Kącik posiadaczy variantów
: śr lut 17, 2016 15:44
Słyszałem, że jak się zmiejsza interwały zmiany oleju to dłużej zyją te silniki
jo, 1880kg chyba jakoś takphanteon pisze:Jakoś 1900?
jo, po Świętach to u mnie i bez pełnego baku tak jestBLIND pisze:hociaż ze mną i zalana pod korek waży ponad 2 tony
szatanMoje 1.8 ma wg hamowni 205 i 300 niuta - kilka osób hamowało i wszyscy mają podobne wyniki. Jak na serię to bardzo miło. Spokojnie można na suchym robić niskie 7 sek do paki. Także całkiem fajnie się to zbiera jak na rodzinne auto - jest bardzo pozytywnie zaskoczony. Do tego zbiera się od 1200 obrotów. Jak mi sie nie śpieszy to zapinam 6tkę przy 50 i jadę spokojnie a wtedu spalanie w okolicy 5,0. Choć nadal to nudna Skoda. Żadna małolata nie spojrzy na Ciebie ...do tego zdecydowanie lepsze jest A4 s line albo E46 cabrio
ahh to szyderstwo z działkowoza...truckman pisze: szatan
2.0 i nie tipa tylko 4 biegówka klasyktruckman, a Ty co tam masz w tym mk4 na tipie?
u panie rarytas jak bez LPGtruckman pisze:2.0 i nie tipa tylko 4 biegówka klasyk
truckman pisze:teraz już nie
Ależ ja tego wcale nie neguję, nie mi zaglądać Ci do portfela.truckman pisze:po dotychczasowych autach stwierdzam, ze to najlepsza opcja i głupi byłem ze lalem pb98 w b5
ledman pisze:Ależ ja tego wcale nie neguję, nie mi zaglądać Ci do portfela.truckman pisze:po dotychczasowych autach stwierdzam, ze to najlepsza opcja i głupi byłem ze lalem pb98 w b5
Chciałbym, żeby kiedyś było mnie stać na turbo benzynę w boxerze bez lpg.
Dla mnie sens diesla skończył się dawno temu (na mój sposób użytkowania auta), mam, to jeżdżę. Kolejne auto na pewno będzie na pb.