Strona 170 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 05, 2015 18:23
autor: karacz
ja mam tylko skrzytajaca dwojke na zimnym

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 05, 2015 18:40
autor: Adek99
wymień olej w skrzyni i będzie w porządku :bigok:

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 05, 2015 18:42
autor: KoJ@K
A olej zmieniany?

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 05, 2015 18:51
autor: bjoern
Robson91, myślałem, że starszy ode mnie jesteś ;)
karacz, ja po zmianie oleju dalej też tak miałem ale tylko przy bardzo dużych mrozach, w tym roku ani razu ;)
flatron1984, buda przenosi dźwięk dlatego Ci się może wydawać, że wyżej słychać. A osłony amorów są miękkie i nie hałasują

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 05, 2015 19:05
autor: Robson91
bjoern, czemu ? :D

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 05, 2015 19:07
autor: KoJ@K
Przy duzych mrozach to przeciez normalne, ze z poczatku bedzie wajcha ciezej chodzila, zanim sie olio rozgrzeje. W sumie teraz moda na przycinanie drazkow, to moze kolega przycial za duzo i teraz sie wydaje, ze za ciezko chodzi. ;)

bjoern, bys sie zdziwil, jak te oslonki potrafią wurwiać. :bajer:

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 05, 2015 19:11
autor: karacz
Ja nie zmieniałem, nie wiem jak poprzedni właściciel, ale mówił mi, że to skrzytanie na dwojce na zimnym to przez jakis synchronizator, czy coś takiego, nie zawsze się tak działo więc olałem temat, teraz przy mrozach prawie codziennie.

A jaki olej trzeba zalać?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 05, 2015 19:24
autor: czinekisz
mi z tyłu stukało na zakrętach i przy nierównościach, długo szukałem, szarpaki i przeglądy nic nie wykazały, okazało się że końcowy uchwyt tłumika puścił i tłumik obijał się o podłogę :)

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 05, 2015 19:24
autor: mat06
Olej w skrzyni zmieniany rok temu, nie modyfikowałem w żaden sposób lewarka. Jakieś inne pomysły?

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 05, 2015 19:58
autor: Robson91
Zobacz ten pręt/wajhe do wchodzi do skrzyni od gory, czasem pomaga przesmarowanie

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 05, 2015 20:12
autor: mat06
A w którym miejscu jest dokładnie pręt i ten "półksiężyc"?

Dodam jeszcze, że jak biegi ciężko wchodzą, to trzeba je wbijać tak jakby na "dwa" razy.

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 05, 2015 20:48
autor: Robson91
Centralnie na środku skrzyni u góry jakby ktoś ci ruszał lewarkiem to byś zobaczył


No wiem o co chodzi, chcesz wbić 1 a tu blokada i musisz drugi raz albo odpuścić sprzęgło i dopiero, gadałem z kuzynem to mówił że może całkiem to stanąć że żadnego biegu nie będzie można wrzucić

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 05, 2015 20:58
autor: lwlw
flatron1984 pisze:Amory raczej nie bo sa suche, nie buja autem i stuka nawet jak nierownosci nie sa duze a wtedy nie ma szans zeby amor dobijal.
Też miałe suche i działające, a jednak jeden stukał, i to właśnie nawet na niedużych nierównościach. Zrób prosty test: przejedź się kawałek bez amora - będzie bujało jak cholera, ale się dowiesz.

Kącik posiadaczy MK4

: czw lut 05, 2015 21:03
autor: peter_86
mi z tylu stukaja plastikowe osłony, nie chcialo mi sie ich skracac to teraz mam :blush:

ps. mozna to latwo zdiagnozowac, jedna osoba buja autem z bagaznika, a druga srubokretem lub innym dluzszym narzedziem napiera na oslone, jak sie wycisza to juz wiadomo