Strona 996 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn maja 25, 2020 07:30
autor: flatron1984
Z tego co pamiętam to 50/200

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 28, 2020 18:16
autor: mk4tdi
Koledzy klocki na tył TRW, Breck czy Textar? Tarcze są ATE

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 28, 2020 18:31
autor: mat06
mk4tdi pisze:
czw maja 28, 2020 18:16
Koledzy klocki na tył TRW, Breck czy Textar? Tarcze są ATE
Do niedawna zawsze brałem ATE, ale po opinii jednego ze sklepów polecanych na forum o spadku ich jakości przerzuciłem się na Textar. Brak uwag i klocki pylą dużo mniej niż wcześniejsze.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 28, 2020 19:21
autor: sebekgolf
Jak do zwykłej jazdy to nawet krajowe Tomexy dają rady bez problemu. Jak ktoś porządnie upala to Glafery czerwone. Ale tarcza też po dupie dostaje.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw maja 28, 2020 21:27
autor: Qto
mi od jakiegoś czasu podoba się jak czyste felgi są na klockach ATE Ceramic...i od kilku lat używam we wszystkich wozidłach.

Nie mogę zakodować pilota w mk4. Komfort 1C, pilot pasujący...z resztą był w komplecie przy zakupie auta.
W komforcie jest błąd 00955 - Adaptation Limit Surpassed. Po dłuższych walkach udało się go usunąć i nie wraca...ale nie zmienia to sytuacji.
W blokach pomiarowych po naciskaniu przycisków pilota pojawia się info że jest to pilot nr 1 - czyli jakby był wcześniej zakodowany.
W pozostałych grupach:
Permanent code known - OK
Code within effective range - not OK
Algorithm - not OK
Bez wciskania przycisków we wszystkich grupach widnieje "No Value".

Przy próbie kodowania pilota VCDS nie przyjmuje innej wartości jak 1. Zwykle jak miałem problemy z kodowaniem, to wystarczyło zakodować 0 pilotów i później tyle ile miałem do auta...tutaj nie przyjmuje zera. Jakieś pomysły?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt maja 29, 2020 08:38
autor: sebekgolf
jedyne co mi przychodzi do głowy to maksymalna ilość pilotów dodanych w module. Rozumiem, że próbowałeś wpisać np. 1 albo 2 i zakodować tyle pilotów?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt maja 29, 2020 08:46
autor: Qto
wg VCDS przypisany jest 1...próbuję wpisać 1 i przypisać ten który mam w stacyjce i nie działa. Innej wartości jak 1 nie przyjmuje

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt maja 29, 2020 11:34
autor: sebekgolf
Masz jakiś inny klucz? Spróbuj może przypisać klucz z innego auta. Może nie da się dwa razy z rzędu zakodować tego samego?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt maja 29, 2020 19:25
autor: Qto
Mam i kluczyki i komforty zastępcze...będę kombinował

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn cze 01, 2020 08:26
autor: mk4tdi
Ate Plastilube nada się do nasmarowania prowadnic zacisku? Czy on służy tylko do smarowania tylnej części klocka?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn cze 01, 2020 10:01
autor: Qto
Przez lata smarowałem tym prowadnice i było ok, kilka razy nawet zacisk w środku...ns poczatku tego roku zorientowalem sie ze lapalem za zla tubke :banghead:
Teraz opisałem sobie markerem które jest które...wcześniej tylko patrzyłem ATE...to biorę...Ehhh.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn cze 01, 2020 10:30
autor: sebekgolf
Jedno (plastitube) jest do smarowania klocka aby nie drgał i nie piszczał, drugie (bremszylinder-pasete) jest do smarowania prowadnic i tłoczków.

Jak działają zamiennie nie wiem.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn cze 01, 2020 22:32
autor: lwlw
sebekgolf pisze:
sob maja 16, 2020 09:38
Ja bym na twoim miejscu zdjął boczek i odkręcił sam silniczek. Wtedy bez zrzucania blachy z prowadnicami będziesz w stanie ocenić czy zębatki są zjechane. Jak tak to już będziesz wiedział, jak nie to wtedy dopiero zrzucisz sobie blachę. Na szczęście w MK4 silniczek jest przykręcany od zewnątrz, a nie jak w Passacie od środka drzwi.
Kupiłem ten tani zestaw naprawczy i wymieniłem samą zębatkę, na którą nawija się linki. Linki też wymieniłem, choć nie planowałem, ale po pierwsze za cholerę nie mogłem starych naciągnąć, po drugie na jednej pancerz pokrył się rudą no to mając nowe linki byłoby głupio ich nie użyć. Jest z tym trochę zabawy, o wiele prościej byłoby założyć kompletny mechanizm z prowadnicami.

W ogóle okazało się, że nasi już tu byli i założyli cały mechanizm Topran, a to jest marka, o której mam delikatnie mówiąc nie najlepsze zdanie. Jednak w tym przypadku muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem - u mnie 7 lat i 150 tys. i w sumie wszystko OK oprócz tych zjedzonych ząbków, ale to też raczej dlatego, że jak kupiłem golfa to silniczek trzymał się na jednej śrubie i terkotało przy podnoszeniu. Ja to skręciłem porządnie w 2013 r. i działało do teraz, choć już wtedy ząbki częściowo się musiały wyrobić.

Kupiłem to, produkcja w Turcji i wygląda nawet spoko: https://allegro.pl/oferta/mechanizm-pod ... ZmM4OWU%3D
Teraz szyba śmiga jak należy :)

Z innej beczki: jak mam błąd "00856 - Radio Antenna 36-00 - Open Circuit" i słaby odbiór stacji radiowych to pewnie problem jest ze wzmacniaczem przy antenie? On jest zasilany kablem antenowym czy +12V poprowadzone jest oddzielnie? Jeśli ta druga opcja to którędy idzie ten przewód zasilający? Bym sprawdził może najpierw to zasilanie...

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn cze 01, 2020 23:51
autor: flatron1984
mk4tdi pisze:
pn cze 01, 2020 08:26
Ate Plastilube nada się do nasmarowania prowadnic zacisku? Czy on służy tylko do smarowania tylnej części klocka?
Wydaje mi się że się nada
http://www.ate-info.de/pl/details/produ ... lube-35-ml