Strona 20 z 33

Kącik posiadaczy MK7

: wt lip 21, 2015 11:10
autor: navwiedzony
Obecnie nic własnego. Mykam pożyczoną A4-ką w tedeiku :)
A tak w ogóle to chyba nie zdążyłem jeszcze Tobie pogratulować nowego nabytku.. Zatem spóźnione, ale wielkie gratulacje :bigok:

Kącik posiadaczy MK7

: wt lip 21, 2015 11:21
autor: piteks
sliwa404
Trzeba uważnie czytać :grin:
:pub:
navwiedzony pisze:Jest: chwilowo A4 Avant TDI
Będzie: mk7 GTE albo i nie
:bigok:

Kącik posiadaczy MK7

: wt lip 21, 2015 11:28
autor: navwiedzony
Tyle tylko, że tak czy owak czekam na lifting. Jeśli nie zmienią dekorów na jakieś solidniejsze (czytaj: nietrzeszczące, niestrzelające itd.) to 7-ka będzie skreślona. Nawet w odmianie GTE.
Z resztą jeżdżąc teraz nastoletnią A4-ką z przebiegiem bliżej nieokreślonym, ale na pewno oscylującym w granicach 350-450 tysiaków dochodzę do wniosku, że już chyba nie chce żadnych nowych samochodów made in china...

Kącik posiadaczy MK7

: wt lip 21, 2015 14:18
autor: piteks
To może Cię zainteresuje najświeższa odsłona A4 :bigok:

Kącik posiadaczy MK7

: wt lip 21, 2015 15:02
autor: leonnelson
navwiedzony pisze:Tyle tylko, że tak czy owak czekam na lifting.
Octavia ma lifting dopiero za ponad rok, podejrzewam że w przypadku G7 będzie podobnie ew troszkę wcześniej (bo przecież VW to "lepsza" marka :) )

A wracając to tematu, to zaraz zaatakuje kolegę, którego wskazaliście. Mam nadzieje że udzieli cennych porad, a jak nie to sam będę próbował w mojej O3 :satan:

Re: Kącik posiadaczy MK7

: wt lip 21, 2015 15:17
autor: sliwa404
Navwiedzony, to bierz mk4 R32 ewentualnie mk5 jak bardziej zależy ci na wygodzie niż niezaprzeczalnie idealnym kontakcie z autem :D. W takim aucie nawet jak cos przyskrzypi to wystarczy zrobić redukcje i już nie skrzypi :D

Kącik posiadaczy MK7

: wt lip 21, 2015 20:07
autor: piteks
leonnelson pisze: to zaraz zaatakuje kolegę, którego wskazaliście.
milymk7 jest bardzo w porządku. Na pewno jak coś wie, to Ci pomoże :-)

Re: Kącik posiadaczy MK7

: śr lip 22, 2015 07:13
autor: navwiedzony
piteks pisze:To może Cię zainteresuje najświeższa odsłona A4 :bigok:
Zainteresować już zainteresowała (choć z wyglądu to takie B8 i pół zamiast B9), ale jeśli chodzi o konfigurowanie Audic ja finansowo wymiękam ;) Jakbym się nie starał i nie ograniczał, to cena bazowa po przejściu przez konfigurator wzrasta o co najmniej 70% :kac:
leonnelson pisze:Octavia ma lifting dopiero za ponad rok, podejrzewam że w przypadku G7 będzie podobnie ew troszkę wcześniej (bo przecież VW to "lepsza" marka :) )
I to by się zgadzało. Golf 7 po lifcie w salonach zadebiutuje jakoś w połowie przyszłego roku (jak zacznie się produkcja RM 2017), ale premierę ma mieć już w Genewie (a wiarygodne przecieki pojawią się zapewne jeszcze tym salonem).
sliwa404 pisze:Navwiedzony, to bierz mk4 R32 ewentualnie mk5 jak bardziej zależy ci na wygodzie niż niezaprzeczalnie idealnym kontakcie z autem :D. W takim aucie nawet jak cos przyskrzypi to wystarczy zrobić redukcje i już nie skrzypi :D
Czwórka R32 odpada na pewno - zbyt hardcorowa i na co dzień nie tak przyjazna w użytkowaniu. Poza tym to już coraz większy rarytas i szkoda by było... Co innego mieć taki egzemplarz tylko na specjalne okazje...
Piąteczka R32 to już temat bardziej dla mnie. Podejścia już nawet do niego były, ale zawsze coś mi nie pasowało - a to nie chciałem białej (i dlatego Ty cieszysz się ze swojej - gdyby Karol miał szarą lub srebrną nie zdążyłbyś przede mną :jezor: ), a to inny forumowy kolega, który swego czasu sprzedawał swoją nastukał bardzo dużo kilometrów i mnie ten przebieg zniechęcił. Natomiast na rynku niemiecki mają swój świat i każda eR, która by mi pasowała kosztuje zazwyczaj w granicach 20 tyś ojro, albo i więcej. A to zdecydowanie za dużo, zwłaszcza przy zazwyczaj ciulatym kursie i pierońskiej akcyzie.
Jednak najbardziej by mi się marzyło mk6 R, ale z silnikiem 3.2 lub 3.6. To byłby ideał :satan:

Re: Kącik posiadaczy MK7

: śr lip 22, 2015 08:20
autor: sliwa404
Mk6 R z r32? Połączenie niesamowite :O

Kącik posiadaczy MK7

: śr lip 22, 2015 11:51
autor: piteks
navwiedzony pisze:to cena bazowa po przejściu przez konfigurator wzrasta o co najmniej 70% :kac:
No niestety, ta półka aut już tak ma. Na wabia w cenniku dają golasa z ceną jeszcze do przełknięcia ale jak człowiek coś tam dorzuci, to cena zaczyna zwalać z nóg.
navwiedzony pisze:Golf 7 po lifcie w salonach zadebiutuje jakoś w połowie przyszłego roku (jak zacznie się produkcja RM 2017), ale premierę ma mieć już w Genewie (a wiarygodne przecieki pojawią się zapewne jeszcze tym salonem)
I będzie to lift pod tytułem: znajdź 5 różnic między mk7, a mkFL. Nagrodą jest ... :helm:
navwiedzony pisze:Jednak najbardziej by mi się marzyło mk6 R, ale z silnikiem 3.2 lub 3.6. To byłby ideał :satan:
To życzę spełnienia marzeń :pub:

Re: Kącik posiadaczy MK7

: śr lip 22, 2015 12:29
autor: navwiedzony
sliwa404 pisze:Mk6 R z r32? Połączenie niesamowite :O
Swego czasu było parę sztuk w niemcowni do sprzedaży. Niestety ceny iście kosmiczne, bo oczywiście nie dość, że były to szóstki z silnikami z R32 lub R36 to jeszcze uturbione.
piteks pisze:No niestety, ta półka aut już tak ma. Na wabia w cenniku dają golasa z ceną jeszcze do przełknięcia ale jak człowiek coś tam dorzuci, to cena zaczyna zwalać z nóg.
Dokładnie tak.
piteks pisze:I będzie to lift pod tytułem: znajdź 5 różnic między mk7, a mkFL. Nagrodą jest ... :helm:
Mnie tam taki wystarczy :grin:
1) nie trzeszczące dekory (+ może jakiś wybór co do ich koloru czy faktury, bo piano nigdy więcej) i inne plastiki;
2) dostępność AID;
3) ledowe kierunkowskazy w przednich lampach (+ led-y do dziennej jak w R);
4) ledowe podświetlenie wszystkiego w środku (schowek i bagażnik);
5) możliwość kupienia w PL pakietu R-Line interior bez konieczności brania exterior.

Dobrze by też było gdyby pojawił się w ofercie silnik 1.8 ze 180 kucami i możliwość połączenia go z DSG.
piteks pisze:To życzę spełnienia marzeń :pub:
Dzięki. Ponoć marzenia się spełniają, więc może kiedyś uda się coś takiego zrealizować.

Kącik posiadaczy MK7

: śr lip 22, 2015 14:04
autor: piteks
navwiedzony pisze:Mnie tam taki wystarczy :grin:
1) nie trzeszczące dekory (+ może jakiś wybór co do ich koloru czy faktury, bo piano nigdy więcej) i inne plastiki;
2) dostępność AID;
3) ledowe kierunkowskazy w przednich lampach (+ led-y do dziennej jak w R);
4) ledowe podświetlenie wszystkiego w środku (schowek i bagażnik);
5) możliwość kupienia w PL pakietu R-Line interior bez konieczności brania exterior.

Dobrze by też było gdyby pojawił się w ofercie silnik 1.8 ze 180 kucami i możliwość połączenia go z DSG.
Nie pracuję w VW ale mogę Ci powiedzieć, że masz za duże wymagania i na pewno tak różowo nie będzie :grin:

Kącik posiadaczy MK7

: śr lip 22, 2015 14:09
autor: navwiedzony
Że mam duże wymagania nie musisz mi mówić - każdy mi to powtarza :jezor:
Mi się zdaje, że z mojej listy może tylko 2 i częściowo 3 (ledy do dziennej jak w R z pewnością odpadają) mogą być spełnione. A oprócz tego coś tam może delikatnie zepsują wizualnie ;)

Kącik posiadaczy MK7

: śr lip 22, 2015 21:34
autor: acekd
Witam
Przepraszam za być może głupie pytania ignoranta
1. co to jest AID
2. dlaczego wszyscy tak pożądają ledów - ksenony lepsze, w kabinie jadąc i tak musi być ciemno, bagażnik, hmm, pewnie ważna barwa światła
Ps na trzeszczące plastiki najlepszy olejek wazelinowy