Strona 801 z 1093
Re: Kącik posiadaczy MK4
: sob lip 01, 2017 19:29
autor: Robson91
krazorek pisze:kewinpol pisze:Witam Panowie. Czy pisk w filmiku to rozrusznik:
https://www.youtube.com/watch?v=xnWXTDMkKMA? Z początku podejrzanym był alternator, który poszedł do regeneracji, ale to nie był on. Jeśli to rozrusznik to co może być, bendiks? Czy demontaż rozrusznika w moim silniku obędzie się bez jego lewarkowania?
Na 95% bendix w rozruszniku się kończy. Jak go od razu zgasisz to za drugim razem będzie ten efekt krótszy albo wcale go nie będzie.
Wymień od razu szczotki i tulejki i będzie jak nowy.
Może byc też kwestia usyfionej zębatki która nie zdąży sie cofnąć, miałem podobnie, po czyszczeniu spokoj
Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
Kącik posiadaczy MK4
: sob lip 01, 2017 21:55
autor: Paclawek
Panowie mam takie pytanie rozglądam sie za zakupem grilla bo mam pęknięty. Pytam z czystej ciekawości o co chodzi z ta krateczką którą zaznaczyłem. Są takie które maja po jednej stronie tą kratke jak i takie po obydwóch stronach. Zależało to od silnika czy coś?
Re: Kącik posiadaczy MK4
: sob lip 01, 2017 22:19
autor: kewinpol
Robson91 pisze:krazorek pisze:kewinpol pisze:Witam Panowie. Czy pisk w filmiku to rozrusznik:
https://www.youtube.com/watch?v=xnWXTDMkKMA? Z początku podejrzanym był alternator, który poszedł do regeneracji, ale to nie był on. Jeśli to rozrusznik to co może być, bendiks? Czy demontaż rozrusznika w moim silniku obędzie się bez jego lewarkowania?
Na 95% bendix w rozruszniku się kończy. Jak go od razu zgasisz to za drugim razem będzie ten efekt krótszy albo wcale go nie będzie.
Wymień od razu szczotki i tulejki i będzie jak nowy.
Może byc też kwestia usyfionej zębatki która nie zdąży sie cofnąć, miałem podobnie, po czyszczeniu spokoj
Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
Dzięki, a orientujesz się jak się ma sprawa z demontażem w moim silniku?
Re: Kącik posiadaczy MK4
: ndz lip 02, 2017 11:16
autor: joseph82
mat06 pisze:Mam problem. Kupiłem radio Gamma V, niestety bez kodu. Trochę poczytałem i z tego co się dowiedziałem, to trzeba odczytać eeprom radia i dopiero wyciągnąć kod... Orientujecie się może czy jest jeszcze jakiś inny sposób? ASO poda mi kod na podstawie numeru radia, czy muszę mieć VIN auta, w którym było zamontowane fabrycznie?
na forum nawet jest dział do kodów
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=19&t=55856" onclick="window.open(this.href);return false;
Kącik posiadaczy MK4
: ndz lip 02, 2017 16:52
autor: Garrison
Ma ktoś obraz płyty VDC Pro do wypalenia? Na chomikuj są same po 0,71MB, a w środku .zip puste .iso. Będę wdzięczny!
Kącik posiadaczy MK4
: ndz lip 02, 2017 20:01
autor: Jaroslaw.b
mowa o VDS? ten pod "biosa"?
to tak, tyle to zajmuje i nie jest widoczne na windowsie, wypal plytkę bootującą i zobacz
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
płytka 1zł więc jak nie będzie działało to majątku nie stracisz
ale z tego co pamiętam to właśnie tak wyglądało
Re: Kącik posiadaczy MK4
: ndz lip 02, 2017 20:18
autor: Garrison
Jaroslaw.b pisze:mowa o VDS? ten pod "biosa"?
to tak, tyle to zajmuje i nie jest widoczne na windowsie, wypal plytkę bootującą i zobacz
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
płytka 1zł więc jak nie będzie działało to majątku nie stracisz
ale z tego co pamiętam to właśnie tak wyglądało
Coś udało się wygrzebać, próbnie nawet odpalił na wirtualnej maszynie, czego rzekomo nie powinno być. Jak dorwę urządzenie z wejściem RS232 i kupię kabel, to się pobawię z domykaniem szyb
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
Re: Kącik posiadaczy MK4
: ndz lip 02, 2017 21:54
autor: mat06
joseph82 pisze:mat06 pisze:Mam problem. Kupiłem radio Gamma V, niestety bez kodu. Trochę poczytałem i z tego co się dowiedziałem, to trzeba odczytać eeprom radia i dopiero wyciągnąć kod... Orientujecie się może czy jest jeszcze jakiś inny sposób? ASO poda mi kod na podstawie numeru radia, czy muszę mieć VIN auta, w którym było zamontowane fabrycznie?
na forum nawet jest dział do kodów
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=19&t=55856" onclick="window.open(this.href);return false;
Napisałem tam, ale brak odpowiedzi.
Kącik posiadaczy MK4
: ndz lip 02, 2017 22:54
autor: Qto
jak już mowa o kodach...jak dowiedzieć się jaki kod jest w radyjku które fabrycznie jest w aucie. U mnie działa i samo wyszukuje kod np po odłączeniu aku...ale możliwe że będę chciał je przełożyć do innego
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
Kącik posiadaczy MK4
: ndz lip 02, 2017 23:55
autor: krazorek
kewinpol, Najczęściej wiąże się to z wymontowaniem akumulatora i półki aku, podłogi silnika. Później masz do wszystkiego dostęp prawie jak na dłoni. Sam rozrusznik trzyma się na dwóch śrubach + jeszcze parę innych dupereli. U mnie nie całe pół godzinki i rozrusznik był na stole. A jak już go będziesz miał na stole to warto wymienić to o czym pisałem bo ja miałem problemy z zabraniem się ponownie do tej kwestii jak sobie zostawiłem tulejki "na później". A kręci po takim zabiegu jak szalony - na prawdę warto
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Zawsze mi się marzyło, żeby mój samochód tak odpalał
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
Re: Kącik posiadaczy MK4
: pn lip 03, 2017 13:09
autor: kewinpol
krazorek pisze:kewinpol, Najczęściej wiąże się to z wymontowaniem akumulatora i półki aku, podłogi silnika. Później masz do wszystkiego dostęp prawie jak na dłoni. Sam rozrusznik trzyma się na dwóch śrubach + jeszcze parę innych dupereli. U mnie nie całe pół godzinki i rozrusznik był na stole. A jak już go będziesz miał na stole to warto wymienić to o czym pisałem bo ja miałem problemy z zabraniem się ponownie do tej kwestii jak sobie zostawiłem tulejki "na później". A kręci po takim zabiegu jak szalony - na prawdę warto
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Zawsze mi się marzyło, żeby mój samochód tak odpalał
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
Dzięki czyli nie trzeba lewarkować silnika? Sam demontaż jest łatwy, ale nie wiem co z tym lewarkowaniem silnika, bo nie chce zdemontować tego rozrusznika, a potem okaże się, że go nie zamontuje bo silnik trzeba podnieść.
Kącik posiadaczy MK4
: pn lip 03, 2017 14:04
autor: Garrison
Jak to jest... Zapalił się żebrak, a że tankowanie do pełna nie miało sensu to dolałem 5l na dojazd. Od rezerwy zrobiłem 2km, więc dalej było te 7 litrów, co w sumie daje ich 12, wskazówka podniosła się nad pierwszą kreskę od czerwonej, a kontrolka nie zgasła. Mam go jakoś vagiem pogonić, żeby cierpliwie czekał do wieczora na tankowanie?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kącik posiadaczy MK4
: pn lip 03, 2017 22:48
autor: kewinpol
Witam, muszę wymienić taśmę airbag-a w kierownicy, bo świeci mi się kontrolka poduszki powietrznej na desce, ale najpierw muszę rozkręcić kierownicę, aby zamówić odpowiednią taśmę. Czy podczas wykonywania tej czynności komputer w samochodzie może wywalać jakieś błędy, które potem trzeba wykasować?
Kącik posiadaczy MK4
: pn lip 03, 2017 23:27
autor: lwlw
Nie, ale uważaj na ESP jeśli masz. Po prostu zostaw wszystko tak jak było.
Wszyscy mówią żeby odłączyć akumulator, ja do demontażu kiery tego nie robiłem, a poduche przecież też się odpina.