Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » czw sty 25, 2018 00:10

Wszystko kwestią tego jak auto wyszło z fabryki, bo jedynie w takim stanie ma homologację producenta. Dwa, homologacja auta z np. USA nie wystarcza ze względu na to, że u nas obowiązują inne przepisy.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » czw sty 25, 2018 00:22

Craash, ale w USA nie wychodziły czwórki bez kierunku w błotniku. Wszystkie miały kierunek. Więc pytam na cholerę WOBy skoro nie ma lusterek z kierunkiem? Czyli jeździsz bez holologacji bo nie ma aninw błotniku ani w lusterku kierunku. A WOBy są zaślepkami przecież. Na grom wypuścili WOBy skoro nie ma lusterek z kierunkiem?



Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » czw sty 25, 2018 00:26

Jeżeli jakiś Golf 4 wyjechał z fabryki z WOBami to może tak jeździć. Oczywiście jeżeli był przeznaczony na rynek europejski.
Inna sprawa, że nasza policja niekoniecznie zwraca na takie rzeczy uwagę.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » czw sty 25, 2018 00:29

Czyli można jeździć bez bocznych kierunków? Akurat policja nie będzie wiedziała czy auto ma seryjne WOBy czy nie. Jeśli można jeździć na WOBach to i można zaspawać błotniki po kierunkach i to jest to samo bo ani tu ani tu kierunek nie zaświeci.



Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » czw sty 25, 2018 00:34

Twoje auto z takimi WOBami nie wyjechało z fabryki. Po drugie, policjant może zabrać dowód rejestracyjny w przypadku uzasadnionego PODEJRZENIA, że samochód nie spełnia wymogów określonych przepisami. Jak podpadniesz to i tak Ci zabierze dowód, a w sądzie i tak przegrasz jak nie przyjmiesz mandatu.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

mk4tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mk4tdi » czw sty 25, 2018 01:25

Golfy II też jedne mają kierunkowskazy a inne zaślepki. Mam mk2 który zamiast kierunkowskazów bocznych ma znaczki GL i nigdy nie bylo problemów ani z miśkami ani na przeglądzie.
Kiedyś obiło mi się o uszy że boczne kierunkowskazy muszą mieć auta z hakiem, ile w tym prawdy nie wiem.


ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm :satan:

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » czw sty 25, 2018 11:40

Panowie, proponuję zajrzeć w rozporządzenia ministra transportu. Nie wiem jak obecnie, ale jeszcze jakiś czas temu, można było sobie tylną szybę nawet zaspawać i nikt nie miał prawa się dowalić. Nie wiem jak teraz.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » czw sty 25, 2018 11:54

A co ma tylna szyba do kierunków w błotniku :jaja: ? Chyba, że nie doczytałem i chodzi o całkiem inny temat :los2: . Jest tak, jak jest kierunek w błotniku to nie ma w lusterku, jak jest w lusterku to nie ma w błotniku. Teraz skoro są WOBy, które rzekomo były oryginalnie ładowane do golfa to rozumiem, że taki golf nie mial ani kierunku w lusterku ani w błotniku. I rzekomo taki golf normalnie na legalu mógł się przemieszczać po mieście i nikt nic nie mógł powiedzieć? No to i ja mogę założyć WOBy lub zaspawać całkowicie błotnik i nikt nic nie powinien mi powiedzieć. Nie ma czegoś takiego, że jedno auto nie musi mieć kierunków a drugie auto musi.
Ostatnio zmieniony czw sty 25, 2018 12:36 przez G0 Karcio, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » czw sty 25, 2018 11:54

Sprawdziłem i jeżeli w dowodzie jest hak to samochód musi mieć boczne kierunkowwskazy.
Jeżeli nie ma haka to wychodzi, że nie musi. Kwestia tylko tego jak będzie traktowana modyfikacja oświetlenia polegająca na jego usunięciu gdy fabrycznie takie było. Może ktoś znajdzie, bo ciekawy temat.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » czw sty 25, 2018 11:57

Ciekawy i zajebisty temat bo ja chętnie bym pozbył się kierunków z błotnika :hmm: . Wydaje mi się, że chyba kiedyś na forum ktoś coś takiego zrobił, czyżby to nie był przypadkiem Wodzisun?
Ostatnio zmieniony czw sty 25, 2018 12:37 przez G0 Karcio, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » czw sty 25, 2018 12:10

Craash pisze:Jeżeli nie ma haka to wychodzi, że nie musi
Pod warunkiem że nie miało ich fabrycznie...w przepisach pewnie tego nie ma jasno zapisane ale to tak samo jak z wycieraczką z tyłu - w rodzinie ostatnio polecial dowod...i nie ważne że to kombi z szybami czarnymi jak smola.
Craash pisze:jeżeli w dowodzie jest hak to samochód musi mieć boczne kierunkowwskazy
Zgadza się. Miałem auto, które fabrycznie nie miało kierunkowskazów bocznych i dokładając hak musiałem wiercic błotniki :panna:



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » czw sty 25, 2018 13:59

Przejrzałem temat kolegi Wodzisun i on nie ma kierunków w błotniku i w lusterkach też nie i zajebiście się to prezenci. Skoro haka nie mam to będę spawał swój błotnik.



kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 707
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » pt sty 26, 2018 13:12

Panowie ostatnio chciałem odkręcić śrubę kołnierzową widoczna na zdjęciu, ale główka jest w niej na tyle wyrobiona, że klucz się kręci, ale śruba nie chce się wykręcić. Próbowałem wykręcić ją kleszczami, ale ani drgnie. Macie jakiś pomysł czy tylko młotek i dłuto? Obrazek



Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Skrzak » pt sty 26, 2018 13:39

No to nieźle ktoś ukręcił łeb zbyt małym kluczem. Albo naspawać uchwyt do klucza albo wkręt z odwrotnym gwintem na takie okazje. Dłutem tylko pogorszysz sprawę.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości