Strona 266 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 15, 2015 20:34
autor: arekgroszek
karacz,
Zamki sprawne? Tzn chodzi mi czy się nie cofają i czy mikrostyki działają oraz w Vagu czy błędów nie ma?

I ja też mam pytanko:

dokładałem moduł komf i zrobiłem antenę z koncentryka miałem cały przewód w słupku ostatnio ogoliłem ekran i zostawiłem miedziany owinąłem taśmą i gorzej mi łapie - będę to niedługo dłubać, jeśli ktoś z was dokładał to jaki dał kabel i gdzie go wpuścił?

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 15, 2015 20:54
autor: joseph82
arekgroszek, przejrzyj to viewtopic.php?f=89&t=96886&start=1106#p6503265" onclick="window.open(this.href);return false;

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 15, 2015 21:11
autor: arekgroszek
joseph82,
Super dzięki wielkie :pub:

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 15, 2015 21:38
autor: checin
Jak już był temat zamków, mam problem. Powie mi ktoś jak dorwać się do zamka tylnych drzwi, a dokładniej jak wyciągnąć szybę. Z przednim zamkiem nie było problemów ale tył nie wiem jak ugryźć

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 15, 2015 21:52
autor: sebekgolf
No to chyba znalazłem przyczynę problemów z mułowatością silnika. Złączka która wychodzi z IC cała chodzi przód-tył, do tego podłużnica zakonserwowana oparami oleju :grin:

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 15, 2015 21:54
autor: btard
checin pisze:Jak już był temat zamków, mam problem. Powie mi ktoś jak dorwać się do zamka tylnych drzwi, a dokładniej jak wyciągnąć szybę. Z przednim zamkiem nie było problemów ale tył nie wiem jak ugryźć
checin, są dwa kołki rozporowe, potrzebujesz dwóch śrub w celu ich wyszarpania.

Obrazek

Jak już wyciągniesz szybę to można się dostać do zamka bez demontażu trójkąta, wystarczy, że poluzujesz prowadnicę będącą pod nim i z użyciem siły rąk wyciągniesz sam zamek odpowiednio go przeciskając.

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 15, 2015 22:08
autor: checin
A coś więcej o tych kołkach? Bo szczerze mówiąc nie wiem za bardzo o co chodzi, ostatnio rozbierałem drzwi i na etapie wyciągnięcia szyby poległem

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 15, 2015 22:21
autor: mass143
Odsuwasz szybę na maksa w dół, wyciągasz tą gumę okrągłą - jak z przodu i masz tam dwa kołki, jeden większy i mniejszy w środku, ja to po prostu wpycham do srodka. Teraz możesz rękami pociągnąć szybę do góry i przykleić tak żeby była zasunięta. Odkręcasz mocowanie prowadnicy szyby, jedna śruba jest zaraz pod nieszczęsnym rdzewiejącym trójkątem - oczywiście pod tapicerką, druga śruba jest pod plastikową zaślepką ok 3cm średnicy na wnęce drzwi. Wyciągasz wkładkę zamka, odpinasz linkę od klamki, odkręcasz zamek i teraz kombinujesz:D ja to robię tak, że trzymając blachę w powietrzu wypinam kostkę od zamka i wyciągam ten długi drut od rygla co się trzyma w zamku, odstawiam na bok blachę drzwi i delikatnie odginąc prowadnicę szyby da sie wyciągnąć zamek pod odpowiednim kątem. Cały dzień spędziłem z tylnymi drzwiami bo po zamknięciu centralnego nie chciały się otwierać od zewnątrz - krzywy drut od rygla stawiał taki opór, że nawet nowy zamek nie miał siły tego ruszyć :kac:

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 15, 2015 22:30
autor: checin
Ja właśnie zamówiłem zamek kierowcy i pasażera. Z zamkiem kierowcy nie było problemu teraz to 15 min i wszystko zrobione, ale z tym tylnym to nie mogłem sobie poradzić a ze juz się ciemno robiło to dałem sobie spokój i wszystko skręciłem . Mam zamiar się zabrac za to na weekend myślę ze się uda, jak narazie wielkie dzięki za wskazówki :pub:

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 15, 2015 22:56
autor: mass143
Tył to masakra, mam wymienione już obydwa zamki z tyłu na nowe i nie chciałbym tego robić od nowa:p

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 15, 2015 23:22
autor: krazorek
sebek Naturą tych szybkozłączek na dolocie jest to że się lekko ruszają i pocą. Póki nie zapniesz 2 i zaraz po daniu pełnego gazu od 1200 obr nie zrzuci Ci węża to tak musi być. Przerabiałem ten temat przy klapie gaszącej. Dopiero łącznik alu 63mm na 3 nity, dookoła silikon i klej epoksydowy na to nowy wąż na porządną opaskę zaciskową i mogę dopiero powiedzieć, że problem rozwiązany...
I nie wykluczam, że pozostałe złączki za turbo z biegiem czasu będę musiał tak zrobić...

Kącik posiadaczy MK4

: czw kwie 16, 2015 11:24
autor: sebekgolf
U mnie problem taki, że wygląda na to że spiernicza ciśnienie. Do póki nie mam 1800 obrotów to auto nie chce jechać. Do tego słychać świst jak uchylę okno. Nie mam kiedy tego zrobić. Póki co pozostaje dalej tak jeździć.

Kącik posiadaczy MK4

: czw kwie 16, 2015 11:49
autor: Qto
checin pisze:takiego czujnika nie ma w golfach? http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-aud" onclick="window.open(this.href);return false; ... 89651.html
jest, ale z Twojej wypowiedzi nie wynikało że mówisz o tym czujniku...dlatego dopytałem

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw kwie 16, 2015 12:19
autor: checin
Qto pisze:
checin pisze:takiego czujnika nie ma w golfach? http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-aud" onclick="window.open(this.href);return false; ... 89651.html
jest, ale z Twojej wypowiedzi nie wynikało że mówisz o tym czujniku...dlatego dopytałem
Fakt, może to nie była dokładna nazwa, ale teraz ju z wszystko jasne :pub: