Ale daj się pośmiać człowiekowi, a nie tak serio wszystkoQto pisze:bez jaj...Garrison pisze:Odnośnie inspekcji, to moje obawy były uzasadnione! W pracy mamy Clio z 2008 roku bodajże. Kierowca nie zwracał uwagi na komunikaty i teraz trzeba wymienić czujnik położenia wału (no chyba, że się tylko zbiegło w czasie ) bo za żadne skarby nie odpali
kumpel (także we francuzie) też miał gdzieś inspekcje...odliczanie doszło do "0" i następnego dnia rano nie miał powietrza w kole - normalnie pomyślałbym że to przez tego wkręta co był w oponie ale gdzież taki zbieg okoliczności...to na bank wina olewania serwisu
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Garrison
 - Forum Master

 - Posty: 1450
 - Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Auto: Leon 5F Xperience
 - Silnik: CZCA
 
Kącik posiadaczy MK4
To w takim razie jeszcze ja zapytam, bo sytuacja się skomplikowała, a jazda zimą z uchylonymi szybami mi nie przypadła do gustu... Do mk4 wychodziło więcej, niż dwa rodzaje dmuchaw znajdujących się za schowkiem? Dwa rodzaje na pewno, bo klimatyzacja automatyczna i manualna. Pytanie, czy te do manualnej mogły się czymś między sobą różnić?

			
									
									- Qto
 - _

 - Posty: 19379
 - Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
 - Lokalizacja: Guadalajara
 - Auto: MK 4
 - Silnik: ASZ
 - Kontakt:
 
Kącik posiadaczy MK4
G0 Karcio, heh...jest tyle pytań na które nie znam odpowiedzi 
 
Garrison, No przecież ja też się śmieje
  co masz za problem z tą dmuchawa?
			
									
									Garrison, No przecież ja też się śmieje
- Garrison
 - Forum Master

 - Posty: 1450
 - Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Auto: Leon 5F Xperience
 - Silnik: CZCA
 
Re: Kącik posiadaczy MK4
W sierpniu przestała w ogóle dmuchać, ale walnąłem od spodu w schowek i działała (nie wiem skąd mi się wziął ten pomysł, ale podziałało). Stwierdziłem, że się przycięła i trzeba było ją rozruszać. Jakoś w wigilię sytuacja się zmieniła i nawiew zaczął wydawać dziwne dźwięki. Najpierw jak piszczący pasek alternatora, następnie zaczął brzmieć jak helikopter no i całkowicie zdechłQto pisze:G0 Karcio, heh...jest tyle pytań na które nie znam odpowiedzi![]()
Garrison, No przecież ja też się śmiejeco masz za problem z tą dmuchawa?
- Qto
 - _

 - Posty: 19379
 - Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
 - Lokalizacja: Guadalajara
 - Auto: MK 4
 - Silnik: ASZ
 - Kontakt:
 
Kącik posiadaczy MK4
Garrison, to o czym mówisz jest we wszystkich autach takie samo...niezaleznie czy klima ręczna czy Climatronic. Zajrzyj do wentylatora...przeciez to dwa wkręty.
			
									
									- Garrison
 - Forum Master

 - Posty: 1450
 - Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Auto: Leon 5F Xperience
 - Silnik: CZCA
 
Kącik posiadaczy MK4
Może tak być... Jeszcze tam nie zaglądałem mając na celu oględziny wentylatora, więc nie odnotowałem większości detali. Sugerowałem się tym co wyciągałem niedawno z Octavii 2, gdzie w związku z climatroniciem było to bardziej rozbudowane. Więcej kabli, rezystor (potocznie nazywany jeżem), na pewno wiesz o co chodzi 
			
									
									- G0 Karcio
 - ..::VWGolfExclusiveEdition::..

 - Posty: 1670
 - Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
 - Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
 - Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive (AHF)
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 - Silnik: AQP
 - Kontakt:
 
Kącik posiadaczy MK4
Siadła mi chłodnica. W ETCE moj Golf '98 dla AHF wyskakują 3 numery:
1J0121253N - chłodnica wody
1J0121253AD - chłodnica wody dla pojazdów ze wzmocnionym układem chłodzenia
1J0121253P - chłodnica wody dla pojazdów ze wzmocnionym układem chłodzenia
Nie chce się brać za rozbieranie jak nie mam drugiej chłodnicy zresztą zostawię to mechanikowi. Skąd mam wiedzieć jaka z powyższych u mnie siedzi? Numer zapewne ukryty. Dodam, że wymiary tych 3 chłodnic są takie same. Co się stanie jeśli mam np.ze wzmocnionym układem chłodsenia a zakupię tę pierwszą? Może różnica tkwi w średnicy wężyków do niej pociągniętych?
			
									
									1J0121253N - chłodnica wody
1J0121253AD - chłodnica wody dla pojazdów ze wzmocnionym układem chłodzenia
1J0121253P - chłodnica wody dla pojazdów ze wzmocnionym układem chłodzenia
Nie chce się brać za rozbieranie jak nie mam drugiej chłodnicy zresztą zostawię to mechanikowi. Skąd mam wiedzieć jaka z powyższych u mnie siedzi? Numer zapewne ukryty. Dodam, że wymiary tych 3 chłodnic są takie same. Co się stanie jeśli mam np.ze wzmocnionym układem chłodsenia a zakupię tę pierwszą? Może różnica tkwi w średnicy wężyków do niej pociągniętych?
- Qto
 - _

 - Posty: 19379
 - Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
 - Lokalizacja: Guadalajara
 - Auto: MK 4
 - Silnik: ASZ
 - Kontakt:
 
Kącik posiadaczy MK4
G0 Karcio, planujesz kupno oryginału? Jeśli nie, to informacje o których piszesz za pewne będą zbędne.
Średnica przyłączen jest taka sama...zakladalem ostatnio chłodnice z AQN do ASZ używając niektórych części z APE
			
									
									Średnica przyłączen jest taka sama...zakladalem ostatnio chłodnice z AQN do ASZ używając niektórych części z APE
- G0 Karcio
 - ..::VWGolfExclusiveEdition::..

 - Posty: 1670
 - Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
 - Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
 - Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive (AHF)
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 - Silnik: AQP
 - Kontakt:
 
Kącik posiadaczy MK4
Qto, chciałbym kupić OEM VW czyli ori chłodnicę. Także ponawiam pytanie wcześniej 
 . Którą z nich mogę zamontować i co jeśli zamontuję np. 1J0121253N a mam np.1J0121253AD  lub 1J0121253P?
			
									
									- G0 Karcio
 - ..::VWGolfExclusiveEdition::..

 - Posty: 1670
 - Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
 - Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
 - Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive (AHF)
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 - Silnik: AQP
 - Kontakt:
 
- 
				piotrek233
 - Forum Master

 - Posty: 1182
 - Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
 - Lokalizacja: Bielsko
 
Kącik posiadaczy MK4
Chce wymienić same tuleje gumowe w łącznikach stabilizatora. Górna to 1J0411327 a dolna miałą numer 1J0411327A lecz została wycofana- wie ktoś może jaki numer są zastępuje?
			
									
									- G0 Karcio
 - ..::VWGolfExclusiveEdition::..

 - Posty: 1670
 - Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
 - Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
 - Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive (AHF)
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 - Silnik: AQP
 - Kontakt:
 
Kącik posiadaczy MK4
piotrek233, nie no a tutaj kolego nie ma 
 ?
https://m.autodoc.pl/czesci-zapasowe/oem/1j0411327a" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									https://m.autodoc.pl/czesci-zapasowe/oem/1j0411327a" onclick="window.open(this.href);return false;
- 
				piotrek233
 - Forum Master

 - Posty: 1182
 - Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
 - Lokalizacja: Bielsko
 
- G0 Karcio
 - ..::VWGolfExclusiveEdition::..

 - Posty: 1670
 - Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
 - Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
 - Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive (AHF)
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 - Silnik: AQP
 - Kontakt:
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
