Strona 772 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: ndz kwie 30, 2017 09:15
autor: MnichPro
Dzieki :okej:

Kącik posiadaczy MK4

: ndz kwie 30, 2017 22:46
autor: sebekgolf
Panowie, potrzebna mi pomoc Wasza :grin:

W jakim aucie grupy VAG występował silnik 2,5 TDI na pompie ( chodzi o silnik R5 - rzędowy, 5 cylindrów), gdzie byłby on umieszczony wzdłużnie, a skrzynia miała wyjście tylko na tylną oś. Czy coś takiego w ogóle występowało ?

Kącik posiadaczy MK4

: ndz kwie 30, 2017 23:36
autor: Jaroslaw.b
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_V ... I_65-121kW
Może chociaż trochę pomogę o ile to miałeś na myśli :)

Kącik posiadaczy MK4

: pn maja 01, 2017 00:23
autor: Jaroslaw.b
Panowie, macie może zorany licznik full fis? do nauki wymiany ekranu

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn maja 01, 2017 01:49
autor: cinek2004
To nic trudnego. Hot Air (nie koniecznie), dobry topnik, dobra lutownica i odbycie z nią wystarczy.
Widziałem kilka liczników po wymianie FISa i moim zdaniem średnio zaawansowany amator zrobiłby to lepiej (działały, ale estetyka pozostawiała wiele do życzenia).
Cwaniaki wywąchali dobry biznes na wymianie wyświetlaczy nie mając pojęcia o podstawach.

Możesz poćwiczyć też na pół FIS, znacznie tańszy, a robota taka sama.

Kącik posiadaczy MK4

: pn maja 01, 2017 12:08
autor: Jaroslaw.b
odbycie z lutownicą może boleć :kac:

Oglądałem filmiki i goście robią to tak, ze smarują czymś miejsca do lutowania, mało cyny na grot i wszystkie paski na raz jadą. później mała poprawka na końcu i wsio :D... czego oni używają..

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn maja 01, 2017 12:39
autor: cinek2004
Topnik
I ważna jest cyna z ołowiem.

Podobną taśmę masz w duosensorze od ESP, możesz na nim poćwiczyć. Koszt niewielki.

Kącik posiadaczy MK4

: pn maja 01, 2017 19:21
autor: szakalakalaka
Cześć!

Zgubiłem samoprzylepną listwę drzwi w swoim MK4 (konkretnie to: 1J0837671A ).

Nie mogę jej nigdzie znaleźć do kupienia, a szum spowodowany jej brakiem mocno mnie drażni. Czym mogę ją zastąpić?

Kącik posiadaczy MK4

: pn maja 01, 2017 21:00
autor: Craash
W najgorszym wypadku jeżeli mocno irytuje to kupić nową. Bez rabatów w ASO to koszt nieco ponad 200zł.

Kącik posiadaczy MK4

: pn maja 01, 2017 21:06
autor: szakalakalaka
Próby zastąpienia jej jakimiś uniwersalnymi uszczelkami nie są warte uwagi?

Kącik posiadaczy MK4

: wt maja 02, 2017 10:01
autor: piotrek233
ma ktoś na sprzedaż dystanse? potrzebuje około 5mm 5x100 centrowanie na VAG

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt maja 02, 2017 11:19
autor: Craash
szakalakalaka pisze:Próby zastąpienia jej jakimiś uniwersalnymi uszczelkami nie są warte uwagi?
Być może dadzą radę, ale będzie to mało estetyczne. Jest to widoczne miejsce, więc założyłbym tylko ori.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt maja 02, 2017 11:39
autor: sebekgolf
Jaroslaw.b pisze:https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_V ... I_65-121kW
Może chociaż trochę pomogę o ile to miałeś na myśli :)
Tak o ten chodziło. W sumie nie wpadłem na to, aby sprawdzić na wikipedii :kac:
Jaroslaw.b pisze:odbycie z lutownicą może boleć :kac:

Oglądałem filmiki i goście robią to tak, ze smarują czymś miejsca do lutowania, mało cyny na grot i wszystkie paski na raz jadą. później mała poprawka na końcu i wsio :D... czego oni używają..
Najlepiej weź zwykłą kalafonię, jej odrobinę rozpuść w odrobinie spirytusu ( najlepiej czystego), tak żeby kalafonia przestała się juz rozpuszczać. Uzyskasz taką maź. To nałóż na ścieżki które będziesz lutował. Potem na lutownicę bierzesz cynę ( jak tu ktoś wyżej wspomniał ołowiową, bo się dobrze lutuje, nie to co bezołowiowe, ja używam niebieskiej marki Cynel) i lecisz z tematem. Nadmiar kalafonii spowoduje to, że nie skleją ci się ścieżki razem tylko ładnie naniesie się tylko na to na co powinno.
Craash pisze:
szakalakalaka pisze:Próby zastąpienia jej jakimiś uniwersalnymi uszczelkami nie są warte uwagi?
Być może dadzą radę, ale będzie to mało estetyczne. Jest to widoczne miejsce, więc założyłbym tylko ori.
Poszukaj na alliexpres, bo w CHRL pełno tego mają. Niby sygnowane przez 3M ( choć w to akurat wątpię) ale kształtów jest masa i na pewno znajdziesz coś podobnego. Mnie się ostatnio usrało bo znalazłem uszczelkę oryginalną z nowego Mini i kupiłem. Idealnie weszła między przednie a tylne drzwi i od razu powyżej 130 zniknął świst na wysokości słupka B :-)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt maja 02, 2017 14:59
autor: Jaroslaw.b
sebekgolf pisze:
Jaroslaw.b pisze:odbycie z lutownicą może boleć :kac:

Oglądałem filmiki i goście robią to tak, ze smarują czymś miejsca do lutowania, mało cyny na grot i wszystkie paski na raz jadą. później mała poprawka na końcu i wsio :D... czego oni używają..
Najlepiej weź zwykłą kalafonię, jej odrobinę rozpuść w odrobinie spirytusu ( najlepiej czystego), tak żeby kalafonia przestała się juz rozpuszczać. Uzyskasz taką maź. To nałóż na ścieżki które będziesz lutował. Potem na lutownicę bierzesz cynę ( jak tu ktoś wyżej wspomniał ołowiową, bo się dobrze lutuje, nie to co bezołowiowe, ja używam niebieskiej marki Cynel) i lecisz z tematem. Nadmiar kalafonii spowoduje to, że nie skleją ci się ścieżki razem tylko ładnie naniesie się tylko na to na co powinno.
Dziękuję! to bardzo przydatna porada ! właśnie tak się zachowuje cyna na filmikach :)