem ją obszyć i dostałem namiar na gościa, który obszywa kierownicę. Jak się okazało, on przyjeżdża z gotową, obszytą kierownicą,a starą bierze na wymianę. Nie wiem po co szukałem trójramiennej plastikowej kierownicy :banghead: no chyba, że nie będzie chciał czteroramiennej.


Using Tapatalk

Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1643
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » śr lip 15, 2015 00:44

Panowie. 1.8T 150km ARX. Jakieś doświadczenia? Rady? Mam okazje kupić swap właśnie z tym silnikiem. Silnik ze Skody Octavii.
Podatny na modyfikacje? Pozdrowienia.


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Maggot
M & K
M & K
Posty: 2053
Rejestracja: czw lip 08, 2010 22:45

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Maggot » śr lip 15, 2015 08:32

piotrek233, a jak wygląda właściwy, możesz zapodać foto ?



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » śr lip 15, 2015 09:34

Zagadka jest :grin: Mam takie drobne dość ciche stuki, zwłaszcza jak jadę w lekkim skręcie. Sądziłem, że to gumy staba, ale po ich wymianie dalej mam coś podobnego. Zauważyłem luz na górnych mocowaniach amorów - na podniesionym aucie jak szarpię za sprężynę to chodzi na boki i widać od góry jak się przesuwa talerzyk. Czy to może tak lekko stukać? Myślałem, że tu objawy byłyby inne...
Lekko podejrzany jest też jeden łącznik staba. Czy mogę się przejechać testowo z odkręconym stabem?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości