Strona 831 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: śr paź 11, 2017 16:11
autor: lwlw
Ewentualnie odkurzacz z jakąś redukcją. Jak wpadła do silnika to możesz próbować też przez gniazdo świecy.

Kącik posiadaczy MK4

: śr paź 11, 2017 20:55
autor: arekgroszek
Panowie temat licznika posiadam Full fis GB, tarcze zmienione na EU, w eeprom przekodowane aby pokazywało prędkość jak należy. Problem tkwi w kodowaniu 5 cyfrowym licznika. Ostatnia liczba w immo3 po 2002 roku powinna być w moim 1.8t "2" a tak się składa, że mogę tylko 1,3,4 a dwójkę jak wbijam to kodowanie zostaje poprzednie. W czym tu może tkwić problem? Zaniża mi prędkość i przebyte kilometry, dałem obecnie na 4 bo jest najbliżej impulsów tego z kodowania 2.

Kącik posiadaczy MK4

: śr paź 11, 2017 22:18
autor: Jaroslaw.b
Hej, ostatnio wychodząc z auta po "przejażdżce" poczułem ciepło bijące od koła prawy tył. później zauważyłem że przy toczeniu się auta czuć jak tył hamuje.
Z braku czasu podjechałem do mechanika, ten powiedział że zapieczony jest cylinderek od zacisku. dodatkowo z jednego klocka spadła okładzina.
Panowie. co mogę zrobić? Mechanik powiedział że zacisk to 500+zł. a mówił że zestawy naprawcze nie działają.
Co mi doradzicie? obecna sytuacja finansowa nie pozwala mi na wydanie 500zł.. + dodatkowo klocki.

Kącik posiadaczy MK4

: śr paź 11, 2017 22:28
autor: BartesWZL
Regeneracja zacisku 100zl maks, kup zestaw naprawczy komplet z tłoczkiem i działaj. Jeśli sie nie uda kup sam zacisk za parę zł.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw paź 12, 2017 07:07
autor: Garrison
Jaroslaw.b pisze:Hej, ostatnio wychodząc z auta po "przejażdżce" poczułem ciepło bijące od koła prawy tył. później zauważyłem że przy toczeniu się auta czuć jak tył hamuje.
Z braku czasu podjechałem do mechanika, ten powiedział że zapieczony jest cylinderek od zacisku. dodatkowo z jednego klocka spadła okładzina.
Panowie. co mogę zrobić? Mechanik powiedział że zacisk to 500+zł. a mówił że zestawy naprawcze nie działają.
Co mi doradzicie? obecna sytuacja finansowa nie pozwala mi na wydanie 500zł.. + dodatkowo klocki.
Rozebrać, wyczyścić, gumki nowe założyć i sprawdzić jak będzie chodził zanim założysz na auto :D Ja zaciski z tyłu zmieniałem, bo odpowietrzniki poszły się czochrać, była sobota, a auto musi być ciągle gotowe do jazdy (jeździło, ale hamowanie tragedia przez zapowietrzenie). Faktycznie sporo mnie skasowali, bo 450zł od sztuki, ale zwrot kaucji i faktura pozwoliły odzyskać trochę z tej inwestycji.

Kącik posiadaczy MK4

: czw paź 12, 2017 08:19
autor: Jaroslaw.b
dzięki wielkie chłopaki, a jaki zestaw naprawczy polecacie? są jakieś różne czy tylko jeden?
Prawy tył.

Kącik posiadaczy MK4

: czw paź 12, 2017 09:55
autor: Skrzak
Szukaj zestawów autofren ze wszystkim. Najtaniej wychodzi, tzn z gumkami tłoczkami i co tam jeszcze było nie pamiętam.

Kącik posiadaczy MK4

: czw paź 12, 2017 11:50
autor: piotrek233
A ja powiem, ze nie opłaca się regeneracji zacisków tył robić. Nie przynosi skutków. Najważniejsza rzeczą jest sworzeń on koroduje blokuje się i ręczny nie wraca, zacisk trzyma i koło się grzeje zjada tarcze i klocek.
A ten sworzeń nie jest dostępny w zastawach z reperaturkami. Kup od razu zacisk nowy to zaoszczędzisz kasy i pracy.

Kącik posiadaczy MK4

: czw paź 12, 2017 14:29
autor: Qto
piotrek233, zależy...ja miałem pękniętą gumkę wkoło tłoczka i to wystarczyło aby było piszczenie - dziurka średnicy może 1mm...jakby gumka była bardziej zmęczona to pewnie byłoby jak wyżej. Ręczny też można zrobić...nie wiem co i jak ale kilka tygodni temu wysłałem zaciski do malowania i regeneracji - gość pytał czy ręczny też wymieniać.

Kącik posiadaczy MK4

: czw paź 12, 2017 14:58
autor: Jaroslaw.b
@ up gdzie wysyłałeś do regeneracji? jaki koszt?

Kącik posiadaczy MK4

: czw paź 12, 2017 15:02
autor: Craash
Ma ktoś jakiś pomysł? MI już ręce opadają. :panna:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=143&t=612586" onclick="window.open(this.href);return false;

Kącik posiadaczy MK4

: czw paź 12, 2017 18:21
autor: Garrison
Pany, ja mam takie pytanie... Często jak stoję na światłach, cokolwiek, a obok mnie przejeżdża samochód z prędkością ~30km/h i większą, to czuję, że kołysze mi autem. Odpowiedzialne za to są tylko zmęczone wiekiem amortyzatory i sprężyny, czy może coś jeszcze?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw paź 12, 2017 20:39
autor: cinek2004
Garrison pisze:Pany, ja mam takie pytanie... Często jak stoję na światłach, cokolwiek, a obok mnie przejeżdża samochód z prędkością ~30km/h i większą, to czuję, że kołysze mi autem. Odpowiedzialne za to są tylko zmęczone wiekiem amortyzatory i sprężyny, czy może coś jeszcze?
Moim zdaniem pęd powietrza :)

Kącik posiadaczy MK4

: czw paź 12, 2017 21:42
autor: Qto
Jaroslaw.b, rc motorsport - firma kolegi z forum. Piaskowanie + malowanie proszkowe (cztery zaciski + jarzma + osłony tarcz) + złożenie całości na nowych uszczelnieniach (ręczny i tłoczki zostały stare bo stan bdb) wyszło ok 100zł za jedno koło...czyli za cenę jednego zacisku mam komplet zregenerowany i pomalowany :chytry:

Garrison, sztywnego gwinta zakładaj :satan: