Strona 208 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 07, 2015 15:47
autor: radekg
Mhmm rozumiem, chyba i tak zaryzykuję bo 100zł to co prawda nie dużo a może nie będzie aż tak źle

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 07, 2015 16:43
autor: bjoern
To jest raczej loteria, ale wg mnie powinno być dobrze, 1.8T (GTI) dużo więcej nie waży więc nie będzie motorówki. Chyba, że gościu miał diesla to nie kupuj

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 07, 2015 16:45
autor: radekg
Tak tak miał GTI podesłał mi fotki nawet jak auto na sprężynach wyglądało to powinno być dobrze:D Dzięki wielkie za radę ;)

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 07, 2015 17:22
autor: Mattpl
To, że miał gti nie znaczy, że nie miał diesla.

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 07, 2015 19:44
autor: Stanley777
Mattpl pisze:To, że miał gti nie znaczy, że nie miał diesla.
No właaaśnieee... :kac: :jezor:

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 07, 2015 22:08
autor: hayperekpo
Stanley777 pisze:To, że miał gti nie znaczy, że nie miał diesla.
Mógł mieć np. AKL'a :D

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 07, 2015 22:17
autor: Robson91
AKL w gti ? :kac:

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 07, 2015 23:21
autor: hayperekpo
Mało to takich jeździ? :helm:

A tak na serio: oznaczenie kodowe (kropki) sprężyn sprawdź, to będziesz mieć jasność co to za jedne.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 07, 2015 23:25
autor: Robson91
Znaczek w gril i lans :los2:

Kropki można patrzeć przy ori springach gti a to są
radekg pisze: sprężyny H&R -40mm
ewentualnie kod produktu odczytać o ile jeszcze są widoczne

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 07, 2015 23:33
autor: Qto
widzę temat gwintów, zbieżności itp...

w środę zmieniałem zawieszenie, w czwartek byłem na geometrii i ustawieniu świateł... z zawieszeniem poszło bez problemu, chociaż gdybym miał auto pół centa niżej to musiałbym zderzak zdejmować. Gorzej ze światłami, nie udało mi się wjechać na żadną stację diagnostyczną z trzech na których byłem :grrr: Przy okazji dowiedziałem się, że minimalny prześwit auta to 8cm (kiedyś na kąciku ktoś pisał o 10cm) :panna:

W tamtym roku pierwszy raz swoim autem jeździłem na gwincie, było wszystko ok...w tym roku skręciłem trochę niżej i powiedzcie czy to możliwe (albo czy normalne, bo że jest to możliwe to widzę w moim aucie), że seryjna opona i felga (195/65/15... 6,5J, ET 38) trze o plastikowe nadkole przy skręcie ?

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 07, 2015 23:54
autor: GM84
Qto pisze:seryjna opona i felga (195/65/15... 6,5J, ET 38) trze o plastikowe nadkole przy skręcie ?
Na gwincie normalne, trzeba wypchnąć koło.

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 07, 2015 23:58
autor: Qto
GM84, dzięki... nie myślałem że problem dotyczy 15" i opony 195 :rotfl:
Tuningów się zachciało...
wpadnie normalne koło to będę wiedział co robić...przy obecnych balonach po prostu chciałem się upewnić jak jest :pub:

Kącik posiadaczy MK4

: ndz mar 08, 2015 00:18
autor: Maggot
Pany, ile może kosztować kpl felg z golfa IV R32 w dobrym stanie ?
(chodzi mi o dobrą cenę :P )

Kącik posiadaczy MK4

: ndz mar 08, 2015 00:50
autor: KoJ@K
Chyba cos kolo tysiaka. :bajer: