Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » pt lis 24, 2017 00:08

To znowu ja i kolejne pytanie związane z wiązką do DSP...potrzebuję piny
000 979 018E, na allegro nie mogę ich dostać, na getem prawie 2 dychy (chyba za 1 pin czy za ile), może ktoś posiada gołe piny (niemontowane) albo wtyczki z tymi pinami?



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: cinek2004 » pt lis 24, 2017 02:24

Są w tej wtyczce do taśmy kierownicy:
http://allegro.pl/1j0973605b-wtyczka-ko ... 6e963207c0" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » pt lis 24, 2017 12:30

038 906 012 L - pójdzie po kablu zmiana mapy, by lał paliwo przy niższych obrotach rozrusznika na ciepłym?

Uprzedzam pytania itp. - rozrusznik zregenerowany. Podładuję jeszcze na wszelki wypadek akumulator, ale mapę i tak chciałbym poprawić.



kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 707
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » pt lis 24, 2017 14:11

dany_47 pisze:No widzisz :)
Przyjrzyj się wtyczce najpierw czy kable całe.
No i rozejrzyj się za inną przeplywka.
Tylko dobierz identyczną po numerze części.
Żeby nie programować tego itp itd.

Cieszę się że mogłem pomóc! Naprawiaj auto i śmigaj, szerokości! :okej:
A co powiesz na czyszczenie przepływomierza? Czytałem, że ludzie czyszczą przepływomierze, ale nie wiem czy to ma jakiś sens.



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » pt lis 24, 2017 16:54

Kewinpol sprawdź odczyty z przeplywki. Jeśli coś tam pokazuje, zmieniają się wartości to można próbować czyścić ale jeśli jakaś wartość stoi sztywno to zmarła.
Tam substancje olejo podobne są problemem. Jak jeździsz na stożku np który trzeba nasączać olejem to tam dosyć często wtedy wariuje MAF.


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 707
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » pt lis 24, 2017 17:20

@dany_47
Jutro podłączę auto i zobaczę.



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » pt lis 24, 2017 19:38

Jechałem małżonki B5FL i podczas hamowania postanowiłem użyć ręcznego, zaświeciła kontrolka i zaczeło piszczeć, że hamulec zaciągnięty, czy w golfie to też występuje? Swoim jechałem to niestety była cisza, tyle tylko, że kontrolka zaświeciła.



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » pt lis 24, 2017 19:47

U mnie FIS pokazuje że handbrake ON i piszczy.


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » pt lis 24, 2017 20:03

dany_47, znaczy że co :los2: ?



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » pt lis 24, 2017 20:32

Że informuje wizualnie i dźwiękowo o zaciągniętym ręcznym. U mnie to samo :los2:

Btw. po co hamowałeś z ręcznym? :helm:



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » pt lis 24, 2017 20:39

Z doświadczenia powiem że ręczny w hamowaniu nie zawsze pomaga. W momencie zerwania przyczepności na tyle wyłącza się ABS. Nie wiem czemu się tak dzieje. Być może auto myśli że się zatrzymało już...
A wtedy przód odjeżdża prosto a pupa zawija do boku bo 4 koła zblokowane


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » pt lis 24, 2017 20:45

Garrison, jechałem spokojnie i lekko go zaciągnąłem, od tak (taka schiza :los2: ) i ku mojemu zdziwieniu zaczęło piszczeć. U mnie tego brak...co może być nie tak? Coś trzeba aktywować? Może brzęczyk w liczniku uszkodzony? W sumie to nie bo chyba działa mi brzęczyk gdy świateł nie wyłączę.



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » pt lis 24, 2017 20:58

Może masz auto przygotowane do zimowego upalania pod marketami, by Cię nie denerwowały ostrzeżenia? :los2:



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » pt lis 24, 2017 21:14

G0 Karcio pisze:podczas hamowania postanowiłem użyć ręcznego, zaświeciła kontrolka i zaczeło piszczeć, że hamulec zaciągnięty, czy w golfie to też występuje?
Myślałem, że to normalne, ale jak tego nie masz to widocznie zależy od wersji licznika albo jeszcze czegoś.
dany_47 pisze:Z doświadczenia powiem że ręczny w hamowaniu nie zawsze pomaga. W momencie zerwania przyczepności na tyle wyłącza się ABS. Nie wiem czemu się tak dzieje. Być może auto myśli że się zatrzymało już...
A wtedy przód odjeżdża prosto a pupa zawija do boku bo 4 koła zblokowane
A jak ma działać ABS jak ręczny jest mechaniczny... Przecież linki Ci nie zwolni.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości