Strona 830 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: ndz paź 08, 2017 21:48
autor: Craash
Wyjąć prawy wkład lusterka i zobaczyć czy po włączeniu grzania dochodzi prąd.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 09, 2017 12:24
autor: Garrison
Craash pisze:Wymieniaj. Będzie dobrze, bo masz metalową pokrywę zaworów.
Mi w TDI PD lekko się pociło. Chciałem mieć wszystko zrobione na cacy i wymieniłem samą uszczelkę. Olej zaczął ostro lecieć i pękłem na ponad 600zł po rabatach za nową pokrywę w ASO.
Ale że masę uszczelniającą mogę dać? :D

Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 09, 2017 13:13
autor: Qto
Ostatnio walczyłem z takim wyciekiem w BLS - dramat...uszczelki, silikony i dalej cieknie...pewnie zakończy się na wymianie całej pokrywy.

Próbował ktoś zdublować wyłącznik kontroli wnętrza? Będzie to działać przy połączeniu równoległym?
Czasami drażni mnie bieganie wkoło auta aby ten guziczek wcisnąć :panna:

Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 09, 2017 14:01
autor: riccardoa
Qto pisze:Będzie to działać przy połączeniu równoległym?
Teoretycznie powinien działać.
Qto pisze:Czasami drażni mnie bieganie wkoło auta aby ten guziczek wcisnąć
A on nie powinien być przy lewym środkowym słupku?Czemu masz biegać wkoło auta?

Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 09, 2017 14:53
autor: Qto
riccardoa pisze:A on nie powinien być przy lewym środkowym słupku?Czemu masz biegać wkoło auta?
Czasem jestem przy prawych drzwiach i się okazuje że np dzieciak chce zostać w aucie a ja idę do sklepu...no i wtedy lecę wkoło auta bo zamknąć trzeba, z pilota jak zamknę bez kontroli wnętrza to i bez ryglowania - mi taka opcja by się przydała :jezor:
riccardoa pisze:Qto napisał(a):
Będzie to działać przy połączeniu równoległym?


Teoretycznie powinien działać.
Zobaczymy...zrobie dodatkową wiązkę i sprawdzę :chytry:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 09, 2017 16:04
autor: Craash
Garrison pisze:
Craash pisze:Wymieniaj. Będzie dobrze, bo masz metalową pokrywę zaworów.
Mi w TDI PD lekko się pociło. Chciałem mieć wszystko zrobione na cacy i wymieniłem samą uszczelkę. Olej zaczął ostro lecieć i pękłem na ponad 600zł po rabatach za nową pokrywę w ASO.
Ale że masę uszczelniającą mogę dać? :D
Jeżeli nie występuje tam fabrycznie uszczelka to oczywiście na masę. Powinno być sucho.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 09, 2017 18:11
autor: Garrison
Craash pisze:
Garrison pisze:
Craash pisze:Wymieniaj. Będzie dobrze, bo masz metalową pokrywę zaworów.
Mi w TDI PD lekko się pociło. Chciałem mieć wszystko zrobione na cacy i wymieniłem samą uszczelkę. Olej zaczął ostro lecieć i pękłem na ponad 600zł po rabatach za nową pokrywę w ASO.
Ale że masę uszczelniającą mogę dać? :D
Jeżeli nie występuje tam fabrycznie uszczelka to oczywiście na masę. Powinno być sucho.
Dzięki wielkie. Jeszcze mam czas by o tym pomyśleć. Póki co doszło zmartwienie, że telepie mi dość ostro przy gaszeniu i zastanawiam się, czy to nie coś z EGR, bo ostatnio tylko w korkach uczestniczę.

Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 09, 2017 18:42
autor: Craash
Może klapa gasząca zacina się.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 09, 2017 20:33
autor: Garrison
Craash pisze:Może klapa gasząca zacina się.
Dlatego myślę o EGR. Pojeżdżę, pomyślę, popatrzę. Czasami miał tak, że nim zatelepało, a potem spokój. Ogółem jeździ bez zarzutów :D

Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 09, 2017 20:50
autor: Craash
Poproś kogoś żeby zgasił auto, a Ty zobacz jak się zachowuje to cięgno od klapy gaszącej. Być może jest przybrudzone i coś je blokuje.
U siebie wymieniałem EGR na nowy i jest znacząca poprawa, bo przy gaszeniu praktycznie nic nie zatrzęsie się, a na starym raz na jakiś czas zabujało.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 09, 2017 22:25
autor: sebekgolf
Qto pisze:Jak rygiel odbija, to zwykle problem jest w zimnych lutach

Skoro nikt nie wie którym progiem szła oryginalnie wiązka PDC, to mam kolejną zagadkę.
Z auta miałem już wyciągnięte praktycznie wszystko...kilka zaślepek zostało, spinek i wygłuszenia które są klejone do karoserii. Ostatnie spojrzenie do środka auta i widzę cztery śrubki pod samą szybą przednią na środku...od strony maski/podszybia dawno wszystko wytargane ale idę na drugą stronę i szukam...patrzę - nic nie widać, macam - coś jest ale uj wie co...akcja ma miejsce w okolicach gdzie normalnie siedzi ECU. Bliżej miałem po oczkową 10 z grzechotką niż po lusterko więc odkręcam śrubki...pierwszą wykręciłem do kontaktu z szybą i koniec więc zacząłem odkręcać drugą i wtedy element zaczął opadać...mogłem pierwszą śrubkę wykręcić do końca ale w ten sposób unieruchomiłem drugą - zaczęło prężyć. Zawołałem kogoś aby mi to coś przytrzymał po drugiej stronie i wtedy dało radę...z drugą parą śrubek podobnie.
No i wyciągnąłem dwa elementy jak niżej na zdjęciu (foto z grzechotką 1/2" dla zobrazowania rozmiarów) i wielkie oczy - co to urwa jest :kac: Szybkie luknięcie w Edku...no i Edek mówi: "ciężarek wyrównoważający". OK...ale dlaczego w Borze 2005 1.9 TDI ASZ to jest...a w Golfie 2003 2.3 AGZ i 2000 1.4 APE nie ma :chytry: Wg Edka w każdym z tych aut to graty powinny być. Pytanie...w jakich autach były a w jakich nie...albo kiedy te ciężarki wprowadzili i po co - Edek milczy...wg niego w moim APE też powinny one być :blush:
Skoro mam je w Borze 2005...to zakładam że włożenie ich do mojego mk4 mogło by przynieść jakie plusy - pytanie jakie (poza pękniętą szybą bo przecież nie będę wycinał szyby żeby to przykręcić)...

ObrazekObrazek
U mnie też to jest. Po co nie mam pojęcia. Ale przypuszczam, że to ma związek z ewentualnym wypadkiem i siłą która zadziała poniżej szyby. Moje przypuszczenie.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 10, 2017 19:15
autor: Garrison
Craash pisze:Poproś kogoś żeby zgasił auto, a Ty zobacz jak się zachowuje to cięgno od klapy gaszącej. Być może jest przybrudzone i coś je blokuje.
U siebie wymieniałem EGR na nowy i jest znacząca poprawa, bo przy gaszeniu praktycznie nic nie zatrzęsie się, a na starym raz na jakiś czas zabujało.
Dzisiaj gasł bez zbędnego telepania, więc na 90% to ta klapa się przycina. Będzie wolna chwila w pracy, to sobie wyczyszczę :D

Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 10, 2017 20:40
autor: kewinpol
Panowie mam spory problem. Podczas wymiany świec w golfiku zachciało mi się demontażu kolektora dolotowego, aby ułatwić sobie wymianę świec. Podczas odkręcania jedna z śrubek wpadła mi do dolnej części kolektora dolotowego dokładnie zaznaczyłem to na zdjęciu. Teraz pytanie czy śrubka zatrzymała się na jakimś filtrze, albo wleciała głębiej do silnika? Auta nawet nie odpalam, aby nie narobić jakiś szkód. Jak tą śrubkę wyciągnąć? Da się tą dolną część kolektora jakoś rozmontować, albo czy da radę takim długim magnesem do wyciągania śrub ją wyciągnąć czy od razu do mechanika z tym? Coś takiego da radę: http://allegro.pl/chwytak-magnetyczny-m ... 47999.html

Obrazek

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 10, 2017 21:59
autor: BartesWZL
kewinpol pisze:Panowie mam spory problem. Podczas wymiany świec w golfiku zachciało mi się demontażu kolektora dolotowego, aby ułatwić sobie wymianę świec. Podczas odkręcania jedna z śrubek wpadła mi do dolnej części kolektora dolotowego dokładnie zaznaczyłem to na zdjęciu. Teraz pytanie czy śrubka zatrzymała się na jakimś filtrze, albo wleciała głębiej do silnika? Auta nawet nie odpalam, aby nie narobić jakiś szkód. Jak tą śrubkę wyciągnąć? Da się tą dolną część kolektora jakoś rozmontować, albo czy da radę takim długim magnesem do wyciągania śrub ją wyciągnąć czy od razu do mechanika z tym? Coś takiego da radę: http://allegro.pl/chwytak-magnetyczny-m ... 47999.html

Obrazek
Spokojnie magnesem powinna wyjść.