Strona 850 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt lis 17, 2017 12:09
autor: Craash
riccardoa pisze:
Craash pisze:zamek kierowcy rygluje się na dwa razy i kierunkowskazy migną dwa razy.
Przy zamykaniu migają raz,przy otwieraniu 2 razy.
Właśnie sprawdziłem jak jest u mnie i dwa razy miga przy zamykaniu jak i otwieraniu. Coś jest zepsute?
Podwójne ryglowanie, kopertówki, zamykanie od wewnątrz - wszystko działa.

Kącik posiadaczy MK4

: pt lis 17, 2017 14:42
autor: lwlw
Craash, a jak sam zamek rozebrać? Kupiłem nowy, ale stary chciałbym spróbować ożywić, może luty poprawić, tylko jakoś średnio mi się podoba jego rozbieranie. W godzinę to robisz z wyjęciem i zamontowaniem zamka? Boczek faktycznie chwila, ale zamek?

U mnie też miga raz przy zamykaniu, dwa przy otwieraniu.

Kącik posiadaczy MK4

: pt lis 17, 2017 17:02
autor: Craash
Wczoraj to robiłem i wyjęcie zamka zajęło mi niecałe 20 minut. Montaż trwa trochę dłużej, bo blacha pod tapicerką jest trochę problematyczna do przykręcenia.
W samym zamku masz śrubki typu torx w trzech rozmiarach. Po odkręcenu wszystkich możesz rozdzielić zamek. Mam kilka zdjęć. Jak chcesz to podaj numer telefonu na pw, to wyślę Ci je przez whatsappa.

Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 18, 2017 12:17
autor: G0 Karcio
Koledzy nie mogę znaleźć tematu...ktoś posiada schemat 2iązki do podłaczenia wzmacniacza Harmann z W8 do MFD? Może da się gdzieś kupić?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 18, 2017 13:30
autor: Garrison
dany_47 pisze:GO karcio zajrzyj tu, może coś znajdziesz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=296376
Kurde... To w końcu patrzeć na przekaźnik 109, czy 103? :los2:

Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 18, 2017 13:46
autor: Craash
109 jest od pompy paliwa. Jak padnie to przy włączonym zapłonie nie zapali się kontrolka świec żarowych i auto będzie kręciło, ale nie odpali.

Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 18, 2017 17:30
autor: lwlw
Jaki akumulator polecacie? Ogólnie jestem sceptycznie nastawiony czy któryś jest naprawdę dobry...

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 18, 2017 21:53
autor: Garrison
lwlw pisze:Jaki akumulator polecacie? Ogólnie jestem sceptycznie nastawiony czy któryś jest naprawdę dobry...
MOLL, Banner to takie marki premium wśród akumulatorów.

Od razu opiszę swój problem... Mianowicie za mało się chyba przygotowałem merytorycznie do tego, co planowałem zrobić przy samochodzie. Otóż poszedłem zmienić dawkę startową z 32768 na 33268 (maksymalna, znalezione na forum), a przy okazji wydłużyłem czas grzania świec - nic wpływającego na samą pracę silnika jak widać. No ale siedząc już w aucie stwierdziłem, że jeszcze sobie poprzeglądam inne bloki pomiarowe, błędy, takie tam. Zauważyłem wtedy, że przez jakąś chwilę od odpalenia obroty z 903 potrafiły na dosłownie moment spaść do około 880 - jakieś elektroniczne systemy mogą powodować taki stan rzeczy? Skoro włączenie klimatyzacji (dodatkowe obciążenie) powoduje chwilowy spadek obrotów, to może jest coś w moim silniku, że na zimnym też sobie czymś steruje :D W każdym razie nie telepało, nie dymiło, ni nic. Potem z kolei się to unormowało. Razem ze wzrostem temperatury płynu chłodzącego słyszałem również, że delikatnie zmienia się praca silnika, a w VCDS objawiało się to tym, że dawka schodziła w dół (bodajże silnik, bloki pomiarowe, grupa 2, kolumna 2). Ja akurat przyłapałem ją w momencie, jak z 10mg/str zeszła do 8 - rozumiem, że jest to całkowicie normalne zjawisko i się nim nie przejmować? Największą jednak niespodzianką było dla mnie, gdy w czasie pracy silnika zalogowałem się i wszedłem w basic settings - zaczęła migać kontrolka świec żarowych, a FIS wyświetlił "ENGINE WORKSHOP". Tak też powinno być, czy coś zepsułem (ale niby czym, jak nie grzebałem przy ustawieniach pracy silnika)? Chciałem ogólnie sprawdzić w TDI Timing jak wygląda kąt wtrysku, ale będąc zaskoczonym zgasiłem silnik i jedyne co to sprawdziłem czy zapisał się błąd w sterowniku (nie zapisał). Po tym poszedłem ładować laptopa :D

Wybaczcie chaos opisu, ale wyskakujące kontrolki na FISie przyprawiają mnie o palpitacje serca :los2:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 18, 2017 23:08
autor: Craash
lwlw pisze:Jaki akumulator polecacie? Ogólnie jestem sceptycznie nastawiony czy któryś jest naprawdę dobry...
Ja u siebie mam Vartę i nie mogę narzekać. Wszystko jest w jak najlepszym porządku. Brat w A3 ma Boscha i też jest wszystko dobrze.
Garrison, migająca kontrolka świec żarowych przy sprawdzaniu parametrów to nic nadzwyczajnego.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 18, 2017 23:20
autor: Garrison
Craash pisze:
lwlw pisze:Jaki akumulator polecacie? Ogólnie jestem sceptycznie nastawiony czy któryś jest naprawdę dobry...
Ja u siebie mam Vartę i nie mogę narzekać. Wszystko jest w jak najlepszym porządku. Brat w A3 ma Boscha i też jest wszystko dobrze.
Garrison, migająca kontrolka świec żarowych przy sprawdzaniu parametrów to nic nadzwyczajnego.
Uff... To jutro wejdę w ten TDI Timing. Dzięki :D

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 18, 2017 23:38
autor: G0 Karcio
G0 Karcio pisze:Koledzy nie mogę znaleźć tematu...ktoś posiada schemat 2iązki do podłaczenia wzmacniacza Harmann z W8 do MFD? Może da się gdzieś kupić?
Koledzy nie wyrywajcie się :D , już wszystko wiem.

Co do aku, nawet najlepsze aku może być nic nie warte jeśli o nie się nie dba albo coś jest nie halo w aucie.

Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 18, 2017 23:52
autor: riccardoa
Garrison pisze: Największą jednak niespodzianką było dla mnie, gdy w czasie pracy silnika zalogowałem się i wszedłem w basic settings - zaczęła migać kontrolka świec żarowych, a FIS wyświetlił "ENGINE WORKSHOP". Tak też powinno być,
Tak powinno być.

Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 19, 2017 00:45
autor: lwlw
Bo Varta i Bosch to ponoć to samo. Tak czy inaczej dzięki za opinie.

Kącik posiadaczy MK4

: pn lis 20, 2017 18:55
autor: Garrison
Pany... Zanim założę nowy wątek w tej konkretnej sprawie, to jednak się zapytam tutaj.
W weekend wybieram się w góry i zacząłem się zastanawiać nad tym jak używać zakresów 3-1 w skrzyni automatycznej. Natrafiłem na instrukcję obsługi, gdzie jest to opisane tak:
Obrazek

Ino nie jestem w stanie z tego wywnioskować jednoznacznie, czy do zmiany z D na 3/2/1 muszę się zatrzymać, czy może jest to blokada wyłącznie elektroniczna i nawet jadąc na 4 biegu, przerzucając na 3, tryb ten zaskoczy w momencie, gdy warunki pracy skrzyni i silnika pozwolą na zredukowanie do trzeciego biegu i zostanie zablokowany 4 bieg, tzn. nie będzie używany do momentu powrotu na D? Jeśli z D można przejść na 3/2/1 bez zatrzymania samochodu, to chyba można też tak w drugą stronę, czy może jednak się mylę?