Strona 297 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 14, 2015 10:32
autor: Kondzio
Jest ktos kto do kombi dokładał dokładkę V6 i miał taki problem jak ja? Po założeniu dokladki zobaczyłem blachę, coś jak wzmocnienie. Mogę to śmiało wyciąć czy może być z tym problem później? Obrazek

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 14, 2015 10:38
autor: bosse
Kondzio pisze:Jest ktos kto do kombi dokładał dokładkę V6 i miał taki problem jak ja? Po założeniu dokladki zobaczyłem blachę, coś jak wzmocnienie. Mogę to śmiało wyciąć czy może być z tym problem później? Obrazek
Miałem ten sam problem... Musisz wyciac ten kawałek na wylot wydechu, bo inaczej tego nie spasujesz z koncówkami :hmm:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 14, 2015 10:40
autor: macieej
Mam na sprzedaż kolektor ssący z ASZ razem z flanszą zamiast klapy gaszącej/egr, rozwiercony wlot, 250 zł ;)

Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 14, 2015 10:43
autor: Kondzio
bosse, śmiało to mogę ciąć? Bo na lini cięcia jest też takie przetloczenie, nie jest to już podłoga bagażnika?

Edit:
Jakieś zdjęcia z tego zabiegu masz? :chytry:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 14, 2015 11:17
autor: macieej
Aa, jak by ktoś chciał to mam też lusterka elektrycznie składane do MK4 asymetryczne :)

Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 14, 2015 12:56
autor: bosse
Kondzio, poszło pw :pub:

Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 14, 2015 19:29
autor: karacz
Ma ktoś zdjęcie zrobionego czarnego słupka w 3d golfie?

Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 14, 2015 20:21
autor: golf3dawid
Nie szuka nikt ori bagaja dachowego 5d? Mam na sprzedaż, brak 2 zaślepek ale myślę że cena dobra ;)

http://olx.pl/oferta/bagaznik-dachowy-r ... 9SSzn.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 14, 2015 22:47
autor: checin
karacz pisze:Ma ktoś zdjęcie zrobionego czarnego słupka w 3d golfie?
Obrazek
Obrazek

Kącik posiadaczy MK4

: pt maja 15, 2015 00:32
autor: Stanley777
Panowie mam takie małe pytanko, ponieważ ogarnąłem kompletny przelot z kwasówki, póki co woziłem dupsko bez końcówek bo dopiero dziś przyszły gabarytowo te które chciałem a które nie przyszły za pierwszym razem :los2:

Problem polega na tym że część polerowana jest ze stali kwasoodpornej i to by się zgadzało z tym że część montażowa tzw do wspawania jest ze stali zwykłej a przynajmniej takiej że jak przyłożyłem magnez to klei się jak "pojepaaany" :panna:
Pytanie czy spawać zwykłą stal do kwasówki? ma to jakiś wpływ na korozje, czy też późniejsze pęknięcia spawu?
Czy np uciąć flexem same części polerowane z kwasówki i wszystko zgrać z resztą po swojemu?
PS: Myślałem że całość końcówki będzie z kwasu a tu NIMA :kac:

Kącik posiadaczy MK4

: pt maja 15, 2015 08:24
autor: sebekgolf
pojęcie kwasu wcale nie oznacza, że magnes nie będzie ci się chwytał. Wszystko zależy od dodatków w stali. Jakbyś miał czystą nierdzewę to nic się nie chwyci, ale znów nie jest tak odporna na kwasy. Do tego pracuje termicznie dość znacznie. Mogę ci pokazać że nawet stal nierdzewna, która leży już 20 lat na dworze, leje po niej i dalej się świeci, będzie przyciągać magnes. Ja bym spawał migiem drutem nierdzewnym w osłonie AR-CO2. Ewentualnie elektrodą odpowiednią, ale elektrodą najprawdopodobniej napalisz dziur bo spawanie tłumika nie jest takie proste przy jej użyciu. I nie stosuj tarczy do cięcia stali jak będziesz szlifował, tylko takiej typowo do INOX-u. W przeciwnym razie porobisz wtrącenia w materiale i będzie zachodzić rdzą tam gdzie będzie szlifowane.

Kącik posiadaczy MK4

: pt maja 15, 2015 10:43
autor: krazorek
Panowie kurde przypał. Urwały mi się obie śruby od prawej (od strony pasażera) podpory silnika. Silnik leży na podłodze...

Nie było by tematu gdybym nie tak dawno nie wymieniał sprzęgła u mechanika a chwilę po tym nie znalazł jednej z urwanych śrub na podłodze. Myślicie, że jest jakiś związek wymiany sprzęgła z tymi śrubami? Mechanik twierdzi, że tych konkretnych śrub nie odkręcał, ale na tej ukręconej śrubie są ewidentnie ślady od klucza.

Kącik posiadaczy MK4

: pt maja 15, 2015 11:34
autor: checin
Miałem kiedyś podobną akcje gdzie mechanik wymieniał kilka rzeczy i miedzy innymi poduszkę skrzyni biegów. Po odebraniu auta jeździłem kilka dni, później słyszałem metaliczne odgłosy przy ruszaniu, po ściągnięciu filra powietrza okazało się ze na poduszce pasażera są urwane śruby i silnik w połowie wisi. Pojechałem do drugiego mechanika bo trzeba było wymienić łapę od skrzyni i powiedział ze jego poprzednik żle lewarował silnik jak wymieniał poduszkę i wtedy pewnie się urwały śruby. Więc wydaje mi się ze przy wymianie sprzęgła też to mogło mieć coś wspólnego, albo się mylę

Kącik posiadaczy MK4

: pt maja 15, 2015 12:35
autor: krazorek
Dzięki checin! Tak jak piszesz: lewarował silnik a podpory mógł nie odkręcać, ale nadwyrężył ją. Myślę, żeby tam zapobiegawczo dać śruby 10.9 bo są 8.8.