Strona 902 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt kwie 13, 2018 17:36
autor: logiac
Właśnie przejechałem się trochę autem, po czym się zatrzymałem i silnik znowu szarpał i nierówno pracował, a ruszenie na półsprzęgle wyglądało jakby silnik miał zaraz zgasnąć szarpiąc przy tym. Po wypięciu kostki przepływomierza po jakichś 5 sekundach silnik pracował normalnie, a ruszanie na półsprzęgle było mozliwe. W takim razie gdzie szukać problemu? Czy przepływomierz może skutkować wypadaniem zapłonu na 3 cylindrze?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt kwie 13, 2018 19:20
autor: dany_47
podepnij kompa, zobacz czy nie wykrywa missfire'ów i czy nie masz błędów z sondy regulującej dawkę paliwa.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt kwie 13, 2018 19:28
autor: logiac
Jak ostatnio podłączyłem auto do kompa, to wywaliło błąd wypadanie zapłonu na 3 cylindrze wykasowałem go i zobaczę teraz czy nie wrócił. A błędy związane z sondą regulującą dawkę paliwa będą się wyświetlały w tej samej kategorii co wypadanie zaplonu?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt kwie 13, 2018 20:27
autor: dany_47
tak.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt kwie 13, 2018 20:39
autor: logiac
Jeśli chodzi o błędy, to tym razem kilka ich jest:
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0300 - 35-00 - Please Register/Activate
16685 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0301 - 35-00 - Please Register/Activate
16687 - Cylinder 3: Misfire Detected
P0303 - 35-00 - -
16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0302 - 35-00 - Please Register/Activate
16556 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0172 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16496 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too Low
P0112 - 35-00 - -
16486 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0102 - 35-00 - Please Register/Activate

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt kwie 13, 2018 21:02
autor: dany_47
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity [ŚMIERĆ SONDY LUB PRZERWANE KABLE]
16684 - Random/Multiple Cylinder Missfire Detected
16685 - Missfire Cyl 1
16686 - Missfire Cyl 2
16687 - Missfire Cyl 3
16556 - Fuel Trim,Bank1 System too Rich
16486 - Odłączona przepływka
16496 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too Low [jak przepływka na 5 przewodów to jest w przepływce czyli odłączony]


Wymienisz sonde to będzie chodził jak szwajcarski zegarek.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt kwie 13, 2018 21:18
autor: logiac
Czyli te lekkie iskrzenie kabli nie jest w tym wypadku problemem takiej pracy silnika? A możesz mi wytłumaczyć czemu jeśli sonda jest walnięta, albo jakiś przewód, to odpięcie przepływomierza pomaga? Jak sprawdzić czy problemem na 100% jest sonda lambda?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt kwie 13, 2018 21:40
autor: dany_47
Napisze pw, nie będziemy śmiecic

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob kwie 14, 2018 10:48
autor: sebekgolf
Co dalej nie zmienia faktu, że wypadają mu zapłony na garnkach i ma przebicie na kablach. Jeśli poprzednik jeździł z takimi oznakami dłuższy czas, to po prostu uśmiercił lambdę. Wg mnie dalej punktem wyjścia powinna być eliminacja wypadających zapłonów i iskrzenia na kablach. To nie powinno mieć kompletnie miejsca. Tym bardziej że jeździ na LPG, a tam stan układu zapłonowego ma o wiele większy wpływ na pracę silnika. Za sondę zabrałbym się w drugiej kolejności bo nawet z uwaloną lambdą silnik potrafi pracować normalnie, tyle że pali więcej niż powinien.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob kwie 14, 2018 16:05
autor: logiac
Kable już zamówione nowe i w przyszłym tygodniu powinny być u mnie i je wymienię. A takie strzały, falowanie obrotów i szarpanie to w końcu wina kabli czy tej sondy? Jaką firmę sondy polecacie oprócz Boscha, co powiecie o Delphi, NGK czy Denso?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob kwie 14, 2018 18:59
autor: kewinpol
Hej zbliża mi się termin wymiany oleju i przy okazji zerknąłem na miskę olejową. Zauważyłem, że przy korku spustowym są ślady oleju, tak jakby lekko z pod niego przeciekał olej. Zastanawiam się czy pod śrubą powinna być uszczelka, bo jak rok temu wymieniałem olej nie było jej. Z tego co pamiętam to w astrze h pod korkiem spustowym była jakaś uszczelka.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob kwie 14, 2018 20:41
autor: Garrison
Miedziana podkładka bodajże jest na śrubie.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob kwie 14, 2018 21:56
autor: dany_47
Logiac, tylko i wyłącznie bosch.
Kewinpol, Garrison słusznie prawi. Miedziana podkładka powinna być

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob kwie 14, 2018 23:16
autor: kewinpol
To przy okazji wymiany oleju kupię taką podkładkę jakbym jej nie miał, a chyba nie mam skoro lekko olej się sączy przy śrubie. A wszystkie golfy IV miały takie same korki spustowe i te podkładki? Macie jakiegoś pewnego sprzedawce na Allegro, który sprzedaje ori oleje?