Strona 189 z 1093
Kącik posiadaczy MK4
: wt lut 17, 2015 23:16
autor: bjoern
Ja kupuje na jego numer w intercarsie sam części więc za taką samą cenę, a za robotę weźmie stówę mniej niż w jakimś autoryzowanym serwisie a i tak mam pewność, że zrobi porządnie
Kącik posiadaczy MK4
: wt lut 17, 2015 23:28
autor: markk
bjoern, drogo drogo u Ciebie. Wymiana poduszki skrzyni to 15 minut pracy , zmiana sprzegła plus tego łozyska na wale nie powinna zając wiecej niż 5 godzin pracy.
Re: Kącik posiadaczy MK4
: wt lut 17, 2015 23:31
autor: Robson91
Panowie możliwe że przy mrozie może stukać zawias ?
Re: Kącik posiadaczy MK4
: wt lut 17, 2015 23:47
autor: flatron1984
markk u mnie za wymiane sprzegla + uszczelniacza krzyczeli 600zl
wiec wymienilem sam tzn z pomoca kumpla
w piatek po poludniu na spokojnie wyjelismy skrzynie, w sobote zlozylismy wszystko i wieczorem opilismy
Kącik posiadaczy MK4
: wt lut 17, 2015 23:56
autor: bjoern
markk, 400 stówy są za sprzęgło bo poduchę i tak trzeba zdjęć bez różnicy czy stara czy nowa, a uszczelniacz już w środku po rozebraniu najgorszego.
flatron1984, to już przekracza moje zdolności i możliwości
Re: Kącik posiadaczy MK4
: śr lut 18, 2015 00:09
autor: czinekisz
Robson91 pisze:czinekisz, a jak w trasie uj strzeli baterie ? :p chyba że plus z bateri od ajfona
szczerze? ADAC+ i wyejbane po całości
Kącik posiadaczy MK4
: śr lut 18, 2015 00:10
autor: lwlw
A u mnie w ALH stuka wyraźnie gdy puszczę sprzęgło np. jak stoję na światłach. Poza tym nic się nie dzieje, powiedziałbym, że działa elegancko - żadnego szarpania, biegi wchodzą lekko (no może wsteczny nieco gorzej), rusza się gładko, w czasie jazdy nic nie czuć. Pierwszy raz to zauważyłem niedługo po kupnie, jakieś 45 tys. km temu. I tak sobie jeżdżę jako, że się nie pogarsza za bardzo. Kiedyś może rzadziej się to działo. Czy mam się bać czy pojeździć jeszcze? Ktoś pisał w innym temacie, że to tarczę miał rozwaloną przy takich objawach, a nie dwumasę.
A, bym zapomniał - prawie cały ten przebieg mam na wtryskach z ASV + program = jakieś 130 KM
Kącik posiadaczy MK4
: śr lut 18, 2015 09:28
autor: SzymonNysaVW
Witam, Panowie z jakiej firmy polecacie żarówki H7? Chodzi mi głównie o to aby mocniej świeciły.
Na necie znalazłem Philips H7 X-Treme Vision +130% , miał ktoś takie żarówy?
Kącik posiadaczy MK4
: śr lut 18, 2015 12:50
autor: Maggot
SzymonNysaVW, tungsramy + 100 czy 120 - mega żywotne i bdb świecą, polecam
Pany, czy z dekorami w drewnie da radę coś zrobić (jak z carbonem - szczotkowanie na alu) ?
Czy zostaje tylko śmietnik ?
Kącik posiadaczy MK4
: śr lut 18, 2015 13:31
autor: Stanley777
Maggot, miałem seryjnie drewno i jedynie co z nimi zrobiłem to wyepaem
Jest opcja też okleić
ale to sporo zabawy, chyba że ktoś inny ma jakieś opcje co do drewna chociaż wątpię bo te dekory w drewnie tak nie leżą w golfie ze szok, już wolałbym całe czarne.
Kącik posiadaczy MK4
: śr lut 18, 2015 13:34
autor: karacz
Bierz tungsramy nie zawiedziesz się
Kącik posiadaczy MK4
: śr lut 18, 2015 15:48
autor: mass143
Robiąc tył na sztywno tzn twarde odboje, co robicie z piankowym ori odbojem i osłoną? Ile potrzeba tego odboju, te od mapeta wystarczą? Lepiej to zrobić całkiem na sztywno czy zostawić np 0,5 cm pracy amortyzatora?
Kącik posiadaczy MK4
: śr lut 18, 2015 16:17
autor: jhosef
Qto pisze:Fachowcy...zagadka jest. Co sygnalizuje dioda w drzwiach przy ryglu kierowcy ?? Wiadomo, że przy zrypanym którymś zamku często jest tak że dioda nie gada - czyli skoro raz gada, raz nie gada...to coś sygnalizować musi. Teorii jest wiele...moja legła w gruzach jakiś czas temu
Trochę odkopie trupa.
Prawidłowo działające zamki: zamykasz pojedynczym klikiem - zamki są zamykane i ryglowane - brak możliwości otwarcia ich od środka - miga dioda, swiadczy o zaryglowaniu zamków.
Klikasz zamknij drugi raz - zamki są zamknięte ale odryglowane. Można otworzyć od środka. Dioda nie miga.
Kącik posiadaczy MK4
: śr lut 18, 2015 16:31
autor: mass143
Dioda nie świadczy o zaryglowaniu zamków bo moje się nie ryglują, a dioda miga zawsze