Kącik posiadaczy MK4
: czw lut 08, 2018 21:06
ASO
inwencja twórcza w narodzie ginie...kewinpol pisze:A da się ten dystans-łącznik oryginalny czymś inny zastąpić? Jeśli nie to gdzie kupię ten łącznik bo na intrenecie biedy z tym.
Akurat jest to moje pierwsze auto, a wcześniej nie musiałem kombinować z takimi rzeczami, bo porostu było mi to niepotrzebne.Garrison pisze:Problem ograniczający pomysłowość, to brak styczności z narzędziami przez większość życia
Też się już zastanawiałem, czy to nie wina zbyt małej ilości oleju. Akurat poziom oleju sprawdzałem dzień przed tym zdarzeniem i bagnet był suchy, ale samochód stał na średnio równym podłożu, więc miałem dzisiaj sprawdzać jeszcze raz poziom. A tu wczoraj taka sytuacja z tym komunikatem. Jest to możliwe, że ubyło tyle oleju, że bagnet jest suchy jak olej wymieniałem jakieś 5-6 tyś kilometrów? Wczoraj zrobiłem jeszcze zdjęcie korka wlewu oleju i jest na nim trochę nagaru, czy to normalne?lwlw pisze:A ile masz oleju?
Żeby nie było to się nie czepiałem, ani co gorsza - nie wywyższałem. Sam dopiero od niedawna mam normalną styczność ze sprzętem "cięższym" niż młotek i śrubokręt. Po pewnym czasie obcowania z nimi w głowie rozwijają się obszary odpowiedzialne za kombinowanie, które owocują tym, że się czaruje różne rzeczy by coś działało jak trzebakewinpol pisze:Akurat jest to moje pierwsze auto, a wcześniej nie musiałem kombinować z takimi rzeczami, bo porostu było mi to niepotrzebne.Garrison pisze:Problem ograniczający pomysłowość, to brak styczności z narzędziami przez większość życia
Spoko, nie mam pretensji. W domu coś się robiło i kombinowało czy to z wiertarką, młotkiem lub lutownicą, ale takich kombinacji nie musiałem zbyt wiele robićGarrison pisze:Żeby nie było to się nie czepiałem, ani co gorsza - nie wywyższałem. Sam dopiero od niedawna mam normalną styczność ze sprzętem "cięższym" niż młotek i śrubokręt. Po pewnym czasie obcowania z nimi w głowie rozwijają się obszary odpowiedzialne za kombinowanie, które owocuje tym, że się czaruje różne rzeczy by coś działało jak trzebakewinpol pisze:Akurat jest to moje pierwsze auto, a wcześniej nie musiałem kombinować z takimi rzeczami, bo porostu było mi to niepotrzebne.Garrison pisze:Problem ograniczający pomysłowość, to brak styczności z narzędziami przez większość życia
Chłopie, masz silnik słynący z tego, że bierze olej i się dziwisz, że po takim przebiegu nie masz oleju na bagnecie? Ciesz się, że go nie zatarłeś.logiac pisze:Też się już zastanawiałem, czy to nie wina zbyt małej ilości oleju. Akurat poziom oleju sprawdzałem dzień przed tym zdarzeniem i bagnet był suchy, ale samochód stał na średnio równym podłożu, więc miałem dzisiaj sprawdzać jeszcze raz poziom. A tu wczoraj taka sytuacja z tym komunikatem. Jest to możliwe, że ubyło tyle oleju, że bagnet jest suchy jak olej wymieniałem jakieś 5-6 tyś kilometrów? Wczoraj zrobiłem jeszcze zdjęcie korka wlewu oleju i jest na nim trochę nagaru, czy to normalne?lwlw pisze:A ile masz oleju?
Wszystko już mam, kupiłem w budowlanym, ale nie wiem czy da się jakoś zastąpić te blaszki gwintowane?Qto pisze:Właśnie żeby ten łącznik przekręcić to potrzeba cos wiecej niz śruby...blaszki gwintowane i dystans pod jedno mocowanie. Gdzieś był temat z montażem łokcia i tam wszystko jest.