piteks pisze:To może Cię zainteresuje najświeższa odsłona A4
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Zainteresować już zainteresowała (choć z wyglądu to takie B8 i pół zamiast B9), ale jeśli chodzi o konfigurowanie Audic ja finansowo wymiękam
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jakbym się nie starał i nie ograniczał, to cena bazowa po przejściu przez konfigurator wzrasta o co najmniej 70%
leonnelson pisze:Octavia ma lifting dopiero za ponad rok, podejrzewam że w przypadku G7 będzie podobnie ew troszkę wcześniej (bo przecież VW to "lepsza" marka
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
I to by się zgadzało. Golf 7 po lifcie w salonach zadebiutuje jakoś w połowie przyszłego roku (jak zacznie się produkcja RM 2017), ale premierę ma mieć już w Genewie (a wiarygodne przecieki pojawią się zapewne jeszcze tym salonem).
sliwa404 pisze:Navwiedzony, to bierz mk4 R32 ewentualnie mk5 jak bardziej zależy ci na wygodzie niż niezaprzeczalnie idealnym kontakcie z autem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
. W takim aucie nawet jak cos przyskrzypi to wystarczy zrobić redukcje i już nie skrzypi
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Czwórka R32 odpada na pewno - zbyt hardcorowa i na co dzień nie tak przyjazna w użytkowaniu. Poza tym to już coraz większy rarytas i szkoda by było... Co innego mieć taki egzemplarz tylko na specjalne okazje...
Piąteczka R32 to już temat bardziej dla mnie. Podejścia już nawet do niego były, ale zawsze coś mi nie pasowało - a to nie chciałem białej (i dlatego Ty cieszysz się ze swojej - gdyby Karol miał szarą lub srebrną nie zdążyłbyś przede mną
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
), a to inny forumowy kolega, który swego czasu sprzedawał swoją nastukał bardzo dużo kilometrów i mnie ten przebieg zniechęcił. Natomiast na rynku niemiecki mają swój świat i każda eR, która by mi pasowała kosztuje zazwyczaj w granicach 20 tyś ojro, albo i więcej. A to zdecydowanie za dużo, zwłaszcza przy zazwyczaj ciulatym kursie i pierońskiej akcyzie.
Jednak najbardziej by mi się marzyło mk6 R, ale z silnikiem 3.2 lub 3.6. To byłby ideał
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)