Strona 113 z 182

Kącik posiadaczy variantów

: pn gru 08, 2014 00:22
autor: zimnylech
Obrazek

za 4 tyg u mnie pod brama :okej:

Kącik posiadaczy variantów

: pn gru 08, 2014 08:52
autor: truckman
zimnylech, transomers?

Kącik posiadaczy variantów

: pn gru 08, 2014 16:38
autor: brzozak2
Fajowe, nietuzinkowe auto :bigok: . Osobiście nie wiem jakbym się w nim czuł jechałem kiedyś megane CC i camaro mk3 targa, to pierwsze wrażenie jest dość dziwne, ale pewno idzie się przyzwyczaić :hmm: .

Kącik posiadaczy variantów

: śr gru 10, 2014 10:42
autor: phanteon
zimnylech, dobrze wiedzieć, że nie tylko Blind I ja mamy problem z głową :grin: . Ładne auto - bardzo klasycznie wyglądające. Egzemplarz ze zdjęcia to Twój? Jaka motorownia?
brzozak2 pisze:Osobiście nie wiem jakbym się w nim czuł jechałem kiedyś megane CC i camaro mk3 targa, to pierwsze wrażenie jest dość dziwne, ale pewno idzie się przyzwyczaić
Czujesz się jakbyś jechał gumowcem - sztywność nadwozia to pojęcie raczej nie znane takim wynalazkom. Nawet w nowym M4 cabrio główny inżynier działu M przyznał, że odporność na skęcanie nadwozia typu cabrio nigdy nie osiągnie nawet zbliżonego poziomu do coupe I to takiego z najsłabszym silnikiem.

Kącik posiadaczy variantów

: śr gru 10, 2014 12:24
autor: brzozak2
Łooo masz rację, ale bardziej mi chodziło o uczucie "nagości" :D .

Kącik posiadaczy variantów

: śr gru 10, 2014 12:40
autor: phanteon
brzozak2 pisze:Łooo masz rację, ale bardziej mi chodziło o uczucie "nagości" .
O tym nie pomyślałem, choć w sumie czuję na sobie spojrzenia ludzi (połowa sie uśmiecha a druga połowa, chyba z PiSu są, chciałaby, żebys wypadł przez dach).

Mnie zawsze, przy trochę szybszej jeździe (tak tak, zdarza mi się), zastanawia czy na pewno te pałąki wyskoczą z tylnych zagłówków w razie dachowania...żeby nie było, że mama miała rację I przy małej prędkości urwie mi łeb. A znając moje szczeście...

Kącik posiadaczy variantów

: śr gru 10, 2014 15:48
autor: brzozak2
Obrazek
też tak mieliście? mnie strasznie *#cenzura#* batory, szczególnie po wymianie turbo na hybryde z AWX

Kącik posiadaczy variantów

: śr gru 10, 2014 17:18
autor: truckman
Nie. Ja tylko seria jeździłem

Kącik posiadaczy variantów

: śr gru 10, 2014 17:49
autor: BLIND
U mnie różnie bywało:
mk4 delikatny dymek zostawiał " onclick="window.open(this.href);return false;
leon bezdymnie jeździł, e46 podobnie jak mk4, a jahre przed zmianą wtrysków jak batory ze zdjęcia :jezor: po zmianie było dużo lepiej. Wszystkie po czipsie :bigok: a i jeszcze miałem polo 9n2 tdi ok 150ps z AXRa i tam też było ciemno za autem :helm: ale e60 530d na autobahnie przy 220km/h ustępowało miejsca na lewym pasie :hmm:

Kącik posiadaczy variantów

: czw gru 11, 2014 02:39
autor: brzozak2
U mnie przy sofcie i wtryskach 216 w afnie nie bylo tragedii, po zmianie turbiny zrobil sie batory, ale fakt ze nie zrobilem korekty softu ;) .

Kącik posiadaczy variantów

: czw gru 11, 2014 08:10
autor: KoJ@K
Cza zapodac FMICi. :bajer:

Kącik posiadaczy variantów

: czw gru 11, 2014 09:08
autor: Szamper
Ja w AJM'ie mialem program na 147km (116 seria) i ani grama dyma nie puszczal. Jak dobrze zrobiony program to niema prawa kopcic, no chyba ze doyebane koksu ze glowa mala :bajer:

Kącik posiadaczy variantów

: czw gru 11, 2014 11:02
autor: KoJ@K
Jak Sam program w aucie to tak, ale jak sie wrzuca np. do 90 czy 100 konnego klekota wieksze wtryski, suszarki, a IC zostaje maly to przy wykorzystaniu potencjalu tych podzespolow wtedy nie ma prawa nie dymic. :bajer:

Kącik posiadaczy variantów

: czw gru 11, 2014 13:06
autor: Szamper
Jak ktos jest druciarzem to inna bajka