Strona 323 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: pt cze 05, 2015 23:00
autor: HojaNT
No właśnie nic nie wiem na ten temat dokładkę v6 mam ori i do tego se myślałem że taki zderzak pykne i si :bigok: może ktoś ma na sell usa robiony :helm:

Ile może sobie za takie coś wziąć fachura od plastyków? Sam tego nie ogarnę chyba

Kącik posiadaczy MK4

: pt cze 05, 2015 23:01
autor: bjoern
spytaj macabry

Kącik posiadaczy MK4

: pt cze 05, 2015 23:30
autor: krazorek
Stanley777 Wąż ssący czyli dolot? Która złączka?

Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 06, 2015 00:41
autor: macabra_
HojaNT, tego laminata sobie odpuść ;) To odlew razem z dokładką, do tego nie da się tego normalnie spasować ;)

Co do przeróbki to zależy od plastikarza ;)

Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 06, 2015 01:46
autor: HojaNT
Ok ok dzięki za info. A macabra_ jeśli możesz to podeślij mi ile Cię wykasował majster na pw. Muszę policzyć co i jak :helm:

Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 06, 2015 07:25
autor: KoJ@K
Stanley777, o ktorym wezu piszesz? W tych "zamykanych" tą zapinką czesto sie tak dzieje, ze albo sie ten ząbek przeciera i wali dziurką olej, albo wyrabia i nie trzyma jak nalezy - w takim wypadku nie widze innego rozwiazania jak nowy/inny waz, albo "kombos" z danego ksztaltu sylikona + redukcja/przejsciowka w takim ksztalcie jak na ori wezu.

Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 06, 2015 08:34
autor: Stanley777
krazorek, KoJ@K, może to trochu źle ujalem ale chodzi mi o to Aluminiowe połączenie co w jedną stronę wchodzi czerwony wąż i leci w stronę turbo a druga strona tego aluminiowego elementu leci w stronę ICka i właśnie od strony ICka ten ząbek się wytarl i już spinka nie trzyma.

Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 06, 2015 09:55
autor: KoJ@K
Foto zapodaj. :bajer:

Re: Odp: Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 06, 2015 11:12
autor: cinek2004
Qto pisze:1. V1 występował w dwóch wersjach...V2 i V3 są tylko w INOXie
...jak już pytanie o KW. Jeździł ktoś na V2 lub V3, warto dopłacać do każdego modelu wyżej ?
Mi regulacja twardości czasem się przydaje, ale nie jest to coś, co koniecznie muszę mieć. Używam raz w roku jak jadę na wakacje i drogę dojazdową mam z tarki po traktorach.

Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 06, 2015 11:37
autor: macabra_
Qto pisze:V2 i V3 są tylko w INOXie
no chyba nie ;) spotkałem się z V2 nie w INOXie ;)

Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 06, 2015 11:51
autor: krazorek
Panowie, Wasza wcześniejsza dyskusja odnośnie malowania listew nie daje mi jakoś spokoju. To stwierdzenie, że nie malowane listwy Basis'em zajeżdżają... Jakoś na srebrnym nie widzę tych listew w kolorze nadwozia. Takie to mdłe i zlane. A co jak by to zetrzeć do gładkiego i pojechać w czarny mat lub czarny połysk? Ten czarny akcent robi swoje na tym aucie.

U mnie auto ma być zadbanym dupowozem i nie widzi mi się pomalowana listwa tylnego zderzaka w rejonie bagażnika. Widziałem jak to wygląda u innych...

Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 06, 2015 11:58
autor: Stanley777
KoJ@K pisze:Foto zapodaj. :bajer:
Tj ta co leci zaraz za prawym nadkolem :chytry:

Identyczna jaką jakiś gość na alledrogo jako uszkodzoną wystawił

Obrazek
Obrazek

I pytanie czy w przypadku takiego bądź podobnego uszkodzenia da się to jakoś spiąć żeby solidnie siedziało, czy czeka kumpla zakup nowej?

.

A w kwestii tych zawieszeń KW pytam bo tak przeglądałem aukcje i napotkałem się na to ogłoszenie, no i sam fakt że ciekawiło mnie jak to jest z tym INOXem po czym rozpoznać, jakieś oznaczenie wygląd? Dlatego mnie to zaciekawiło

http://olx.pl/oferta/zawieszenie-kw-var ... 7b1bf14704

Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 06, 2015 12:21
autor: macabra_
Stanley777, to jest INOX, poznasz po tym, że nie rdzewieje :jezor:

Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 06, 2015 12:30
autor: Stanley777
macabra_, gorzej jak już będzie za późno :jezor:

Wiadome tak czy inaczej każdy gwint ma bądź powinien mieć warstwę ochronną.
Brałbym tylko teraz pytanie kto mi kupi mój KIT :rotfl: i dlatego dylemat w UJ :jezor: