Strona 177 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: ndz lut 08, 2015 23:52
autor: Mozgi
Bardziej obstawiam tuleje bo amory MTS od gwintu roczne i czuć że odbijają ładnie. Belka sama z siebie się chyba nie krzywi bo poprzedniej zimy było ok a nigdzie nie przywaliłem jakoś konkretnie. Jutro podniosę tył i zobaczę czy są jakieś luzy ;)

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 09, 2015 00:30
autor: Paviarotti
Mozgi, kurde jak drogi śliskie to wiadomo, że czasami może d.upa uciec. Jeśli nie ucieka na suchym to bym się nie przejmował.

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 09, 2015 01:44
autor: Qto
Mozgi pisze:Belka sama z siebie się chyba nie krzywi bo poprzedniej zimy było ok a nigdzie nie przywaliłem jakoś konkretnie.
ja 4 czy 5 lat z rzędu na przeglądach miałem zbieżność ok...a tu nagle prawy tył jedzie do środka, w granicach normy ale jednak coś się zmieniło. Mało tego, że nie przywaliłem konkretnie...w ogóle nie przywaliłem. Podejrzewam, że ktoś na parkingu mógł puknąć akurat w koło, np hakiem. Kiedyś gość delikatnie wjechał mi rejestracją w przednie koło...był minimalny ślad na błotniku od strony furtki i na rancie drzwi - kiera od razu krzywo podczas jazdy na wprost - drążek kierowniczy wygięty :panna: u typa 0 śladów...u mnie minimalne, a koszta naprawy wielokrotnie większe niż myślałem

Na śliskich drogach patrzyłbym na to trochę inaczej...
Jak miałem zwalone amorki (jakoś latem je załatwiłem, we wrześniu - po przeglądzie - wymieniałem...więc nie ma mowy o śliskiej nawierzchni czy coś) z tyłu to była studzienka, której prawym tylnym kołem nie mogłem ominąć jak jechało coś z naprzeciwka. Ilekroć pokonywałem ten zakręt i tyłem wpakowałem się w studzienkę (przodem ledwo było czuć) to musiałem kontrować kierownicą :kac: :panna: Dla zobrazowania foto...studzienka mniej więcej gdzie krzyżyk...jadąc od dołu. Jadąc 50-60 km/h kontra była na prawdę solidna pomimo upału i suchej jezdni...opony raczej nienajgorsze - Michelin. Także na śliskim nie doszukiwałbym się problemu - jak Paviarotti pisze. Chociaż jeśli w aucie wsio sprawne (jednakowe opony itd), to nie spotkałem się aby najpierw tył uciekł - mowa o równej nawierzchni, bo jak tył przyhaczy dziurę to pisałem wcześniej - na zdrowym zawieszeniu też miałem okazję poznać taką sytuację.

W zależności od sytuacji...istotny jest też wiatr.
Jadąc na zaśnieżonej drodze miałem akcję gdzie wiatr spowodował, że w lusterku widziałem jak moja przyczepka chce mnie wyprzedzić (na prostej drodze) :panna:

Obrazek

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 09, 2015 05:12
autor: Stanley777
Mozgi, jeśli koło ma luz to stawiałbym na tuleje + to że nieodpowiednie powietrze w kapciach też w pewnym stopniu może powodować takie domysły bujania a w zimie jak to w zimie o poślizg tyłka nie trudno :kac:

PS: Ładuj w belke "poli" i potem na uwadze będziesz miał tylko amory :jezor:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 09, 2015 07:30
autor: Mozgi
Paviarotti pisze:Mozgi, kurde jak drogi śliskie to wiadomo, że czasami może d.upa uciec. Jeśli nie ucieka na suchym to bym się nie przejmował.
Wiadomo z tym że jeśli dzieje się tak na prostej drodze jadąc z równą prędkością to jest już coś nie tak. Ciśnienie w oponach ok i opony też przyzwoite ;)

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 09, 2015 16:08
autor: joseph82
Jakie możecie polecić zarówki do zwykłych Valeo takie żeby cóś tak pod niebieskie podchodziło jak w xenonie. Mogą to być w postojówki, bo u kumpla we wiosce pod remizą takie cóś widziałem a strasznie mi się podobało i nieraz widzę, że też pod niebieskie idzie z normalnych lamp a nie ze soczewek. Xenonu nie chce, bo słyszałem, że trza miyć samopoziomowanie czy cóś takiego i sptyski. To prawda? Doraddzcie

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 09, 2015 16:30
autor: Craash
Kup takie i jesteś królem pod disco remizą.
Obrazek

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 09, 2015 19:08
autor: lwlw
Stanley777 pisze:lwlw, Odpalasz silnik i skrobiesz szyby... :chytry: wiedz że Policja się Tobą interesuje :los2: :rotfl:
O kurczę, ale dałem ciała :panna: No trudno :helm:
karacz pisze:dwa pytanka
1. Co sie dzieje, gdy jest przebicie z kabli zaplonowych, szarpanie na niskich obrotach?? jesli wymiana to tylko beru lub ngk?
Też, ale bardziej przy przyspieszaniu szarpanie, takie przerywanie.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 09, 2015 19:23
autor: flatron1984
joseph82 chinskie niebieskie i masz ala xenon :helm: a ze w deszczu malo widac to sprawa drugorzedna :bajer:

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 09, 2015 19:25
autor: Mozgi
Wróciłem właśnie z podnośnika i tuleje jeszcze w bdb stanie- zero luzów itp. amorki też ok, hamulec żaden nie trzyma (też miałem takie podejrzenie), dla pewności sprawdziłem jeszcze przód i tam też żadnych luzów itp.
Jest za to jedno podejrzenie że auto zostawia minimalnie 4 ślady i prawe koło jest minimalnie bardziej pochylone w pionie niż lewe. Muszę podjechać na geometrie i wszystko będzie jasne.

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 09, 2015 20:10
autor: bjoern
Mozgi, a mówiłeś, że nie możliwe, że belka ;) ja nie wiedziałem, że była krzywa póki mi kolo na przeglądzie nie powiedział, u mnie na belce nie było nic widać po zdjęciu jej z auta, a jednak jak się wjechało na nierówność to autem tak dziwnie na boki rzucało, belka zmieniona na używkę i gitara, tylko szkoda, że 2x za tuleje musiałem zapłacić :/

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 09, 2015 20:18
autor: karacz
lwlw pisze:
karacz pisze:dwa pytanka
1. Co sie dzieje, gdy jest przebicie z kabli zaplonowych, szarpanie na niskich obrotach?? jesli wymiana to tylko beru lub ngk?
Też, ale bardziej przy przyspieszaniu szarpanie, takie przerywanie.
dokladnie, przy wymianie tylko beru, czy sa jakies tansze zamienniki godne polecenia?

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 09, 2015 20:21
autor: Robson91
Ngk też dają rade, lepiej coś dać lepszej firmy i może świeczki też od razu wymienić

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 09, 2015 20:43
autor: bjoern
Jeśli Ci bardzo mocno szarpie to raczej cewka padła