Strona 238 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 28, 2015 01:28
autor: Paviarotti
Ja tam kupiłem ostatnio ori i siedzi jak w Wolfsburgu przykazali, będzie spokój na kolejne 10 lat albo dłużej ;]

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 28, 2015 08:36
autor: truckman
Trzeba mieć nierówno pod sufitem, żeby kupować korek do oleju za 36 złotych. W ASO. Do samochodu 12-17 letniego :rotfl:
Dlaczego?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 28, 2015 11:22
autor: Craash
btard pisze:
leonnelson pisze:Pytanie kolegi karacz o korek mnie powaliło na ziemie... korek za 5 zł i 2 strony dywagacji na temat jego jakości. Czego się spodziewasz za taką cenę? Oryginalny kosztuje 36 zł... Nad czym się tu zastanawiać?
Trzeba mieć nierówno pod sufitem, żeby kupować korek do oleju za 36 złotych. W ASO. Do samochodu 12-17 letniego :rotfl:
A tankujesz zawsze za 50zł, bo nie ma co niepotrzebnie zwiększać wartości samochodu.

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 28, 2015 11:48
autor: btard
Craash, jak gaz był po 1.67 to tankowałem za 60 złotych :rotfl:

truckman, sorry, ale po co ori? Kupiłem kiedyś doraźnie na trasie najtańszy za 8 złotych i od 2 lat trzyma idealnie, nie ma śladów oleju wokół wlewu. W czym oryginalny korek będzie lepszy? To już zboczenie w drugą stronę, jak jeżdżenie do ASO po płyn chłodniczy i żarówki :rotfl:

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 28, 2015 12:40
autor: hayperekpo
btard pisze:Trzeba mieć nierówno pod sufitem, żeby kupować korek do oleju za 36 złotych. W ASO. Do samochodu 12-17 letniego :rotfl:
Tu się akurat nie zgodzę - kupiłem zamiennik za jakieś 7-8pln. Wytrzymał 2 lata i zaczął puszczać olej - niedużo, ale zawsze. Wymieniłem na ori i spokój.
btard pisze:W czym oryginalny korek będzie lepszy?
Jak to mówią - diabeł tkwi w szczegółach.

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 28, 2015 12:50
autor: btard
hayperekpo, wytrzymał dwa lata, a za cenę ori możesz nakupić ich 5 :helm: Liczysz, że uszczelka w aktualnym wytrzyma 10 lat? Zostawiacie kupę kasy w ASO na pierdoły typu korek oleju (co lepsi jeszcze z R8 :los2: ) a żyłujecie na np. oponach, jeżdżąc na Nankangach czy jakichś innych Kormoranach :rotfl:

Wasza sprawa, potem ludzie postronni czytają tego typu bzdury i jeżdżą do ASO po korek oleju, płyn chłodniczy, olej do skrzyni czy też pióra wycieraczek, bo myślą, że dostaną tam nie wiadomo jaką jakość :bajer:

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 28, 2015 13:40
autor: hayperekpo
btard pisze:Liczysz, że uszczelka w aktualnym wytrzyma 10 lat?
W poprzednim wytrzymała 13 lat i nadal było sucho :-) Wymieniłem tylko ze względów estetycznych.
btard pisze:za cenę ori możesz nakupić ich 5 :helm:
Mogę w kółko wymieniać co dwa lata. Mogę też tracić czas na szukanie po sklepach, pieniądze na wysyłkę. A mogę po prostu wydać te 36 pln i mieć spokój. Zgadnij co wybiorę :D
btard pisze:żyłujecie na np. oponach, jeżdżąc na Nankangach czy jakichś innych Kormoranach
Sam jeżdżę na letnich srankangach, świadomy ich niedostatków. Gdybym miał w planach jeździć jeszcze n-sezonów, to kupiłbym coś z wyższej półki.
btard pisze:Wasza sprawa, potem ludzie postronni czytają tego typu bzdury i jeżdżą do ASO po korek oleju, płyn chłodniczy, olej do skrzyni czy też pióra wycieraczek, bo myślą, że dostaną tam nie wiadomo jaką jakość :bajer:
Większość postronnych jedzie do Wieśka mechanika albo do marketu po takie rzeczy. Względnie szuka na alledrogo.

Każdy ma swoje widzimisię, swoją rację czy zdanie. A co najważniejsze - wydaje swoje (lub rodziców :bajer: ) pieniądze.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 28, 2015 17:34
autor: lg1984
Pany pytanko do znawcow w sprawie zawieszenia gwintowanego. Za 450zl moge miec kompletny gwint V-MAXX w bdb stanie, wyglada prawie jak nowy, zadnej rdzy, wyciekow itp. Tylko mam dylemat i prosze znawcow o info... jak podkrece go max w gore to przeswit bedzie porownywalny z seryjnym zawieszeniem?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 28, 2015 18:07
autor: yogi_ziom
Raczej nie. Znawcą nie jestem, ale zazwyczaj gwint ma obniżenie od 20-30mm, wiec będziesz ok 2 cm niżej niż fabryka.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 28, 2015 18:38
autor: Robson91
lg1984, plus max w gorze szybko padnie, zresztą po co ci gwint jak chcesz mieć seryjny prześwit ? :kac:

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 28, 2015 18:44
autor: macabra_
Jak podkręciłem KW na około 3/4 wysokości to koza taka, że wstyd jeździć :los2:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 28, 2015 18:54
autor: Robson91
Ale do serii daleko :P

Dobra pany potrzebuje dystanse tak z 10mm i sztuke około 13 ma ktoś ? :P

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 28, 2015 19:18
autor: checin
Wymienilem zamek kierowcy (kupilem nowy SKV niemiecki) wymienilem wszystko dziala tylko jest problem przy zamykaniu przestala mi swiecic dioda sygnalizujaca zamkniecie auta i nie moge auta zamknac kluczykiem jedynie po zamknieciu auta z pilota moge go otworzyc kluczykiem. Zamek walniety czy co moze byc przyczyna?

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 28, 2015 20:11
autor: RA_FEEL_IT!
Wystarczy, na prawdę chciałbym zostawić kącik...