Ja też ostatnio marudzę...może wiek zaczyna dokuczać?
Na pocieszenie i motywację do prac...przypomnę mojego posta sprzed 3 lat w którym napisałem co porzeźbiłem w aucie...trochę się pozmieniało, większość ostatniej jesieni.
Qto pisze: ↑czw cze 04, 2015 18:09
Halogeny przeciwmgielne
Coming home (ze Skody Superb I)
Światła dzienne (z mk4 USA)
Czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy
Czujnik poziomu i temperatury oleju
Podgrzewacz odmy
Tempomat
ESP
Climatronic
Czujnik deszczu
Lusterko fotochrom z wyłącznikiem oraz z oświetleniem ambiente
Komputer (Full FIS, rkm itp)
Uchwyt na napoje przód
Klimatyzowany schowek z dodatkowym gniazdem 12V
Trójramienna kierownica, dźwignia ręcznego w skórze
Podłokietnik przód
Elektrycznie składane, podgrzewane lusterka z niebieskimi szkłami, prawe duże – asymetryczne
Alarm z kontrolą wnętrza
2x pilot scyzoryk, domykanie/otwieranie szyb z pilota
4x szyby w prądzie
Podgrzewane półskóry z regulacją wysokości oraz podparcia odcinka lędźwiowego
4x poduszka powietrzna
4x podświetlenie nóg, ambiente – jak w mk6/mk7
Podświetlane klamki (z Audi A6 C5)
Uchwyt na napoje tył
Podłokietnik tył
Kopertówki w tylnych drzwiach
Gniazdo 12V w bagażniku
Czujniki parkowania
10 głośników
Kilka gadżetów stylizacyjnych…Komplet dekorów R32, kratki nawiewu z Bory, lampka centralna z Passata W8, włącznik świateł z Polo 6R0, tylna wycieraczka z mk5, przednie aero, dywaniki welurowe, nakładki pedałów i podstopnica z TT 8N
Górna część słupków, uszczelki drzwi i podsufitka w czarnej alcantarze, zabudowa słupków A pod CA
W międzyczasie całe auto zostało wygłuszone
Xenonów mi tutaj brakuje…i foteli elektrycznych z pamięcią…
mam jeszcze jeden poroniony pomysł odnośnie sufitu, ale nie wiem czy kiedykolwiek wejdzie w życie
być może będę też walczył z kontrolą żarówek
nie wiem jeszcze co z kierownicą…z jednej strony chcę grzaną z drugiej nie chcę multifunkcji…z trzeciej coś spłaszczonego od dołu by się przydało. Chyba że wrzucę multi i jej nie podłączę (ori radio nie wchodzi w grę)…z resztą i tak nie mam już miejsca na przekaźniki
Pozbyłem się halogenów...chwilowo nie ma na nie miejsca
Pozbyłem się świateł dziennych...wpadł ori zenon + samopoziomowanie + zderzak ze spryskami
Zniknęło podgrzewanie odmy
Sterowanie tempomatu powędrowało na kierownicę - dużo wygodniejsze rozwiązanie niż manetka - czyli kiera zmieniła się na multi...głównie dlatego, że chodziła mi po głowie grzana kiera ale tempomat z kiery też jest plusem. Grzana kiera trafiła się fabrycznie nowa i czeka na montaż
...póki co na aucie jest zwykła multi. Jak już kiera multi, to albo będę kombinował sterowanie do mojego radia...albo ori navi
Ori navi mi trochę koliduje z audio...ale się zobaczy
Licznik zmienił się na SE i doszedł HF
Scyzoryki zamieniły się na czteroprzyciskowe (chociaż pewnie już były jak pisałem poprzedniego posta)
Doszła kontrolka niezapiętych pasów kierowcy z czujnikiem zapięcia z jakiegoś nowszego VAGa...jak będzie czas to będę kombinował aby to jakoś normalnie działało a nie przez 6s od włączenia zapłonu
Czujniki parkowania z chińskich zamieniły się na ori osadzone w dokładce V6
Dołożyłem też drugi wyłącznik dozoru wnętrza...bo czasami drażniło mnie to że pstryczek jest na progu kierowcy - teraz są dwa...czyli ktoś siedząc w aucie na miejscu pasażera może pomyśleć, że auto było anglikiem
Wykombinowałem też zapalanie tylnych lampek w podsufitce z włącznika w przedniej...ale nie wiem czy nie rozładowuje mi to aku
- chwilowo brak czasu na pomiary.
Otwierania bagażnika z pilota coś nie mogę dociągnąć do końca...ciągle po głowie chodzą fotele i lustra z pamięcią
Zamieniłem ABS mark 20 na mark 60 z ESP...ale też nei wiem czy nie jest to źródłem moich problemów ze zdzieraniem opon z tyłu
Tyle z pierdół...a z ważniejszych rzeczy to hamulce z tyłu zmieniły się na wentylowane 256 - czyli takie jak miałem wcześniej z przodu...a przód na 312mm...no i jeszcze ilość źrebaków pod maską się potroiła.