Strona 859 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt gru 08, 2017 15:24
autor: Peran
Ja śruby potraktowalem brzeszczotem i puściły.

Kącik posiadaczy MK4

: pt gru 08, 2017 15:31
autor: kewinpol
Jednak zdecydowałem się zakupić nowy przepływomierz z Boscha, tak jak zalecaliście. Jak przyjdzie to napiszę czy pomogło.

Kącik posiadaczy MK4

: pt gru 08, 2017 15:39
autor: logiac
Ok chłopaki, ale nie mam 100% pewności czy mój bębenek jest ok, skoro kluczyk jest taki luźny w stacyjce. A jak wygląda sprawa z immobilizerem, gdzie on się znajduje? Jeśli będę miał nową stacyjkę z moim starym bębenkiem to wtedy nie mam problemu z immobilizerem?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt gru 08, 2017 15:45
autor: Peran
logiac pisze:Ok chłopaki, ale nie mam 100% pewności czy mój bębenek jest ok, skoro kluczyk jest taki luźny w stacyjce. A jak wygląda sprawa z immobilizerem, gdzie on się znajduje? Jeśli będę miał nową stacyjkę z moim starym bębenkiem to wtedy nie mam problemu z immobilizerem?
Immobiliser jest w liczniku. A pastylki immo w kluczu. Jeśli zdecydujesz się na nowy klucz to przekładasz pastylek że starego i nie bawisz się w programowanie.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt gru 08, 2017 17:19
autor: logiac
Peran pisze:
logiac pisze:Ok chłopaki, ale nie mam 100% pewności czy mój bębenek jest ok, skoro kluczyk jest taki luźny w stacyjce. A jak wygląda sprawa z immobilizerem, gdzie on się znajduje? Jeśli będę miał nową stacyjkę z moim starym bębenkiem to wtedy nie mam problemu z immobilizerem?
Immobiliser jest w liczniku. A pastylki immo w kluczu. Jeśli zdecydujesz się na nowy klucz to przekładasz pastylek że starego i nie bawisz się w programowanie.
Dzięki za konkretną odpowiedź. Jutro zabiorę się za to, ale już wiem, że zdjęcie airbaga trochę mi zajmie czasu :grin:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob gru 09, 2017 02:20
autor: joseph82
logiac pisze:
Peran pisze:
logiac pisze:Ok chłopaki, ale nie mam 100% pewności czy mój bębenek jest ok, skoro kluczyk jest taki luźny w stacyjce. A jak wygląda sprawa z immobilizerem, gdzie on się znajduje? Jeśli będę miał nową stacyjkę z moim starym bębenkiem to wtedy nie mam problemu z immobilizerem?
Immobiliser jest w liczniku. A pastylki immo w kluczu. Jeśli zdecydujesz się na nowy klucz to przekładasz pastylek że starego i nie bawisz się w programowanie.
Dzięki za konkretną odpowiedź. Jutro zabiorę się za to, ale już wiem, że zdjęcie airbaga trochę mi zajmie czasu :grin:
NIEKONIECZNIE. Byle by pamiętać jeśli nie odłączysz aku, by nie przekręcać kluczyka w pozycję zapłon... Podważasz od spodu by wyskoczyła z zatrzasków i odłączasz poduchę od kiery. Ot i cała historyja

Kącik posiadaczy MK4

: sob gru 09, 2017 18:24
autor: logiac
Poduszka z kierownicą już demontowane, ale zabrałem się za to zbyt późno i jutro muszę skończyć demontaż stacyjki. Jest możliwość po zdjęciach sprawdzenie ile ma przelatana stacyjka km, żeby nie kupić używki na 6 miesięcy i znowu się zepsuje?

Kącik posiadaczy MK4

: ndz gru 10, 2017 00:04
autor: Qto
logiac pisze:Jest możliwość po zdjęciach sprawdzenie ile ma przelatana stacyjka km
hehe
a co jak stacyjka jest z auta które ma 500 000km ale była przekręcana 2x dziennie...a druga jest z auta z przebiegiem 180 000km ale była przekręcana 20x dziennie :chytry: Tak samo kierownica...mogę Ci pokazać kierownicę nadającą się na śmietnik a przelatane ma 150kkm...i drugą wyglądającą na nową a przelatane ma 2x więcej :bajer:

Kącik posiadaczy MK4

: ndz gru 10, 2017 01:24
autor: logiac
Bardziej mi chodziło o jej zużycie czyli ile razy była przekręcana niż przebieg auta w km, w którym była :grin: Czyli za bardzo wizualnie niema sposobu, żeby określić zużycie stacyjki?
Edit.
Udało się zdemontować stacyjkę :)
Obrazek
Edit.
Jeśli się nie mylę to uszkodził się wałek stacyjki, który widać, że lata po zdjęciu kostki.
Obrazek
Lepiej jest wymienić sam wałek i zostawić swoją stacyjkę czy kupić kompletną stacyjkę i zamienić bębenki? Trochę boję się, że ten zamiennik wałka będzie bublem i szybko się rozpadnie: http://allegro.pl/vw-golf-iv-4-t5-bora- ... 53865.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Kupował ktoś z was taki wałek do stacyjki?

Kącik posiadaczy MK4

: ndz gru 10, 2017 21:18
autor: Garrison
Może być tak, że jak kończą mi się klocki, to w końcowej fazie dłuższego, mocnego hamowania, trzęsie całym przodem? :D

Swoją drogą czy każdy Golf IV ma z przodu klocki ze stykiem zużycia? Bo patrzę za klockami i wszystkie są z takowym. Z kolei mam wrażenie, że kończą mi się hamulce z przodu i komputer nic nie wyświetla.

Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 11, 2017 04:46
autor: dany_47
Czujnik może być nie podpięty.
A jak klocki się kończą to faktycznie może delikatnie trzęść i huczy specyficznie. Wkrótce potem zacznie się pisk bo blacha o tarcze będzie drzec. Zmierz jeszcze grubość tarczy dla świętego spokoju jak już klocki będziesz zmieniał.

Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 11, 2017 21:42
autor: Maggot
dany_47, jak czujnik jest NIE podpięty, to właśnie wyrzuca kontrolkę :)
Tutaj pewnie są zwarte oba przewody co symuluje "dobre" klocki .

Garrison, Ściągnij koło przednie od kierowcy i zobacz czy w ogóle z klocków idą jakieś kable,
a także gdzie ew. są wpięte - ogólnie obejrzyj to, co tam się dzieje .

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 12, 2017 12:08
autor: krazorek
Maggot, a nie odwrotnie? Bo jak ja raz na początku myślałem, że nie mam czujnika i kupiłem klocki bez to po prostu nie podpiąłem wtyczki i było OK.
Te czujniki chyba działają na zwarcie dwóch kabli za pomocą tarczy i wtedy Ci wywala zużycie klocków - ewentualnie Ty możesz mieć inaczej, bo też słyszałem choć nie spotkałem się z czujnikiem działającym na zasadzie przerwania obwodu.

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 12, 2017 13:31
autor: Maggot
krazorek, aktualnie mam a4 b8, ale wydaje mi się, że kiedyś w mk4 też tak miałem hmmm...
To na pewno nie działa tak, że gdy klocek zbyt mocno się zetrze, to te kabelki się "urywają" od klocka i dlatego kontrolka wybija ?

Jeśli się mylę jednak to sorry za zamieszanie ale byłem w 99% pewien :pub:

Niemniej jednak Kolega tak czy siak musi w/w koło ściągnąć i obadać temat w pierwszej kolejności :)