Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » sob lis 11, 2017 19:31

Jaroslaw.b pisze:Tak, można regulować, ale kolega Garrison miał na myśli to, że (lekko trzymając manetkę) po jednym mignięciu - nie włącza się komfortowy kierunek (przydatne jak chcesz komuś dać znać, że może wyprzedzać) :)
O to to! :bigok:



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » ndz lis 12, 2017 16:19

Mam problem ze spryskami lamp.
Po pierwsze włącznik świateł nie podaje napięcia na przekaźnik wycieraczek. Kabelek oczywiście dołożony, napięcie nie wychodzi z włącznika świateł pin 11. Jak rozumiem to napięcie powinno być przez cały czas kiedy światła mijania są włączone.
Po drugie...po podaniu tego napięcia na krótko, przekaźnik załącza pompkę na pół sekundy i koniec.
Po podłączeniu pompki na krótko, spryski wysuwają się i działają poprawnie. Przekaźniki sprawdzałem trzy więc to raczej nie to...chyba że zły numer - 192 (czujnik deszczu też jest). Napięcie na pompce jest ok 5v...przez cały czas...po przytrzymaniu manetki po chwili pokazuje się 12v i po pół sekundy wraca do 5V.
To 5v trochę dziwne...takie napięcie jest już na przekaźniku.
Jakieś pomysły?



Awatar użytkownika
pawel.GTI
Volkswagen FAN
Volkswagen FAN
Posty: 226
Rejestracja: śr wrz 15, 2010 13:31

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: pawel.GTI » ndz lis 12, 2017 22:50

Pany, fotele w mk4 2003 rok mogą mieć takie same kostki poduszek jak w fotelach z audi A3 po lifcie ?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn lis 13, 2017 12:46

pawel.GTI, mogą

Zmieniłem włącznik świateł i spryski działają :okej:
Tylko teraz zagadka czy mam zrypany włącznik czy może nie obsługuje spryskiwaczy lamp? Ja to sobie w prosty sposób ominę ale z ciekawości chciałbym wiedzieć. Mam włącznik 6R0 941 531G i wszystko na nim działa...oprocz spryskow - ma ktoś spryski lamp i taki włącznik?
Wg rozpiski pinow na włączniku jest dokładnie to samo co w mk4 - wyjście na przekaźnik wycieraczek tak samo opisany :blush:



Awatar użytkownika
hayperekpo
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2719
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
Lokalizacja: Kraków/GOP

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: hayperekpo » pn lis 13, 2017 18:31

G0 Karcio pisze:no coś mi się kojarzy, że można regulować ilość mignięć, ale już nie pamiętam do ilu...do 7
Od 0 do 9 :D


Obrazek
Zanim zapytasz na PW, skorzystaj z forumowej szukajki, FAQ i wujaszka Google

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1666
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » pn lis 13, 2017 18:40

hayperekpo, no fakt :D . Nie pamiętałem tego bo ilość mignięć 3 jest akurat więc nawet nie grzebałem w module.



kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 707
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » śr lis 15, 2017 14:52

Panowie, jak wcześniej pisałem miałem problem z wypadaniem zapłonu. Auto oddałem do mechanika, mechanik wykasował błąd wypadania zapłonu i przeczyścił kopułki i przy okazji było robione kilka innych rzeczy. Z początku było wszystko ok, ale po czasie znowu to samo czyli dziwna praca silnika, pierdzenie wydechu i doszły jeszcze falujące obroty. Najgorsze jest to, że problem jest z serii: "pojawiam się i znikam". Na chwilę obecną teoria jest taka, aby zmienić stację paliw bo jest słabej jakości. Co wy o tym sądzicie? Poniżej zamieszczam filmiki mojego problemu:
https://www.youtube.com/watch?v=qLfxzINreWY
https://www.youtube.com/watch?v=3XhAcvdkVTE



Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » śr lis 15, 2017 15:00

Kup sobie na allegro najprostszy kabel, sciągnij vcds lite i będziesz wiedział co się dzieje.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 707
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » śr lis 15, 2017 18:33




Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » śr lis 15, 2017 18:49

Git będzie.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » śr lis 15, 2017 20:39

kewinpol, ja bym mu jeszcze kompresję proponował zmierzyć. Wygląda jakby chodził na trzech cylindrach.



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » śr lis 15, 2017 21:53

kewinpol a weź mu odepnij przepływkę i zobacz czy czasem się nie uspokoi :)


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » czw lis 16, 2017 18:22

Pany, takie pytanie... Czymże się różnią te dwa filtry od siebie? Oczywiście poza tym, że jeden na zdjęciu jest z zaworkiem, a drugi bez, bo wątpię by podbijał on cenę o 120zł :helm: W to, że 4cm wysokości mają taki wpływ na nią, też nie chce mi się wierzyć. Swoją drogą muszę zobaczyć jaki mam u siebie.

https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... aliwa.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... aliwa.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1666
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » czw lis 16, 2017 19:39

W zeszłym roku kupiony akumulator, świece obojętnie jaka pora roku grzeją ułamek sekundy. Auto ma problemy z odpaleniem za pierwszym razem. Jeszcze mrozów nie ma a problemy są (wole nie myśleć co będzie za ok.miesiąc). Nie wiem czy coś to da czy nie...do wymiany czujnik temperatury zewnętrznej bo potrafi przekłamywać o 20 stopni na minusie, raz chyba miałem ponad -50, ale czy jedno z drugim ma.jakiś związek to nie wiem. Cholera mnie niedługo strzeli i przesiąde się na benzyne :los2: .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości