Strona 280 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt kwie 28, 2015 09:43
autor: checin
Qto pisze:
checin pisze:Można jakoś Vagiem sprawdzić rozrusznik?
Pojawił mi się problem ze mój ALH ciężko pali na ciepłym silniku, na zimnym zaś bez problemu
nie można...i co znaczy że ciężko pali? Bo po Twoim rozwiniętym opisie nie szukałbym problemu w rozruszniku...ale kto wie co tam masz na myśli
Nie wiem co moge wiecej napisac. Problem polega na tym ze jak silnik jest rozgrzany to trzeba nim krecic z kilka sekund aby odpalil, a jak jest zimny to odpala odrazu po przekreceniu kluczyka
KoJ@K pisze:A nie bedzie to ten problem z dawkami lub kątem wtrysku ?? :chytry:
Wlasnie nie mam pojecia, dawka paliwa byla ustawiana u mechanika. W sumie sam moglbym sprawdzic ale nie wiem jak dokladnie ale tez nie wiem jaka powinna byc dawka. Co do katu wtrysku jeszcze nic nie bylo robione, czytalem tez ze 9/10 przypadkow pomaga regeneracja rozrusznika

Kącik posiadaczy MK4

: wt kwie 28, 2015 10:06
autor: Qto
checin pisze:Problem polega na tym ze jak silnik jest rozgrzany to trzeba nim krecic z kilka sekund aby odpalil, a jak jest zimny to odpala odrazu po przekreceniu kluczyka
no to chyba nie myślisz że będzie to problem z rozrusznikiem... skoro kręci to rozrusznik jest ok

Kącik posiadaczy MK4

: wt kwie 28, 2015 10:37
autor: checin
No wlasnie sam nie wiem co o tym myslec. Czytalem kilka tematow zwiazanych z tym problemem i niektorzy pisza ze regeneracja rozrusznika pomaga w 90%. Napisalem w kaciku bo moze ktos mial z tym problem i jakos sobie z nim poradzil, a kazda uwaga bedzie cenna

Kącik posiadaczy MK4

: wt kwie 28, 2015 10:47
autor: sebekgolf
Nie wiem jak przy zwykłej pompie, ale w PD z tego co się orientuję jest próg wtryśnięcia paliwa. Na zimnym silniku jest niższy, na ciepłym wyższy ( wyższe obroty na rozruchu muszą być uzyskane). Ja mam dokładnie ten sam problem w PD ale póki co olewam regenerację rozrusznika bo i tak cały napęd będę targał niedługo z auta.

Kącik posiadaczy MK4

: wt kwie 28, 2015 11:56
autor: kwadros
checin, a widzisz, ja się spotkałem w większości z diagnozami dotyczącymi dawki startowej paliwa - polecana naprawa to ponoć wgranie nowych map. Muszę przyznać, że mój ALH też miał z tym problem, ale o dziwo po wymianie sprzęgła + dwumas + uszczelniacz - o dziwo ozdrowiał i czy ciepły czy zimny pali tak samo - czyli od razu (cud panowie cud) :)

Kącik posiadaczy MK4

: wt kwie 28, 2015 11:59
autor: Qto
moim zdaniem, skoro rozrusznik kręci ok...to nie ma co go ruszać. Co innego jak na ciepłym nie ma siły zakręcić, ale to chyba słychać jak rozrusznik kręci

Kącik posiadaczy MK4

: wt kwie 28, 2015 17:37
autor: bjoern
Pany, nie zauważyłem wczoraj dziury przez deszcz i sypnąłem lewym kołem :/ wydawało mi się nie jakoś mocno ale jednak dzisiaj coś wali w lewym kole, bez znaczenia czy ruszaniu czy skręcaniu, czasem na prostej drodze bez dziur... Jutro sobie podjadę na ścieżkę sprawdzić, ale ogólnie co myślicie? Sworzeń pewnie jebnął? W mk4 nie trzeba chyba potem zbieżności robić nie?

Kącik posiadaczy MK4

: wt kwie 28, 2015 18:16
autor: peppa_814
bjoern pisze:W mk4 nie trzeba chyba potem zbieżności robić nie?
Wypadałoby zrobić.

Kącik posiadaczy MK4

: wt kwie 28, 2015 18:55
autor: krazorek
Podłączam się do dyskusji o kącie wtrysku: jaka powinna być wartość w grupie 000 w drugim okienku dla AXR,a? Bo u mnie wyskoczyło 127 - badanie na jałowym biegu na ciepłym silniku.

Kącik posiadaczy MK4

: wt kwie 28, 2015 19:06
autor: Robson91
Udając się do mieszalni lakierow moge zabrać zaślepke wkładki zamka czy to musi być większy element ? Odkręcił bym klapke wlewu ale nie da się jej wyciągnąć

Kącik posiadaczy MK4

: wt kwie 28, 2015 19:17
autor: peppa_814
Robson91, A co masz za problem podjechać samochodem? :helm:

Kącik posiadaczy MK4

: wt kwie 28, 2015 21:03
autor: bjoern
krazorek, w moim to było między 47-53, ale nie wiem czy to wartość ogólna :jezor:

Kącik posiadaczy MK4

: wt kwie 28, 2015 21:34
autor: krazorek
Jak tak czytałem to zawsze pisali o wartościach zbliżonych do 50, ale z tego co widziałem to to były silniki na pompie wtryskowej... Nie wiem jeszcze jak jest na PD i jak się w ogóle ten kąt ustawia, bo tam się luzowało pompę i przestawiało... Muszę chyba jednak pogadać z dobrym mechanikiem bo sam tego temat mogę należycie nie ogarnąć...

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt kwie 28, 2015 22:16
autor: daniel.wwe
W PD sprawdza sie kat synchronizacji walka w gr 004 ostatnia kolumna. Optymalnie wartosc synchronizacji ma byc najblizsza 0