Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
truckman, widze, że ban się skonczył
meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kącik posiadaczy MK4
Nareszcie bo smutno byłojoseph82 pisze:truckman, widze, że ban się skonczył
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
golf3dawid pisze:Wracając do tematu że auto mi łapie temp
Wiatraki się kręcą , bezpiecznik nr 16 jest w porządku , sprawdziłem bezpieczniki na aku i były ok (auto zgaszone patrzałem czy nie przepalone). Trafiła mi się wycieczka do Katowic popołudniu , stałem dobrych parę minut i wskazówka na 110 , zjechałem na bok , wiatraki się nie włączyły.. klima była włączona. To zacząłem grzebać przy tych bezpiecznikach przy aku i wiatraki się włączyły , myślałem że to ich wina bo jak się docisneło jeden to się włączały (i właśnie przy jednym bezpieczniku jest jakby upalony plastik ale mniejsza o to ). Wróciłem do domu, zrobiłem tak jeszcze raz , dopiero wtedy na spokojnie zwróciłem uwage że wiatraki włączaja się ale jakby od klimy bo się sprężarka załączała słychać było.
Zostawiłem auto odpalone i wskazówka przekroczyła 90*, wzialem klime na off i wlaczylem i wiatraki zaczely sie krecic Jazda probna , zostawione auto i temp nie przekroczyla 90* wiatraki sie wlaczaly. Ktoś coś? Też tak macie że jak klima jest włączona (nawiew na szyby 19-20*) to wiatraki nie chodzą a jak kliknę off i włącze ponownie to się właczaja. Narazie taki mam sposób jak będe stał w korku to sobie bede wlaczal i wylaczal klime , ale gdzie jest przyczyna , ze nie zbija temp?
Normalnie wentylator kręci się razem z klimą, jak temperatura podskoczy na chłodnicy, to startuje na pełnej mocy. Ja miałem inną ciekawą sytuację. Cisnąłem przez 7 godzin non stop 4000 obr Octavią tdi (prawie nowe, 15 tysi nakulane w 4 miesiące jedynie). Dojechałem na miejsce, wyłączyłem auto i wszystko spoko. Potem wyskoczyłem na zakład, wieczorem wracam na kwaterę, wyłączam auto ( jechane było spkojnie a i dystans mały bo tylko 20km). Stawiam auto i w momencie wyłączenia zapłonu i wyjęcia kluczyka startują wentylatory, po odpaleniu auta się wyłączają i tak w kółko. Miałem dzwonić do ASO w PL ale za którymś przekręceniem kluczyka wróciło do normy. W ASO nie wiedzą o co chodzi. W każdym razie minęło już ponad pół roku i sytuacja się nie powtórzyła. Olany temat
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
Witajcie mordki. U mnie stara bieda. Auto dla ludu. Silnik poniżej 5.0. Idźcie w cholerę.
- Szamper
- OEM+
- Posty: 403
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 17:53
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: 7R Variant, 4R32
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
No nic, chyba nastal czas na c6, trzeba walczyc ze stara biedatruckman pisze:Witajcie mordki. U mnie stara bieda. Auto dla ludu. Silnik poniżej 5.0. Idźcie w cholerę.
Re: Kącik posiadaczy MK4
A co mordko Twój gokard ci się znudził ?truckman pisze:Tak przymierzam sie do s6
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości