Strona 236 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 26, 2015 10:26
autor: macabra_
co kto lubi :bigok: Atheo w 19" są spoko, byle nie jakieś murzyńskie chromixy :popcorn: :los2:

Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 26, 2015 11:52
autor: kl0cek
alh zaczyna łapac mi notlaufa czasem na 2 biegu, chociaz wczoraj na 5 go przeciągnalem do odciecia na dlugiej prostej , 4300obr i nie zlapal, jak jezdzic zeby ta szanga sie ruszała w pelnym zakresie? duze obroty, czy przeciaganie z niskich do wysokich?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 26, 2015 12:24
autor: kypke
macabra_ pisze:co kto lubi :bigok: Atheo w 19" są spoko, byle nie jakieś murzyńskie chromixy :popcorn: :los2:

:los2:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 26, 2015 12:51
autor: deskjet
kl0cek jezdzij normalnie, tylko od czasu do czasu poslij wskazowke obrotomierza pod 4000obr. No i najlepiej co jakis czas wyskoczyc poza miasto, gdzies na trase i przedmuchac tlumik i turbo ze stala predkoscia, oczywiscie nie 100km/h :bajer:

Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 26, 2015 14:20
autor: pawel.GTI
Orientuje się ktoś może czy te sprezyny H&R 29526-2 VA (F) - przednie, 29526 HA (R) - tylne podejdą do golf IV TDI ? jakie mogą mieć obniżenie?

Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 26, 2015 16:26
autor: bjoern
wg katalogu H&R -35mm, podejdą do TDI

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 26, 2015 16:52
autor: kl0cek
deskjet pisze:kl0cek jezdzij normalnie, tylko od czasu do czasu poslij wskazowke obrotomierza pod 4000obr. No i najlepiej co jakis czas wyskoczyc poza miasto, gdzies na trase i przedmuchac tlumik i turbo ze stala predkoscia, oczywiscie nie 100km/h :bajer:
Hehe czesto lubie przycisnąc do momentu az usłysze "łutututu" bo mam program z odcinką jak w benzyniaku no i raz na jakis czas zdarza sie złapac 200km/h . Wiec dzieki :)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 26, 2015 17:13
autor: pawel1178
Peran pisze:
mass143 pisze:miałem zerwany jeden zaczep górny i silikon trzyma jak zły :-)
Ja dopiero przymierzam się do zmiany. Dekory juz skompletowane dzisiaj dokupilem konsole ale bez zatrzaskow. Myślałem o taśmie dwustronnej ale później ciężko by było to spasować.
Wszystko jeszcze na zewnątrz wiec myślałem żeby wyciąć z puszki aluminiowej coś podobnego do oryginalnych zaczepow i włożyć od wewnątrz bo jest jeszcze dostęp.

Ja również nie mam zatrzasków i silikon daje radę :) Na taśme 2 stronną próbowałem ale nie trzymało bo taśma jest za "cienka" musiałbyś użyć takiej z pianką :) a co do demontażu silikonu 2 min i po robocie :P Więc wcale nie na stałe a nie jest to jakieś miejsce gdzie te dekory demontuje się co miesiąc więc nie widzę problemu aby po demontażu na nowo nakleić silikon :)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 26, 2015 21:34
autor: Peran
Myślałem żeby prysnąc dekory karbon przed montażem lakierem bezbarwnym żeby się nie rysowały bo te które przyszły mają mikro ryski zwłaszcza popielniczka.

Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 26, 2015 21:57
autor: krazorek
Peran Pokrycie rys lakierem raczej nie da zbyt ciekawego efektu. Dodając jeszcze do tego, że masz na myśli bezbarwny ze spay'a (czyli śladowa ilość utwardzacza) to po bardzo krótkim czasie będzie wyglądało wszystko dużo gorzej niż wygląda obecnie. Nie wspominając już o tym że bezbarwny z bazą wiąże się chemicznie (sam w sobie nie ma zbyt dużej przyczepności) to po nie długim czasie zacznie się łuszczyć...

Krótko mówiąc: odpuść temat.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 26, 2015 22:15
autor: Peran
Raczej myślalem o jakimś lakierze nawierzchniowym np matowym. Da sie jakoś wypolerowac te rysy? Nie są one głębokie ale jednak widoczne.

Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 27, 2015 00:04
autor: btard
Po wymianie jednego drążka kierowniczego trzeba jechać na zbieżność? Końcówki nie były wymieniane.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 27, 2015 00:36
autor: rudy
btard pisze:Po wymianie jednego drążka kierowniczego trzeba jechać na zbieżność? Końcówki nie były wymieniane.
Ściąga w którąś stronę ?
Jeżeli złożyli i pomierzyli jak było przed to nie ale dla pewności podjedź :bajer:

Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 27, 2015 02:03
autor: leonnelson
Przejrzałem ostatnie 10 stron i stwierdzam, że chyba powinniśmy zmienić nazwę tematu z "kącika" na "jestem debi*em i nie znam opcji szukaj na forum..."

Pytanie kolegi karacz o korek mnie powaliło na ziemie... korek za 5 zł i 2 strony dywagacji na temat jego jakości. Czego się spodziewasz za taką cenę? Oryginalny kosztuje 36 zł... Nad czym się tu zastanawiać?