Strona 881 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: sob lut 03, 2018 19:28
autor: G0 Karcio
Qto, to wtedy jaki jest cel montowania takiego czujnika w misce skoro na logike jak zapali się żólta kontrolka tzn.że trzeba dolać. To jak w misce będzie dziura to tym bardziej wiadomo, że skoro nie ma w misce to i nie ma w silniku :hmm: . Czy źle rozumuje? Tak przy okazji kto na forum handelek ubija sprzedając osłony mich?

Kącik posiadaczy MK4

: sob lut 03, 2018 19:33
autor: Qto
G0 Karcio pisze:jaki jest cel montowania takiego czujnika w misce
ano taki:
G0 Karcio pisze:zapali się żólta kontrolka tzn.że trzeba dolać
G0 Karcio pisze:To jak w misce będzie dziura to tym bardziej wiadomo, że skoro nie ma w misce to i nie ma w silniku . Czy źle rozumuje?
szczerze mówiąc w ogóle nie rozumiem Twojego toku myślenia więc ciężko mi powiedzieć
Jeśli wywali olej z miski, to zapali się kontrolka ciśnienia oleju - to za mało informacji czy kolor kontrolki nie pasuje czy co?

Kącik posiadaczy MK4

: sob lut 03, 2018 19:40
autor: G0 Karcio
Qto, nie rozumiesz toku myślenia bo sam nie wiem na jakiej zasadzie to ma działać :los2: . Powiedzmy tak...mam czujnik w bloku silnika...zapala się kontrolka , trzeba dolać, ale nie wiem czy mam uszkodzoną miskę. Jeśli mam czujnik w misce i zapali się kontrolka tzn.że w misce nie ma oleju, ale i oleju nie ma w silniku co nie? Bo to wszystko spływa do miski a z miski robi out jeśli miska uszkodzona. W takim razie skąd mam wiedzieć czy jak wywali kontrolka to oleju nie ma samym bloku czy z powodu uszkodzonej miski? Różnica kontrolek?

Kącik posiadaczy MK4

: sob lut 03, 2018 19:56
autor: Craash
Nie wiem co Ty kombinujesz w tak banalnej sprawie. Montując miskę z czujnikiem jedyną różnicą dla Ciebie będzie to, że zapali się żółta kontrolka oleju gdy będzie go za mało.
Czerwona kontrolka oleju jest od jego ciśnienia, a czujnik znajduje się w bloku silnika. Gdy będziesz miał dziurę w misce na chwilę zapali się żółta kontrolka, żeby sprawdzić stan oleju, a za chwilę czerwona o niskim ciśnieniu oleju.

Kącik posiadaczy MK4

: sob lut 03, 2018 20:09
autor: riccardoa
G0 Karcio pisze:W takim razie skąd mam wiedzieć czy jak wywali kontrolka to oleju nie ma samym bloku czy z powodu uszkodzonej miski?
Kontrolka poziomu oleju informuje cię o niskim poziomie oleju w misce olejowej ,również w przypadku gdy masz wycieki lub silnik ci pobiera olej i jego poziom spadnie do poziomu minimum na bagnecie-zaświeca się żółta kontrolka.
G0 Karcio pisze:Powiedzmy tak...mam czujnik w bloku silnika...zapala się kontrolka ,
W bloku silnika masz czujnik ciśnienia oleju.
Czerwona kontrolka ciśnienia oleju zapali się gdy będzie niskie ciśnienie oleju w układzie,co nie musi być spowodowane jego niskim poziomem,lub brakiem,a na przykład zużyciem elementów silnika (panewki,pompa olejowa).

Kącik posiadaczy MK4

: sob lut 03, 2018 21:08
autor: Qto
G0 Karcio pisze:Powiedzmy tak...mam czujnik w bloku silnika...zapala się kontrolka , trzeba dolać, ale nie wiem czy mam uszkodzoną miskę
chyba nie powiesz mi że po zapaleniu się czerwonej kontrolki dolejesz oleju nie sprawdzając co pokazuje bagnet...podobnie z żółtą kontrolką w razie posiadania czujnika poziomu oleju
G0 Karcio pisze:W takim razie skąd mam wiedzieć czy jak wywali kontrolka to oleju nie ma samym bloku czy z powodu uszkodzonej miski?
tu nie ma wyjścia, musisz założyć miskę i licznik z mk7, miska ma wbudowany akcelerometr a także czujnik wstrząsów (sejsmicznych też) i kilka innych gadżetów - wtedy w przypadku uszkodzenia miski sygnał z czujnika po CAN idzie prosto do licznika i wyświetla się info aby podkręcić gwint. Całkiem przydatna opcja, ja będę montował w przyszłym roku.

Komplikujesz prostą sprawę :panna:

Kącik posiadaczy MK4

: sob lut 03, 2018 21:23
autor: G0 Karcio
Craash, riccardoa, Qto, nie trzeba było tak od razu koledzy :los2: ? Piwko dla Was bo już rozkminiłem :grin: . Dobra ponawiam pytanie, wiecie kto na forum osłony misek sprzedaje?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob lut 03, 2018 21:25
autor: cinek2004
Qto pisze:
G0 Karcio pisze:Powiedzmy tak...mam czujnik w bloku silnika...zapala się kontrolka , trzeba dolać, ale nie wiem czy mam uszkodzoną miskę
chyba nie powiesz mi że po zapaleniu się czerwonej kontrolki dolejesz oleju nie sprawdzając co pokazuje bagnet...podobnie z żółtą kontrolką w razie posiadania czujnika poziomu oleju
G0 Karcio pisze:W takim razie skąd mam wiedzieć czy jak wywali kontrolka to oleju nie ma samym bloku czy z powodu uszkodzonej miski?
tu nie ma wyjścia, musisz założyć miskę i licznik z mk7, miska ma wbudowany akcelerometr a także czujnik wstrząsów (sejsmicznych też) i kilka innych gadżetów - wtedy w przypadku uszkodzenia miski sygnał z czujnika po CAN idzie prosto do licznika i wyświetla się info aby podkręcić gwint. Całkiem przydatna opcja, ja będę montował w przyszłym roku.

Komplikujesz prostą sprawę :panna:
Nieraz jak zaświeci się czerwona, to już może być za późno dla silnika. Szczególnie dla 2,0 TDI przed 2008.

Kącik posiadaczy MK4

: sob lut 03, 2018 21:25
autor: Qto
pakuj taką http://allegro.pl/oslona-metalowa-pod-s ... 48578.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Kącik posiadaczy MK4

: sob lut 03, 2018 21:44
autor: piotrek233
Mam taka w aucie, spełnia swoje zadanie ale na nierównościach przytrze o asfalt, pomyśl może o podkładkach od silnik.

Kącik posiadaczy MK4

: sob lut 03, 2018 22:08
autor: Qto
cinek2004 pisze:Nieraz jak zaświeci się czerwona, to już może być za późno dla silnika. Szczególnie dla 2,0 TDI przed 2008.
W późniejszych też...poprawiony napęd pompy oleju przedłuża jedynie bezawaryjną jazdę, nie rozwiązał problemu całkowicie.

piotrek233, Ja też mam...szuram co chwilę...rwz mniej raz mocniej. Wolę częściej osłona niż raz miską...
O podkladkach myślałem...ale raz że musiałbym trochę podnieść zawieszenie aby oddalić polos od podluznicy a dwa to już teraz górną pokrywę silnika mam wbitą pod rozpurkę :panna: na razie jedyny minus tej osłony jaki dostrzegłem to spore utrudnienia w przypadku montażu FMIC.

Kącik posiadaczy MK4

: sob lut 03, 2018 22:26
autor: Skrzak
Qto pisze:na razie jedyny minus tej osłony jaki dostrzegłem to spore utrudnienia w przypadku montażu FMIC.
No właśnie ja miałem połamaną ta osłonę plastikową i wywaliłem ją. Bardzo intensywnie się rozglądałem za metalową. A że mam tak poprowadzone rurki od fmic, że plastikową osłonę musiałem ciąć to kicha, do metalowej to chyba musiałbym podejść ze szlifierką kątową. Z drugiej strony to sie wydaje dobra opcja w tej z aukcji, że uchwyty do niej montuje sie całkiem gdzie indziej - po bokach na froncie a nie na całej długości te wczepy pod zdesiem jak w plastikowej ori.
cinek2004 pisze:tu nie ma wyjścia, musisz założyć miskę i licznik z mk7
O panowie, nie było mnie pół roku na forum a tu juz tak daleko sprawy zaszły? Za moich czasów to ludzie sie głowili jak przełożyć licznik z b5fl do golfa iv a tu kuźwa mk7... może kurde silniki rakietowe z promu kosmicznego :jezor:

Kącik posiadaczy MK4

: ndz lut 04, 2018 15:37
autor: joseph82
G0 Karcio pisze: Tak przy okazji kto na forum handelek ubija sprzedając osłony mich?
tu na forum to filip2 a na fb znawy jako Filip Maślanka lub też jego stronka. FM - Micha Się Cieszy https://www.facebook.com/michasiecieszy/?ref=br_rs" onclick="window.open(this.href);return false;

Kącik posiadaczy MK4

: ndz lut 04, 2018 16:28
autor: G0 Karcio
joseph82, a jeśli ktoś nie ma FB :los2: ?
Powiedzcie mi, która osłona lepsza byłaby:
*kolegi filip2
*czy znaleziona na olx https://www.olx.pl/i2/oferta/tarcza-osl ... rb3Eh.html" onclick="window.open(this.href);return false;