Strona 1055 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 28, 2021 21:08
autor: G0 Karcio
maj0nez pisze:
pn gru 27, 2021 23:03
Tu jest 11 cali z tyłu.

Auto kolegi.
Jakie ET na tyle przy 11"?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr gru 29, 2021 09:12
autor: maj0nez
Qto pisze:
wt gru 28, 2021 19:38
Sebek faktycznie zapomniałem że łączniki zostawiłeś. Ja też bym mógł zostawić nawet po zmianach jakie dokonałem, tzn wahacze bym musial miec jak Twoje...ale na łącznikach z 4m nie jest tak twardo.

Maj0nez dzięki...chociaz to 4m, to pewnie inaczej siada jak w ośce. Tak się zastanawiam nad tymi 10" i jak nie chce sie robić grubej glebogryzarki to chyba bez sensu...będę jeszcze czaszkowal i szukał felg.
Czerwony Golf z filmu to jest ośka GTI zrobione na R32. :bajer: :bajer: :bajer:
G0 Karcio pisze:
wt gru 28, 2021 21:08
maj0nez pisze:
pn gru 27, 2021 23:03
Tu jest 11 cali z tyłu.
https://youtu...ndxQUE
Auto kolegi.
Jakie ET na tyle przy 11"?
Z tyłu et 67 :-)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr gru 29, 2021 12:05
autor: Qto
O kurde aż tyle tam jest miejsca...one są bardziej schowane niż moje 9.5 et35 czyli szukając 10" mogę śmiało brać do obliczeń mój setup. Dzięki :pub:
Wiesz może jakoś tam są oponki? Mi mocno zależy żeby mieć 225 40 18 a przy 10calach ju sporawy naciąg siw robi jak na daily.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr gru 29, 2021 22:19
autor: maj0nez
Te felgi to 19". Mogę zapytać o szerokości.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt sty 04, 2022 00:54
autor: kewinpol
Hej, ile może być wart komplety hak holowniczy razem z całą wiązką: PROF svar tmb ps 031? Hak wymontowałem w ostatnim czasie, bo od kiedy mam auto nigdy go nie użyłem. Hak jest cały dobry z powierzchowną rdzą.
Z innej beczki, co jakis czas po skawoaniu bledu zaświeci Mi się kontrolka Airbaga. Pod komputerem wyświetla się komunikat:
01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199 32-00 - Resistance too High.
Czy problemem może być źle podpięta kostka, bo wymieniałem kiedyś fotele na recaro i były inne kostki w fotelach i inne w aucie?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 05, 2022 01:21
autor: Qto
coś nie tak z tą wtyczką...nie tyle co źle wpięta, co zwyczajnie gdzieś się styk gubi - bywają z tym problemy...podoginać piny, psiknąć jakimś szprejem i mieć nadzieję że będzie ok

Ustaliłem ze swoją głową że poluję na rolki 8 + 10cali... ma ktoś wiedzę czy pasowanie felg z tyłu wygląda tak samo w każdym nadwoziu? Powiedzmy mam spasowane dystansem ET do danej felgi w HB, przekładam do sedana czy kombi i będzie ok? Pomijam znany problem przesunięcia belki i różnicę pomiędzy ośką a 4M

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw sty 06, 2022 19:29
autor: mat06
kewinpol pisze:
sob kwie 14, 2018 18:59
Hej zbliża mi się termin wymiany oleju i przy okazji zerknąłem na miskę olejową. Zauważyłem, że przy korku spustowym są ślady oleju, tak jakby lekko z pod niego przeciekał olej. Zastanawiam się czy pod śrubą powinna być uszczelka, bo jak rok temu wymieniałem olej nie było jej. Z tego co pamiętam to w astrze h pod korkiem spustowym była jakaś uszczelka.
U mnie podobna historia. Zawsze wymianę oleju zlecałem warsztatowi, ale tym razem miałem czas, więc postanowiłem zrobić to samemu. Okazało się, że też nie mam żadnej podkładki pod śrubą, z tą różnicą że u mnie olej nie przecieka, jest szczelnie. Przed wymianą zaopatrzyłem się nawet w nową OEM śrubę zintegrowaną z podkładką, ale przy próbie wkręcania palcami śruba momentalnie się zatrzymywała i stawiała opór, a dla porównania stara wkręcała się niemal do samego końca. Miska jest oryginalna, nie chciałem ryzykować uszkodzenia gwintu, więc zostawiłem starą. Wszystko jest OK, nic nie cieknie. Teraz nie wiem, dopasować jakąś podkładkę w zamienniku, czy skoro jest szczelnie, to zostawić tak jak jest?

Sprawdziłem w ETCE i wygląda na to, że kiedyś uszczelka była osobnym elementem, a teraz część została zastąpiona tą zintegrowaną z korkiem. Sama podkładka nie jest już dostępna.
Obrazek

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt sty 07, 2022 10:17
autor: maj0nez
Co wymianę u siebie zmieniam uszczelkę która powinna być.
Uszczelka idzie miedziana.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt sty 07, 2022 13:12
autor: mat06
Podkładka miedziana do aluminiowej miski to słaby pomysł, bo przecież wtedy zachodzi korozja elektrochemiczna. Oryginalna podkładka zintegrowana ze śrubą wygląda na aluminiową.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt sty 07, 2022 15:08
autor: sebekgolf
mat06 pisze:
czw sty 06, 2022 19:29
kewinpol pisze:
sob kwie 14, 2018 18:59
Hej zbliża mi się termin wymiany oleju i przy okazji zerknąłem na miskę olejową. Zauważyłem, że przy korku spustowym są ślady oleju, tak jakby lekko z pod niego przeciekał olej. Zastanawiam się czy pod śrubą powinna być uszczelka, bo jak rok temu wymieniałem olej nie było jej. Z tego co pamiętam to w astrze h pod korkiem spustowym była jakaś uszczelka.
U mnie podobna historia. Zawsze wymianę oleju zlecałem warsztatowi, ale tym razem miałem czas, więc postanowiłem zrobić to samemu. Okazało się, że też nie mam żadnej podkładki pod śrubą, z tą różnicą że u mnie olej nie przecieka, jest szczelnie. Przed wymianą zaopatrzyłem się nawet w nową OEM śrubę zintegrowaną z podkładką, ale przy próbie wkręcania palcami śruba momentalnie się zatrzymywała i stawiała opór, a dla porównania stara wkręcała się niemal do samego końca. Miska jest oryginalna, nie chciałem ryzykować uszkodzenia gwintu, więc zostawiłem starą. Wszystko jest OK, nic nie cieknie. Teraz nie wiem, dopasować jakąś podkładkę w zamienniku, czy skoro jest szczelnie, to zostawić tak jak jest?

Sprawdziłem w ETCE i wygląda na to, że kiedyś uszczelka była osobnym elementem, a teraz część została zastąpiona tą zintegrowaną z korkiem. Sama podkładka nie jest już dostępna.
Obrazek
Jak nie cieknie to zostaw. Jeśli chodzi o problem wkręcania się śruby, może już gwint jest przeciągnięty, albo ktoś na siłę wkręcił śrubę o innym skoku gwintu.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz sty 09, 2022 13:44
autor: kewinpol
Faktycznie jak zerknąłem na wtyczkę to jest ona lekko sfatygowana i piny są dość luźne w niej. Muszę wymienić tą wtyczkę i podoginać piny. Z innej beczki na przeglądzie wyszło, że mam do wymiany lewą końcówkę drążka kierowniczego, to przy okazji wymienię obie strony. Jaką firmą się zainteresować końcówek i czy są jakieś różne wersje tych końcówek w zależności od silnika?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn sty 10, 2022 18:59
autor: sebekgolf
kewinpol pisze:
ndz sty 09, 2022 13:44
Faktycznie jak zerknąłem na wtyczkę to jest ona lekko sfatygowana i piny są dość luźne w niej. Muszę wymienić tą wtyczkę i podoginać piny. Z innej beczki na przeglądzie wyszło, że mam do wymiany lewą końcówkę drążka kierowniczego, to przy okazji wymienię obie strony. Jaką firmą się zainteresować końcówek i czy są jakieś różne wersje tych końcówek w zależności od silnika?
Były 2 wersje, nie pamiętam od czego to zależało. Jedne były proste drugie gięte jak mnie pamięć nie myli. A co do firmy, kup któregoś z czołowych producentów i tyle. Końcówka to raptem 40-50zł.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn sty 10, 2022 20:54
autor: kewinpol
sebekgolf pisze:
pn sty 10, 2022 18:59
kewinpol pisze:
ndz sty 09, 2022 13:44
Faktycznie jak zerknąłem na wtyczkę to jest ona lekko sfatygowana i piny są dość luźne w niej. Muszę wymienić tą wtyczkę i podoginać piny. Z innej beczki na przeglądzie wyszło, że mam do wymiany lewą końcówkę drążka kierowniczego, to przy okazji wymienię obie strony. Jaką firmą się zainteresować końcówek i czy są jakieś różne wersje tych końcówek w zależności od silnika?
Były 2 wersje, nie pamiętam od czego to zależało. Jedne były proste drugie gięte jak mnie pamięć nie myli. A co do firmy, kup któregoś z czołowych producentów i tyle. Końcówka to raptem 40-50zł.
Ok, to w wolnej chwili koło w dół i zerknę jak ta końcówka wygląda. Dzisiaj zauważyłem, że lewe przednie koło ma dość mocno zużyty bok opony względem prawej przedniej. Czy to ma związek z tym, ze lewa końcówka jest już do wymiany? lewa opona: https://www.fotosik.pl/zdjecie/25169c18581139b8 https://www.fotosik.pl/zdjecie/bd63014f1e427abf Prawa: https://www.fotosik.pl/zdjecie/82f8b4cecaa9e44d https://www.fotosik.pl/zdjecie/48ebc0ff36bd4387. Zdjęcie lewej i prawej opony były robione na aucie czyli to są zewnętrzne strony opon.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt sty 11, 2022 21:22
autor: sebekgolf
No masz walniętą zbieżność. Sprawdź przy okazji czy drążek nie jest wygięty w banan. Przy uszkodzonej samej gałce może dochodzić do wibrowania układu kierowniczego i ząbkowania opony.