Strona 17 z 109

Kącik posiadaczy MK2

: pt kwie 18, 2014 22:53
autor: Max93
inż. Mk2_marcin, że tacy niemcy najlepsi :hmm:

Kącik posiadaczy MK2

: pt kwie 18, 2014 23:53
autor: barto125
Prawie jak ruski ;d

Kącik posiadaczy MK2

: sob kwie 19, 2014 00:22
autor: Max93
Prawie robi wielką różnicę.

A gdzie ich ADAC i inne służby się pytam, ktoś widać, że nie upilnował sobie :hmm:

Kącik posiadaczy MK2

: sob kwie 19, 2014 11:55
autor: damian_piaski
użyłem raz przed zimą kosmetyków Meguiars i faktycznie dało to efekt. Mycie na myjni, pod domem jeszcze raz szamponem, glinkowanie przy użyciu detailera, później politura i na koniec wosk. To był zestaw do starszych lakierów. Tylko że po kilku myciach na myjni po zabiegu ani śladu...

Trzeba myć auto gąbką wtedy jest sens takiego detailingu. Fakt jest taki że auto po takiej operacji brudzi sie dłużej, wydaje mi sie że myjnia proszkowa zostawia lakier barzdziej porowaty i przez to drobinki sie mocniej czepiają.

Po detailingu mogłem myć samochód samą wodą ale już z po kilkunastu myciach auto cieżko było domyć na myjni i musiałem w końcu tradycyjnie gąbką z wiadrem wody umyć.

http://mrcleaner.pl/meguiars-paint-rest ... wgod1E0Akw" onclick="window.open(this.href);return false;

Paviarotti dodasz coś? Może warto kupić kosmetyki innej firmy?

Kącik posiadaczy MK2

: sob kwie 19, 2014 12:32
autor: J.B.S.
Z tego co wiem kosmetyki megsa nie sa złe ,ale można w tej kasie kupić cos znacznie lepszego.Niemniej jednak Meguiar's Ultimate Compound który jest w zestawie zbiera dobre opinie. Najlepsze efekty sa oczywiście po pełnej korekcie lakieru.
I te wizualne i te zapewniajace ochronę lakieru.
Ogólnie temat rzeka ,polecam forum http://forum.kosmetykaaut.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;. tylko czytanie zajmuje masę czasu.
Niemniej jednak zmieniło sie zupełnie moje podejscie do pielegnacji lakierów i ogólnie całego samochodu.
Mysle ze nie mozna sie też dac zwariować do końca ,ale mozna wybrac kilka fajnych zestawów za rozsadna kasę.

Dowiecie sie też tam że auta nie powinno się myć gąbką. :helm:

Miłej lektury na świeta no i oczywiscie Wesołych Świąt :pub:

Kącik posiadaczy MK2

: sob kwie 19, 2014 13:26
autor: barto125
Pokręciłem śrubką od MBC i turbo mi pompuje poza skalę, a wskaźnik mam do 1.6 bara, chyba za dużo trochę muszę skręcić tak do 1.4 :satan:
Obróciłem pin do lda, przy max gazie na chwilę puszcza czarną chmurę, muszę jeszcze zwiększyć dawkę, zmniejszyć obroty, zwiększyć napięcie sprężyny od LDA i będzie git.
Ale i tak jest ogień już :D

Re: Kącik posiadaczy MK2

: sob kwie 19, 2014 14:40
autor: inż. Mk2_marcin
damian_piaski pisze:użyłem raz przed zimą kosmetyków Meguiars i faktycznie dało to efekt. Mycie na myjni, pod domem jeszcze raz szamponem, glinkowanie przy użyciu detailera, później politura i na koniec wosk. To był zestaw do starszych lakierów. Tylko że po kilku myciach na myjni po zabiegu ani śladu...

Trzeba myć auto gąbką wtedy jest sens takiego detailingu. Fakt jest taki że auto po takiej operacji brudzi sie dłużej, wydaje mi sie że myjnia proszkowa zostawia lakier barzdziej porowaty i przez to drobinki sie mocniej czepiają.

Po detailingu mogłem myć samochód samą wodą ale już z po kilkunastu myciach auto cieżko było domyć na myjni i musiałem w końcu tradycyjnie gąbką z wiadrem wody umyć.

http://mrcleaner.pl/meguiars-paint-rest ... wgod1E0Akw" onclick="window.open(this.href);return false;

Paviarotti dodasz coś? Może warto kupić kosmetyki innej firmy?
dzięki :pub:

ja do tej pory robiłem to bezdotykowo aktywną pianą, a chcę spróbować czegoś lepszego i trwałego byle nie kwarcówki

Kącik posiadaczy MK2

: sob kwie 19, 2014 14:40
autor: barto125
inż. Mk2_marcin, inwestuj w pompę z LDA i kręć diesla :D

Re: Kącik posiadaczy MK2

: sob kwie 19, 2014 14:43
autor: inż. Mk2_marcin
barto125 pisze:inż. Mk2_marcin, inwestuj w pompę z LDA i kręć diesla :D
Golf zostanie ORI

trzeba coś podziałać z lakierem.

Kącik posiadaczy MK2

: sob kwie 19, 2014 14:56
autor: Max93
Dużo nie musisz zmieniać ;)

Ja mam pompę z 1.6TD z LDA, na szrocie jeszcze tego od groma było :hmm:

barto125, jak Ci dmucha ponad skalę to ładnie daje radę turbo - Ty masz tam ori z 1z?

Ciekawe ile by kucy wydmuchał na rolkach :bajer:

Re: Kącik posiadaczy MK2

: sob kwie 19, 2014 15:04
autor: inż. Mk2_marcin
Max93 pisze:Dużo nie musisz zmieniać ;)

Ja mam pompę z 1.6TD z LDA, na szrocie jeszcze tego od groma było :hmm:
po co zmieniać skoro po tej modyfikacji silnik może się wysrać lub będzie krócej żyć...

skompletujecie mi zestaw kosmetyków? taki jak damiano pisze że pojadę pod dom i sobie spłukam samą wodą autko.

czy kupić ten zestaw?

Kącik posiadaczy MK2

: sob kwie 19, 2014 15:09
autor: Max93
inż. Mk2_marcin, raczej dużo się nie stanie, z tego co wiem nawet SB był na bloku z 1V tylko miał inną pompę (właśnie z LDA) i IC, może jeszcze miał jakieś różnice, o których nie wiem :)

Jak mi się wydaje to bezpiecznie można 100kM pociągnąć, ja jak tyle osiągnę w swoim to będę zadowolony :food:

Kącik posiadaczy MK2

: sob kwie 19, 2014 15:44
autor: barto125
Max93, Wtryski w SB były jeszcze większe. Turbo zdrowe, ładnie gwiżdże :D
Silnik się nie wysra od zmiany pompy, ludzie robią po 100 kucy i nic się nie dzieje, przy rozsądnym kręceniu nie ma co się stać. Z resztą tej mocy nie wykorzystujesz cały czas, tylko przy wyprzedzaniu, a i spalanie spadnie przy spokojnej jeździe.
Ty powinieneś bez problemu 100 wyciągnąć.
Ja podejrzewam mogę mieć coś koło 110, chociaż nie mam porównania za bardzo do niczego, będzie kasa to się na rolki skoczy.

Kącik posiadaczy MK2

: sob kwie 19, 2014 16:01
autor: Max93
Tak też mi się wydawało, że wtryski SB'k miał jeszcze większe.

Blow off'a załóż :hmm:

Dla mnie takie 100 powinno wystarczyć ale jak to mówią w miarę jedzenia apetyt rośnie :bajer:

Takie pytanie jak uzyskać wysoki moment przy niskich obrotach rzędu 1500-2000 i z ciekawości, przy jakiś wartościach budzi się turbo?