Strona 33 z 109

Kącik posiadaczy MK2

: wt maja 06, 2014 23:28
autor: Max93
No i rozrząd w miarę poskładany :D
Wszystko spasowane tak na słowo honoru i może jutro już serce wyląduje w ciele :kac:


damian_piaski, nie ma nic lepszego od dobrego HotRod'a :satan:

Kącik posiadaczy MK2

: wt maja 06, 2014 23:34
autor: J.B.S.
A czemu to na słowo honoru?

Kącik posiadaczy MK2

: wt maja 06, 2014 23:36
autor: barto125
A ja se zalałem do pełna :D

Kącik posiadaczy MK2

: wt maja 06, 2014 23:47
autor: Max93
Bo nie miałem kluczy, żeby dobrze dokręcić zamach, i jutro mnie czeka dokręcanie zamachu. Spasować trzeba jeszcze tu i ówdzie, jakoś cholera nie mogę dojść do tego jak założyć pompę wspomagania na blok :banghead:


barto125, burżuj :bajer:

Kącik posiadaczy MK2

: śr maja 07, 2014 00:10
autor: barto125
I spalanie mnie przeraziło, całe 5,7 litra, przy jeździe, gdzie było dużo dymu ;D

Kącik posiadaczy MK2

: śr maja 07, 2014 00:28
autor: Max93
To jest właśnie diesel :D

Sprzedasz mu buta i nie spali dużo więcej jak przy ekonomicznej jeździe :satan:

Kącik posiadaczy MK2

: śr maja 07, 2014 14:13
autor: damian_piaski
z tymi klekotami jesteście niewygodni dla państwa i jego budżetu :D Gdyby Tusk to zobaczył to od razu wprowadziłby podatek od swapa :D

Kącik posiadaczy MK2

: śr maja 07, 2014 16:53
autor: Max93
Podatku ni ma ale jak chce się mieć wszystko ładnie na papierze to trzeba zapłacić :bajer:

Pany i właśnie tu się rodzi moje pytanie na temat papieru.

Nr silnika nie jest wbijany w DR i jest od jakiegoś czasu uznawany za część zamienną - w związku z tym mam obowiązek go wbijać w dowód?
W DR też nie ma nic na temat paliwa czy to diesel czy benzyna, tak więc jak wygląda sprawa z czymś takim?

Powiem, że i tak i tak muszę zrobić przegląd w lipcu ale chciałbym jak najbardziej zminimalizować sprawy urzędowe.

Kącik posiadaczy MK2

: śr maja 07, 2014 17:46
autor: barto125
Jak nie ma, jak jest, P3 ;p
Wymiany silnika na taki sam nie musisz zgłaszać.
Z przeglądem możesz poczekać, na zgłoszenie zmian masz 30 dni, w razie jak Cię policja zatrzyma i się będą czepiać, to powiedz, że Ci zawory wysiadły ^^ a tak na serio, to że 2 dni temu to zrobiłeś i jeszcze nie zgłosiłeś.
Jak robisz przegląd, to rozszerzony 180 zł chyba, diagnosta wydaje informację że zmiany dokonane poprawnie itp, daje dane silnika na kartce i idziesz z tym do urzędu, tam płacisz koło 50 zł, w dowodzie dostajesz adnotację o zmianie silnika, po 30 dni masz nowy dowód.

Kącik posiadaczy MK2

: śr maja 07, 2014 18:18
autor: Max93
P3?
A tam nie ma czasem wpisanej tylko pojemności?
Kto pozna, że to 1.9 a nie 1.6TD? :bajer:


Pobawiłem się trochę twardym woskiem dzisiaj trochę maźgi powyłaziły na sam koniec i będzie to trzeba spolerować ale efekt i tak ciekawy.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kącik posiadaczy MK2

: śr maja 07, 2014 19:12
autor: barto125
p1 pojemność p2 moc p3 paliwo
Nie ciężko zauważyć różnicę ;p

Kącik posiadaczy MK2

: śr maja 07, 2014 19:18
autor: Max93
Muszę zobaczyć w swój DR bo ja tam nic takiego nie widziałem :kac:

Kącik posiadaczy MK2

: śr maja 07, 2014 22:22
autor: J.B.S.
Max93, Jaki wosk?

Kącik posiadaczy MK2

: śr maja 07, 2014 22:34
autor: Max93
Wosk Commandant, holenderski, prosto od nich sprowadzany, była okazja to w robocie kupiłem w dobrej cenie :D

barto125, jak w DR w pozycji P3 mam literkę P to co to może oznaczać?
Bo jeżeli 'P' = 'Paliwo' to nawet jakby tam siedział motor elektryczny to mógłbym nazwać prąd paliwem bo taki jest tego sens