Strona 120 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 07, 2015 19:46
autor: Qto
czinekisz pisze:kolego, nie zrobiła ci się literówka, powinno by zajebiści?
:popcorn:

Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 07, 2015 19:50
autor: Robson91
czinekisz, nie bo tu się mięsem nie rzuca :bigok:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 07, 2015 19:52
autor: karacz
czinekisz pisze:No dziękuje bardzo dobry kolego, nie sądziłem że tak szybko uzyskam odpowiedź :pub: Fajne to forum :grin:
Te kącikowe ceny trzeba 2x brac

Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 07, 2015 20:00
autor: czinekisz
Robson91, A no patrz, musiałem pominąć ten punkt w regulaminie :-(

karacz, czyli za dobrą cenę kolega kupił?

a co jeszcze pasuje do MK4 z innych aut, niektóre tak fajnie wyglądają, może i u mnie by dało się tak zrobić :chytry:

Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 07, 2015 20:05
autor: golf3dawid
Te kacikowe ceny to niech uj strzeli :D Ja szukalem kratek 3 miechy.. mozna bylo kombinowac ze kupie najpierw jedna pozniej dwie albo na sztuki ale z przesylkami to nie wychodzilo dobrze, kupilem komplet za taka srednia cene i bez zadnego piedrolenia z szukaniem czy cos :bigok:

Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 07, 2015 20:16
autor: joseph82
czinekisz, kolega golf3dawid, ma na myśli kratki nawiewu z VW Bory. Nawiązanie naszych skromnych Golfów do R32. Prawilnym modem jest DUŻE prawe lusterko z angoli i co niektórzy przekładają 4ramienna kiere na 3 ramienna. O lampce pods€fitki nie muszę wspominać, bo widzę, że sam ją wrzyciłeś

Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 07, 2015 20:38
autor: golf3dawid
Jeżeli kupiłem gwint i zgubiłem paragon, mam karte gwarancyjną pieczątke sklepu który mi sprzedał i pieczątke zakładu gdzie zakładałem to mts powinien mi uznać gwarancje bo w sumie na uj im ten paragon? Jak to wygląda miał ktoś podobną sytuacje? I czy na pieczatce sklepu gdzie kupowaliście na kartcie gwarancyjnej mieliście date?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 07, 2015 20:43
autor: czinekisz
joseph82 pisze:czinekisz, kolega golf3dawid, ma na myśli kratki nawiewu z VW Bory. Nawiązanie naszych skromnych Golfów do R32. Prawilnym modem jest DUŻE prawe lusterko z angoli i co niektórzy przekładają 4ramienna kiere na 3 ramienna. O lampce pods€fitki nie muszę wspominać, bo widzę, że sam ją wrzyciłeś
Lampkę to kolega mi polecił :-)
A te kratki będą pasować? Czym one się różnią od tych standardowych?
Kierownicę już mam 3 ramienną, aż dziwne że są jakieś inne :crazy:
A lusterko z angola będzie pasować?

Przepraszam że tyle pytam, ale jestem zielony, no i w sumie fajnie że zacznę jakieś zmiany :grin:

Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 07, 2015 20:53
autor: nitrox89
czinekisz, na dole masz szukajkę, tam wpisujesz interesującą Cię fraze i szukasz. Temat modów w mk4 jest dość obszerny i szkoda klawiatury żeby to tutaj klepać

Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 07, 2015 20:57
autor: Qto
żarty się skończyli...może poradzicie coś. Od długiego już czasu próbuję rozkręcić gwint TA techinix. Do ruszenia są tam trzy nakrętki i jedna "tuleja" - zaznaczona czarną strzałką na obrazku. Za trzecim podejściem udało mi się ruszyć wszystkie nakrętki...niemało je zmęczyłem ale są odkręcone. Za "tuleje" nie wiedziałem jak się zabrać...raz że gwintu 10x tyle co na nakrętce, dwa nie ma do tego klucza tylko trzeba łapać żabkami, trzy - nie ma jak piedrolnąć młotkiem. Tuleje są tak nakręcone, że od strony czerwonej strzałki można wlać jakiś specyfik...jest tam około 1-2cm głębokości - na drugiej fotce widać. Dzisiaj widziałem to zawieszenie pierwszy raz od miesiąca jak nie lepiej i patrzę sucho :hmm: - a były zalane płynem hamulcowym...wcześniej przez ok miesiąc kąpane na zmianę w WD 40 i płynie hamulcowym...No to dawaj w imadło i kombinujemy. Po pół godziny jedna odkręcona. Druga ani drgnie. Ten dymek na foto to parowanie płynu hamulcowego, który wlałem tam po 10 minutach ostatniej rundy walki. Wcześniej tuleja palnikiem nagrzana tak...że łapiąc za tłoczysko spokojnie można było się oparzyć. Zacisnęliśmy z ziomkiem dwie żabki na tulei...na jednej wisiałem ja, na drugiej ziomek...tuleja ani drgnie. Jak to odkręcić ?? Zdaje sobie sprawę z tego, że im mocniej zaciskam żabki tym bardziej tuleja się zagniata na amortyzatorze - nie mówcie że nie bo jest gruba czy coś w tym stylu...bo jak złapałem na końcówce, gdzie nie ma amorka to tuleja się zgięła. Przyspawałbym coś aby móc w to walić młotkiem...ale spawanie zdeformuje tuleję. Myślałem aby przewiercić końcówkę na wylot, przeciągnąć jakiś pręt i byłoby fajne ramię...ale w ten sposób zyebję gwint od środka a przecież takiego gwintownika nikt nie ma. Jedyne co jeszcze przychodzi mi do głowy...to zamiast płynu hamulcowego wlać coś, co będzie wstanie przedostać się przez gwint. Tylko co ?? W tej odkręconej tulei było widać że płyn przeleciał...tutaj niby też sucho ale ta nie chce drgnąć :grrr: Macie jakiś pomysł ?
ObrazekObrazek

Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 07, 2015 20:58
autor: joseph82
czinekisz, normalna kratka nawiewu http://allegro.pl/volkswagen-golf-iv-kr ... 97706.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a tu z Bory http://allegro.pl/kratka-srodkowa-nawie ... 02417.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tylko jak widać różnica jest. Nadają prestiż Golfowi i mają podświetlane gałki regulacji. Szukając ich uważaj, żeby nie wdepnąć w mine i nie kupić kompletu z angoli, bo o ile ta od pasażera jakoś dopasujesz to od kierowcy to jedynie na części można zostawić. Np na rolety

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 07, 2015 21:41
autor: sliwa404
No właśnie jak to jest z tymi kratkami? Pasują p&p czy trzeba coś kombinować z kostkami itd.?
Jak w razie co wymienia się te żaluzje?
Ma ktoś dwie sztuki takich żaluzji?

Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 07, 2015 21:54
autor: bjoern
P&p, z kostkami tyle, że pociągnąć kabelki, żeby podświetlanie mieć

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 07, 2015 22:05
autor: sliwa404
A skąd te kabelki pociągnąć? Trzeba coś więcej rozbierać niż same kratki wyjąć?