Re: Kącik posiadaczy MK4
: wt gru 28, 2021 21:08
Czerwony Golf z filmu to jest ośka GTI zrobione na R32.Qto pisze: ↑wt gru 28, 2021 19:38Sebek faktycznie zapomniałem że łączniki zostawiłeś. Ja też bym mógł zostawić nawet po zmianach jakie dokonałem, tzn wahacze bym musial miec jak Twoje...ale na łącznikach z 4m nie jest tak twardo.
Maj0nez dzięki...chociaz to 4m, to pewnie inaczej siada jak w ośce. Tak się zastanawiam nad tymi 10" i jak nie chce sie robić grubej glebogryzarki to chyba bez sensu...będę jeszcze czaszkowal i szukał felg.
Z tyłu et 67
U mnie podobna historia. Zawsze wymianę oleju zlecałem warsztatowi, ale tym razem miałem czas, więc postanowiłem zrobić to samemu. Okazało się, że też nie mam żadnej podkładki pod śrubą, z tą różnicą że u mnie olej nie przecieka, jest szczelnie. Przed wymianą zaopatrzyłem się nawet w nową OEM śrubę zintegrowaną z podkładką, ale przy próbie wkręcania palcami śruba momentalnie się zatrzymywała i stawiała opór, a dla porównania stara wkręcała się niemal do samego końca. Miska jest oryginalna, nie chciałem ryzykować uszkodzenia gwintu, więc zostawiłem starą. Wszystko jest OK, nic nie cieknie. Teraz nie wiem, dopasować jakąś podkładkę w zamienniku, czy skoro jest szczelnie, to zostawić tak jak jest?kewinpol pisze: ↑sob kwie 14, 2018 18:59Hej zbliża mi się termin wymiany oleju i przy okazji zerknąłem na miskę olejową. Zauważyłem, że przy korku spustowym są ślady oleju, tak jakby lekko z pod niego przeciekał olej. Zastanawiam się czy pod śrubą powinna być uszczelka, bo jak rok temu wymieniałem olej nie było jej. Z tego co pamiętam to w astrze h pod korkiem spustowym była jakaś uszczelka.
Jak nie cieknie to zostaw. Jeśli chodzi o problem wkręcania się śruby, może już gwint jest przeciągnięty, albo ktoś na siłę wkręcił śrubę o innym skoku gwintu.mat06 pisze: ↑czw sty 06, 2022 19:29U mnie podobna historia. Zawsze wymianę oleju zlecałem warsztatowi, ale tym razem miałem czas, więc postanowiłem zrobić to samemu. Okazało się, że też nie mam żadnej podkładki pod śrubą, z tą różnicą że u mnie olej nie przecieka, jest szczelnie. Przed wymianą zaopatrzyłem się nawet w nową OEM śrubę zintegrowaną z podkładką, ale przy próbie wkręcania palcami śruba momentalnie się zatrzymywała i stawiała opór, a dla porównania stara wkręcała się niemal do samego końca. Miska jest oryginalna, nie chciałem ryzykować uszkodzenia gwintu, więc zostawiłem starą. Wszystko jest OK, nic nie cieknie. Teraz nie wiem, dopasować jakąś podkładkę w zamienniku, czy skoro jest szczelnie, to zostawić tak jak jest?kewinpol pisze: ↑sob kwie 14, 2018 18:59Hej zbliża mi się termin wymiany oleju i przy okazji zerknąłem na miskę olejową. Zauważyłem, że przy korku spustowym są ślady oleju, tak jakby lekko z pod niego przeciekał olej. Zastanawiam się czy pod śrubą powinna być uszczelka, bo jak rok temu wymieniałem olej nie było jej. Z tego co pamiętam to w astrze h pod korkiem spustowym była jakaś uszczelka.
Sprawdziłem w ETCE i wygląda na to, że kiedyś uszczelka była osobnym elementem, a teraz część została zastąpiona tą zintegrowaną z korkiem. Sama podkładka nie jest już dostępna.
![]()
Były 2 wersje, nie pamiętam od czego to zależało. Jedne były proste drugie gięte jak mnie pamięć nie myli. A co do firmy, kup któregoś z czołowych producentów i tyle. Końcówka to raptem 40-50zł.kewinpol pisze: ↑ndz sty 09, 2022 13:44Faktycznie jak zerknąłem na wtyczkę to jest ona lekko sfatygowana i piny są dość luźne w niej. Muszę wymienić tą wtyczkę i podoginać piny. Z innej beczki na przeglądzie wyszło, że mam do wymiany lewą końcówkę drążka kierowniczego, to przy okazji wymienię obie strony. Jaką firmą się zainteresować końcówek i czy są jakieś różne wersje tych końcówek w zależności od silnika?
Ok, to w wolnej chwili koło w dół i zerknę jak ta końcówka wygląda. Dzisiaj zauważyłem, że lewe przednie koło ma dość mocno zużyty bok opony względem prawej przedniej. Czy to ma związek z tym, ze lewa końcówka jest już do wymiany? lewa opona: https://www.fotosik.pl/zdjecie/25169c18581139b8 https://www.fotosik.pl/zdjecie/bd63014f1e427abf Prawa: https://www.fotosik.pl/zdjecie/82f8b4cecaa9e44d https://www.fotosik.pl/zdjecie/48ebc0ff36bd4387. Zdjęcie lewej i prawej opony były robione na aucie czyli to są zewnętrzne strony opon.sebekgolf pisze: ↑pn sty 10, 2022 18:59Były 2 wersje, nie pamiętam od czego to zależało. Jedne były proste drugie gięte jak mnie pamięć nie myli. A co do firmy, kup któregoś z czołowych producentów i tyle. Końcówka to raptem 40-50zł.kewinpol pisze: ↑ndz sty 09, 2022 13:44Faktycznie jak zerknąłem na wtyczkę to jest ona lekko sfatygowana i piny są dość luźne w niej. Muszę wymienić tą wtyczkę i podoginać piny. Z innej beczki na przeglądzie wyszło, że mam do wymiany lewą końcówkę drążka kierowniczego, to przy okazji wymienię obie strony. Jaką firmą się zainteresować końcówek i czy są jakieś różne wersje tych końcówek w zależności od silnika?