Kącik posiadaczy MK4
: wt sty 20, 2015 23:08
lukibse,
majster heniek pisze:znalazłem chyba
viewtopic.php?f=143&t=518860
tez tak mysle nie nie chciałem pisac z daleka łądnie ale z bliskaTomek gd pisze:ale druciarstwo, strasznie by mnie wnerwiał ten widoczny klej. Jeśli to jedyna opcja to zostaję przy zwykłych.
No to trza sie zaczac rozgladac za boczkami.. chyba ze samemu okleic.Qto pisze:liteon0, niestety kibel...
majster heniek pisze:Kto przerabiał pokrętła z polówki 6r do Golfa 4?
Jest jeszcze opcja odcięcia tulejek od spodu i wklejenie ich w pokrętła z chromem.Tomek gd pisze:ale druciarstwo, strasznie by mnie wnerwiał ten widoczny klej. Jeśli to jedyna opcja to zostaję przy zwykłych.
Jak masz trochę zdolności manualnych i cierpliwości to okleisz.liteon0 pisze:Oklejal moze juz ktos boczki drzwi w mk4? Przecietny "Kowalski" poradzi sobie?
z takim modem...wywalić pokrętła i przyciski (climatronic) wstawićTomek gd pisze:majster heniek napisał(a):
znalazłem chyba
viewtopic.php?f=143&t=518860
ale druciarstwo, strasznie by mnie wnerwiał ten widoczny klej. Jeśli to jedyna opcja to zostaję przy zwykłych.
Nie uderzyłem.Krzyssiek pisze:Nie uderzyłeś gdzieś tyłem w krawężnik np. podczas ślizgania się na lodzie?btard pisze:Co może być przyczyną nadsterowności przy skręcie w lewo? Gdy szybciej wchodzę w ciasny zakręt w lewo, na przykład na małym rondzie, to prawy przód siada i czuć, że "ścina" zakręt ciągnąc do wewnętrznej. Mniej więcej tak, jakbym jeszcze w czasie zakrętu szarpnął fajerą w lewo. Co najlepsze kręcąc w prawo wszystko jest dobrze.
Najciemniej pod latarnią, pierwszy raz w tym samochodzie na 195/65r15. Brak słów, w ogóle nie połączylem faktówKoJ@K pisze:Mi pływała jak tuleje w belce były wyje ba ne, albo zawsze jak się przesiadałem z letniaków na zimowe balony.