Strona 886 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 12, 2018 13:47
autor: G0 Karcio
trepson_vlcrew, dobra to ja mam 1.9 GTI TDI bo mam skórzane fotele tak? Cały pakiet zewnętrzny to seria więc dlaczego to GTI pytam grzecznie :D ? Jest 1.9 TDI 110KM jak i 1.9 GTI TDI 110KM, z jakiegoś powodu to GTI musieli nazwać.

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 12, 2018 13:55
autor: trepson_vlcrew
nie wiem ciężko to sensownie wytłumaczyć... w S w audi też ciężko jak niz z S nie ma wspólnego...

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 12, 2018 14:35
autor: kewinpol
Dzięki chłopaki: G0 Karcio, Qto za odpowiedź.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 12, 2018 18:32
autor: Skrzak
G0 Karcio pisze:Pany, co oznacza dokladnie kazdy znak tj.805G w liczniku 1J5 920 805G. 8 to EU, 0 nie wiem i 5 immo2 a G?
Dla mnie to wygląda coś ala że to zegary Bosch a nie VDO ale głowy nie dam.

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 12, 2018 20:41
autor: Paclawek
Gti tdi miało miało podobnie jak Gti (1.8T nie chodzi mi o jahre) identyczne wyposażenie czyli recaro ,felgi 16 bbs ,ciemne dekory ,niższe zawieszenie. To był tylko jakby pakiet wyposażenia bo mimo tego że było to "gti" to mógł miec 110 pod maską a nie arl-a. Tak samo może być benzyna 1.8T bez pakietu "gti".

Info z niemieckiej wiki :bigok:
Golf GTI
VW Golf GTI
widok z tyłu

Wraz z wprowadzeniem Golfa IV (1Y) ponownie uruchomiono nowe generowanie GTI. Jednak w przypadku tego modelu była to raczej linia wyposażenia, taka jak Comfortline lub Trendline, więc fabrycznie dla GTI było bardzo proste. Oczywiste jest Iver GTI w swoich standardowych kołach 16-calowych aluminiowych BBS w przejściu mówił projektowania i Armaturenzierrat w Myrtle węzełek drewna wystrój. Ma też nieco wygodniejsze fotele Recaro, niektóre z regulowanym podnóżkiem. Wizualnie Golf IV GTI był czasami ledwo odróżnialny od innych modeli i oferował największy wybór silników (tymczasowo, mocniej zastąpione słabszymi wariantami). W swoim ostatnim roku budowy 2003 Golf IV GTI [3] miał mieć wyłącznie z silnikiem 132 kW (180 KM) z 25-lecia GTI i silnikiem TDI 110 kW (150 KM). Wersja o mocy 180 KM wyróżnia się czerwonym "I" w tylnym emblemacie i innych kołach (Montreal II) z wariantu o mocy 150 KM. Ze względu na węższe opony, ten wariant GTI osiąga nieco wyższą prędkość maksymalną niż roczny GTI (228 km / h zamiast 222 km / h).

W 2001 roku został wprowadzony kolejny specjalny model: GTI 25th Anniversary, który wyraźnie odróżniał się od innych modeli. Po pierwsze, niezależnie pakiet był spoiler (przedni i tylny zderzak, boczne i ciała o barwie spojler dachowy) i zaciemnione reflektory i Sportbackbox z 90 mm rury wydechowej i 18 „duża kulkowych polerowane koła BBS stopu użyciu. Po drugie, również wnętrze z wieloma dodatkami, takimi jak autonomicznych własnych Sportowe fotele Recaro z GTI nadrukiem, wielu czerwonych szczegółów kontrastujących, pedały z perforowanego aluminium i zbudowany w Golf 1 GTI gałka zmiany biegów golf piłka została uaktualniona. Jednakże kupujący nie mieli pewne dodatki, takie jak światła ksenonowe lub skóry, ale kompensowane o mocy 132 kW (180 KM) wzrósł 1,8-litrowy silnik 20V turbo.

Ponadto nigdy nie było GTD Golf 4 Ten wariant nazywa się GTI TDI.

Zakres silnika dla tej linii wyposażenia:

Golf GTI: 1,9 l TDI 81 kW (dystrybutorowa pompa wtryskowa)
Golf GTI: 1,9 l TDI 85 kW (dysza pompy)
Golf GTI: 1,9 l TDI 96 kW (dysza pompy)
Golf GTI: 1,9 l TDI 110 kW (dysza pompy)
Golf GTI: 1,8 l 20V 92 kW
Golf GTI: 1,8 l 20 V turbo 110 kW
Golf GTI: 1,8 l 20V Turbo 132 kW (specjalny model "25 lat GTI")
Golf GTI: 1,8 l 20V turbo 132 kW
Golf GTI: 2,0 l 85 kW
Golf GTI: 2,3 l V5 110 kW

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 12, 2018 21:05
autor: G0 Karcio
Skrzak, z tego co się dowiedziałem 0 oznacza bez FISa czyli jeszcze G co oznacza.

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 12, 2018 21:29
autor: Qto
G - diesel wyskalowany do 260km/h

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 12, 2018 22:52
autor: G0 Karcio
Qto, to na grom G na końcu skoro jest C i też wyskalowany do 260km/h. Już kij z tym, nie będę drążył choć fajnie byłoby wiedzieć, są też 1J5920805H i też wyskalowane do 260km/h i też diesel. Więc coś te literki muszą innego oznaczać.

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 12, 2018 23:05
autor: Qto
G0 Karcio pisze:Qto, to na grom G na końcu skoro jest C i też wyskalowany do 260km/h.
G0 Karcio, żeby to było takie proste...
1J0920802C to benzyna a nie diesel...i w dodatku w automacie :bajer:

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 12, 2018 23:10
autor: G0 Karcio
Qto, pewnie masz rację, ale ja piszę o 1J5920805G i H :D , a 1J5920846B i C to diesel.

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 12, 2018 23:14
autor: Qto
G0 Karcio pisze:ale ja piszę o 1J5920805G
no to napisałem przecież, co oznacza G w tym przypadku... a C przy tym samym numerze będzie benzyną :bajer:

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 12, 2018 23:19
autor: G0 Karcio
Qto, kurde diesla oznaczają różnymi literami mimo, że wyskalowane są do 260km/h, nie czaję tego. Sami nie wiedzą na pewno dlaczego wprowadzili różne literki mimo, że diesel do 260km/h., ale dzięki za pomoc :pub: . Bez kitu nie idzie ogarnąć tego wszystkiego w tych maszych autach, tak jak np. włączników awaryjnych, zawsze jakieś pytanie mnie nurtuje.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lut 14, 2018 11:33
autor: sebekgolf
G0 Karcio pisze:trepson_vlcrew, dobra to ja mam 1.9 GTI TDI bo mam skórzane fotele tak? Cały pakiet zewnętrzny to seria więc dlaczego to GTI pytam grzecznie :D ? Jest 1.9 TDI 110KM jak i 1.9 GTI TDI 110KM, z jakiegoś powodu to GTI musieli nazwać.
Pewnie masz też hamulce 288 i nietypowe sprężyny ( najprawdopodobniej z tyłu będziesz miał - teraz nie pamiętam ilości- niebieskie i srebrne plamki).

Ja mam 1,9 GT TDI i seryjnie był to highline ASZ, hamulce 288 ale pompa z dużym tłoczkiem, zawieszenie obniżone i twardsze i krótka skrzynia.

Kącik posiadaczy MK4

: śr lut 14, 2018 12:36
autor: G0 Karcio
sebekgolf, właśnie hamulce były 280/232mm, były bo aktualnie 312/256mm. Sprężyny są krótsze napewno, ile razy stanę koło innego mk4 na zwykłych sprężynach i różnica wizualna w wysokości jest u siebie włożę rękę a innych głowę :los2: .