Strona 307 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 21, 2015 16:10
autor: Craash
Spróbuję, bo skrobać nie chcę, bo będzie jeszcze gorzej.

Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 21, 2015 16:30
autor: mass143
czy w wolnossącej benzynie wydech przelotowy może obniżyć osiągi? zrobiłem u siebie w 2.3 wydech na ori średnicy 55mm zakończony tłumikiem rm-motors i mam wrażenie jakby był słabszy :ass:

Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 21, 2015 16:44
autor: bjoern
jak jest w ori średnicy to nie powinien

Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 21, 2015 17:22
autor: macabra_
Bezacetonowym zmywaczem może być ciężko bo te wszystkie ustrojstwa do paznokci schodzą dużo lepiej acetonem... Trochę miałem z tym styczności i nawet w salonach dolewa się aceton do zmywaczy żeby lepiej i szybciej schodziło :jezor: dlatego ja bym spróbował raczej acetonem delikatnie ;)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 21, 2015 17:41
autor: Dratwa
bjoern pisze:
Dratwa pisze:Czy program na 110 będzie optymalny czy może lepiej na 100 zrobić
tak jak kolega wyżej, tu nie masz do wyboru czy chcesz 100 czy 110, jedziesz do tunera i on Ci robi optymalny program pod twoje auto :) w alh to będzie koło 120KM jeśli wszystko zdrowe ;)
Mattpl pisze:Kurde, ja się czasem zastanawiam czy seryjne GTI na klapie w dieslu nie wygląda głupio gdy auto jest odpalone, a co dopiero r32
tylko, że MK4 wychodziły z fabryki GTI TDI....
No i gitez. Kojarzycie kto i ile najwięcej wycisnął z ALH?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 21, 2015 17:58
autor: daniel.wwe
Kumpel w ALH po zabiegu: wtryski 216, pompa 11, uklad dolotowy ARL, gtb17, walek SDI, jednomas + sprzeglo VR6, FMIC, MapSensor 3bar i program uzyskal 195KM/402Nm

Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 21, 2015 18:23
autor: peppa_814
Mozgi pisze:Z której strony? Bo tak przeglądam zdjęcia i nie widzę
A tego Golfa pamiętasz? :hmm:

Obrazek

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 21, 2015 20:33
autor: Mattpl
bjoern pisze:
Mattpl pisze:Kurde, ja się czasem zastanawiam czy seryjne GTI na klapie w dieslu nie wygląda głupio gdy auto jest odpalone, a co dopiero r32
tylko, że MK4 wychodziły z fabryki GTI TDI....
Ja to wiem, bo sam takim jeżdżę, ale niektórzy pytają czy sobie z tdi zamieniłem. W sumie póki nie kupiłem swojego auta to też nie wiedziałem, że wychodziły gti w dieslu

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 21, 2015 20:36
autor: kostek007
Mattpl pisze:Ja to wiem, bo sam takim jeżdżę, ale niektórzy pytają czy sobie z tdi zamieniłem. W sumie póki nie kupiłem swojego auta to też nie wiedziałem, że wychodziły gti w dieslu
1.6 w R tez wychodziły :bigok: Np. ja mam R16 :D

Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 21, 2015 21:18
autor: golf3dawid
Zamienie adaptery 5x120->5x100 20mm na 30mm.

Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 21, 2015 22:14
autor: joseph82
Mattpl pisze: Ja to wiem, bo sam takim jeżdżę, ale niektórzy pytają czy sobie z tdi zamieniłem. W sumie póki nie kupiłem swojego auta to też nie wiedziałem, że wychodziły gti w dieslu
GTI w dieslu miało już 115KM. Wychodzi na to, że to już musiał być nawet AJM, ASZ, ARL. Ale jaka przepaść jest miedzy AJMem a ARLem.
UWAGI: Występowały odmiany GTI z silnikami 1.9TDI 110KM (do 1999 roku), 115KM (1999-2000), oraz 150KM (od 2001 roku)

Czytaj wiecej: http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk4/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kącik posiadaczy MK4

: pt maja 22, 2015 03:51
autor: Stanley777
Ubogie to GTI w dieslu :kac: ale zawsze to jakiś odłam GTI :bigok:

Kącik posiadaczy MK4

: pt maja 22, 2015 07:54
autor: Lampart
Panowie pomoże ktoś?


viewtopic.php?f=183&t=576405" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt maja 22, 2015 08:37
autor: yogi_ziom
Stanley777 pisze:Ubogie to GTI w dieslu :kac: ale zawsze to jakiś odłam GTI :bigok:
Nie jest ubogie :P

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka