Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Gentos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: czw mar 31, 2011 14:57
Lokalizacja: LKR

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Gentos » śr mar 11, 2015 14:29

panowie jaki kod ma szary lakier ori na felgach santa monica?? Pilnie potrzebuje i nigdzie nie moge znależć. Prosilbym o pomoc


SPRZEDAM: DYSTANSE PRZELOTOWE PA6 ZE SRUBAMI 5MM

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Paviarotti » śr mar 11, 2015 14:40

Ja luzowałem belkę i nic bardziej auto nie siadło ;]


Obrazek

Awatar użytkownika
markk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: wt lis 20, 2012 09:57
Lokalizacja: WPY , WWA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: markk » śr mar 11, 2015 14:45

Paviarotti pisze:Ja luzowałem belkę i nic bardziej auto nie siadło ;]
aaa to po to..


TOLEDO ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=562978" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Re: Odp: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: cinek2004 » śr mar 11, 2015 16:04

Żeby nie było naprężeń na tulejach.



Awatar użytkownika
peppa_814
Czerwony Diabeł
Czerwony Diabeł
Posty: 3021
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 17:23

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: peppa_814 » śr mar 11, 2015 16:07

Dziki, nie ma ktoś z Was jakiegoś starego zderzaka na przód? :helm:

cinek2004, A tak poza tematem to z Szamperem ogarnęliśmy temat kodowania licznika 920 w aucie 919. Zajmuje to 20 sekund i normalnie da się zakodować klucze. :bigok:



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Re: Odp: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: cinek2004 » śr mar 11, 2015 16:49

peppa_814 pisze:cinek2004, A tak poza tematem to z Szamperem ogarnęliśmy temat kodowania licznika 920 w aucie 919. Zajmuje to 20 sekund i normalnie da się zakodować klucze. :bigok:
A czy ja kiedykolwiek mówiłem, że nie da się zakodować kluczy?
Mi chodziło jedynie o obrotomierz i wskazania komputera, gdy nie ma can. Klucze sam wielokrotnie kodowałem. Ale obrotomierz i komputer pokazuje dopiero po dociągnięciu can'a i często wymianie sterownika silnika.



Awatar użytkownika
peppa_814
Czerwony Diabeł
Czerwony Diabeł
Posty: 3021
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 17:23

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: peppa_814 » śr mar 11, 2015 17:00

cinek2004 pisze:Ale obrotomierz i komputer pokazuje dopiero po dociągnięciu can'a i często wymianie sterownika silnika.
Nie. :bigok: Działa wszystko pięknie, testowałem u siebie na wielu licznikach z CAN'em. :hmm:



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Re: Odp: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: cinek2004 » śr mar 11, 2015 17:22

Nie rozumiesz tego, pomimo że miałeś licznik 919, to już miałeś fabrycznie puszczoną wiązkę can i sterownik silnika to obsługujący.
Już kiedyś Ci to tłumaczyłem.



Awatar użytkownika
Stanley777
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 952
Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
Lokalizacja: Brzesko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Stanley777 » śr mar 11, 2015 17:57

Panowie potrzebuje opinii/pomocy. Cały czas rozmyślam nad tłumikiem końcowym pod przelot 2.5" w sumie tylko jego jeszcze mi brakuje z potrzebnych gratów.
Całość chce spasować pod dokładkę V6 i pytanie czy jak kupie taki tłumik od razu z końcówkami to może okazać się że spasowanie końcówek nie będzie centralnie na środku w miejscu w dokładce? Z tego co widzę to po przyłożeniu dokładki obecne rurki wydechowe są w innym miejscu niż wcięcie w dokładce nie wychodzą centralnie tylko jakby bardziej do lewej strony. Sam już nie wiem jak postąpić czy kupić póki co samą przelotową puszkę z kwasu i do niej dospawać rurki i spasować końcówkami z dokładką, czy od razu kupić cały tłumik z końcówkami i całość jakoś wyregulować, spasować pod dokładkę? Mam kilka opcji na oku ale nie wiem jak postąpić :panna: a miejsce od spodu też w pewnym sensie jest ograniczone :chytry:

Orientacyjne wymiary i kształt obecnego seryjnego tłumika:

Obrazek

Wiadome że nowy tłumik nie będzie tak wyprofilowany jak seria, bo bardziej mi zależy na wyjściu na środku wycięcia w dokładne niż wielkiej puszce, a w razie gdyby było głośno to w miejscu katalizatora będę miał połączenie na flanszy i tam jak coś to wrzucę drugi przelotowy tłumik, ale kwestia właśnie tego końcowego tłumika.

Przykładowe opcje tłumików jakie mnie interesują ich forma budowa itd...
RM Motors, Turboworks (to jakaś niższa półka) innych firm produkujących tłumiki z kwasówki nie znam.

http://allegro.pl/tlumik-rm-motors-elip ... 56563.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/tlumik-rm-motors-elip ... 54532.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/sportowy-przelotowy-t ... 57271.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-mo ... 84712.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-mo ... 45356.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Nie chce kupować na dzikusa, wiem że wielu z was ogarniało spasowania z dokładką V6 na podstawie seryjnego tłumika, sporo jest tam odskoku tych rurek do środka wycięcia w dokładce. Jak myślicie któryś z wyżej wymienionych tłumików podejdzie? kupować puszkę i pasować końcówkami czy tłumik razem z końcówkami?
Sorry za litanie ale mam taka burze we łbie że już sam nie wiem jak postąpić :jezor:


Mój Były Golfik :kwiatek:

ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1


Obrazek Obrazek

Także Teeegooo... ;]]] :hmm: :food: :satan: :ass:

https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg

Awatar użytkownika
FisheR
...
...
Posty: 3579
Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
Kontakt:

Re: Odp: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: FisheR » śr mar 11, 2015 18:09

cinek2004 pisze:Żeby nie było naprężeń na tulejach.
Przecież belka nie jest dokrecana na max i ma ruch gora dol chyba ze mocowanie tuleje jest pod jakimś kątem wtedy to ma sens w.czy jest seria czy kilka cm niżej to belka i tak się rusza gora dol i gdzie te naprężenia


MK IV TDI 4MOTION :dol:
Obrazek

Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » śr mar 11, 2015 18:15

Środek tulei jest na dokręcony na max bo jest jakby zawieszony w środku a reszta pracuje, obniżając bez luzowania dodatkowo ja skręcasz przez co może szybciej paść, przy poli tego nie ma bo tam masz pełną tuleje


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » śr mar 11, 2015 18:20

FisheR Przy połączeniu tulei z budą masz typowe cierne złącze, więc musisz je do...kręcić. Guma w tulei metalowo gumowej ma naprężenia jak się zmienia położenie belki (kąt). Chodzi o to, żeby nie miała naprężeń w pozycji swobodnego spoczynku auta i pojawiały się w momencie wychylenia do góry lub w dół. A jak zmieniasz zawieszenie to nigdy nie masz tej samej wysokości czyli wspomniany wyżej kąt się zmienia wprowadzając naprężenia w gumie. A jak są naprężenia w gumie to się szybciej zużywa...

Jasne, że możesz powiedzieć, że jest to bardzo mała zmiana, ale chłopaki chcą być dokładni...

Druga sprawa: jak masz naprężenia w tulejach to Ci się wszelkie drgania z silnika bardziej po budzie niosą...



iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: iigAlisArr » śr mar 11, 2015 18:39

Czy KKL na USB Viakena zdiagnozuje Superb 2011 2.0TDI ?


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Awatar użytkownika
markk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: wt lis 20, 2012 09:57
Lokalizacja: WPY , WWA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: markk » śr mar 11, 2015 18:54

Najpierw zmienić zawieszenie z tylu i poluzować belke? W jakiej kolejności to robić ?


TOLEDO ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=562978" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości