Strona 130 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn sty 12, 2015 10:53
autor: czinekisz
Można dokupić sam regulator, jest to część wymienna, wystarczy że wypniesz z niego wtyczkę i zobaczysz ile pinow masz w gnieździe. Jeśli się nie mylę to w mk4 powinny być dwa piny - regulator analogowy. W nowszych autach jest cyfrowy i jest tylko jeden pin. To informacje które kiedyś wyczytałem z neta, nie potwierdzilem ich u siebie.

Kącik posiadaczy MK4

: pn sty 12, 2015 10:57
autor: xxxPALUCHxxx
Sprawdzę to i dam znac. Dzieki za pomoc

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn sty 12, 2015 15:03
autor: btard
Paviarotti pisze:Jest tutaj ktoś z Katowic albo okolic? :)
:bajer:

Kącik posiadaczy MK4

: pn sty 12, 2015 15:30
autor: Paviarotti
btard, ktoś jeszcze? :) większa ekipa by się też zdała ;)

Kącik posiadaczy MK4

: pn sty 12, 2015 15:36
autor: *Devi(L)*
:grin:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn sty 12, 2015 15:44
autor: btard
Paviarotti pisze:btard, ktoś jeszcze? :) większa ekipa by się też zdała ;)
A co, górników chcesz rozpędzić? :los2:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn sty 12, 2015 16:08
autor: lwlw
xxxPALUCHxxx pisze: Zastanawiam sie tylko czy NAPIECIE ROZRUCHU 10.88[V] nie powinno byc wyzsze ? Kupie najwyzej miernik / multimetr i sprawdze jeszcze czy akumualtor ma napiecie 12[V] , czy nie jest mniejsze. A to napiecie alternatora 12[V] zamiast 14[V] moze miec jakies znaczenie ?
Napięcie rozruchu jest ok - przy takim obciążeniu zawsze jest spadek, a tu masz prawie 11V to jest bardzo OK.
Akumulator jak ma 12V to jest rozładowany (ale to nie w chwili rozruchu tylko mierzysz jak sobie postoi na zgaszonym, też nie od razu po zgaszeniu).
Ta rożnica 12 czy 14 V to tylko kwestia oznaczeń - chodzi pewnie o to, że jest do instalacji 12-woltowej, a że napięcie ładowanie jest koło 14V to dlatego na tym jednym tak napisali, ale to jest to samo i nie w tym rzecz.
Może ten alternator jest trochę inny i nie daje z jakiegoś powodu sygnalizaji ładowania do licznika. A z licznikiem nic nie grzebałeś?

Kącik posiadaczy MK4

: pn sty 12, 2015 16:20
autor: xxxPALUCHxxx
W liczniku nic nie grzebałem.mechanik wymienił mi jedynie alternator na nowy.nie chcialem regenerować tego starego bo potrzebowałem samochodu i nie mogłem czekac kilku dni.

wiec jakie napięcie powinien wskazywać miernik przy akumulatorze "w stanie spoczynku" ?

Kącik posiadaczy MK4

: pn sty 12, 2015 16:37
autor: KoJ@K
Paviarotti, :bajer:

Kącik posiadaczy MK4

: pn sty 12, 2015 16:41
autor: Paviarotti
KoJ@K już wtajemniczony ;]

Kącik posiadaczy MK4

: pn sty 12, 2015 16:53
autor: kl0cek
Mam turbo do czyszczenia (notlaufy non stop) Jak juz turbo bede miał wyciągniete to warto oddac do regeneracji nawet jesli jeszcze tego nie wymaga? golf ma nalatane 280tys Wiec jesli teraz nie zregeneruje turbawki to i tak mnie to czeka bo z tym przebiegiem to juz wszystko moze sie stac, pytam bo nie chce 2 razy wykrecac , wy co byscie zrobili? Regenerowac pomimo tego ze jeszcze smiga dobrze czy przeczyscic i jezdzic? Ile takie turbo moze polatac bez regeneracji? dodam ze dbam o to, na zimnym nie daje, czekam przed zgaszeniem itp

Kącik posiadaczy MK4

: pn sty 12, 2015 16:59
autor: Robson91
Paviarotti, wejdz w grupe śląsk i szukaj do woli :D

Kącik posiadaczy MK4

: pn sty 12, 2015 17:01
autor: Paviarotti
Robson91, można i tak, ale chodzi mi akurat o brać kącikową :)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn sty 12, 2015 17:11
autor: mtamig
Ja jestem z okolic :D Czyżby znowu jakiś spocik?