Strona 771 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: pt kwie 28, 2017 15:22
autor: Garrison
Dobra... Dolałem płynu, przejechałem około 300m, po 10 minutach odpalam i kontrolka... Nieźle, jak na brak plam pod autem. Nowy korek i zbiornik założone, oby to był finał mojej przygody z dolewkami.

Kącik posiadaczy MK4

: pt kwie 28, 2017 16:27
autor: lwlw
Zobacz ile masz oleju :)

Kącik posiadaczy MK4

: pt kwie 28, 2017 17:29
autor: Garrison
Przed chwilą trzecia dolewka dzisiaj. Zobaczę ten olej jeszcze, choć jakoś w kwietniu pamiętam, że go dolewałem... Ręce opadają.

Kącik posiadaczy MK4

: pt kwie 28, 2017 18:51
autor: Qto
A nie masz chmury za autem? ...trochę duże te ubytki żeby nic się nie działo :crazy:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt kwie 28, 2017 19:53
autor: Garrison
Qto pisze:A nie masz chmury za autem? ...trochę duże te ubytki żeby nic się nie działo :crazy:
No właśnie spokój, nic. Auto przyjemnie jeździ, odpala normalnie, żadnej chmury nie puszcza nawet gdy kręcę go do końca (czyli jakieś 4150obr/min ze względu na automat). Ogrzewanie jest, temperaturę trzyma (90* na wskaźniku jak i w VAGu). Pod samochodem sucho, w komorze też nie widzę śladów po płynie. Dywanik u pasażera suchy - nawet kartkę A4 włożyłem swego czasu i obserwowałem. Istna zagadka. Wentylatory działają, węże też w porządku jeśli chodzi o grubość i temperaturę. Pod korkiem oleju również czysto. Kosztowna zagadka, bo płyn chłodniczy trochę kosztuje.

Kącik posiadaczy MK4

: pt kwie 28, 2017 23:11
autor: lwlw
Ej no taki ubytek to musi być gdzieś widać.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt kwie 28, 2017 23:46
autor: Adek99
Zapewne w oleju

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob kwie 29, 2017 00:38
autor: cinek2004
Adek99 pisze:Zapewne w oleju
Dziś robiłem A8 D4 4,2 V8, przejechane 500km bez wentylatorów chłodnicy:
Zbiornik wyrównawczy
Obrazek
Wężyk odpowietrzający
Obrazek

Kącik posiadaczy MK4

: sob kwie 29, 2017 10:23
autor: Garrison
Ale że na postoju ubywa ~litr płynu chłodniczego do oleju? :kac: Dziś ponownie sprawdzę olej, choć myślę, że bym odczuł zmieszanie się oleju z ponad trzema litrami płynu chłodniczego. Zarówno w pracy silnika, jak i osiągach.

Ogółem, o ile to coś zmienia, to taka konsumpcja płynu chłodniczego zaczęła się w ten weekend, gdy miałem szkolenie w górach. Może różnica ciśnień i temperatur doprowadziła, że coś gdzieś strzeliło i tego nie widać... No ale żeby na postoju, gdy silnik nawet nie zagrzany? (Mowa o wczorajszym ubytku).

#edit
Do skrzyni raczej też nie ucieka, bo by zaczęła szarpać, przeciągać, a tego nie ma.

#edit2
Olej na bagnecie czarny jak smoła.

#edit3
Prawdopodobnie znaleziony winowajca. Króciec wchodzący za silnikiem, do podszybia. Zdjęcie tego elementu, nie z mojego auta, bo warsztat kończy pracę i jeszcze święta teraz. W czwartek wymiana i zobaczmy co będzie. Dość głośne było sączenie, a do tego całość zbierała się na skrzyni biegów, czego wcześniej nie dostrzegłem.

" onclick="window.open(this.href);return false;, " onclick="window.open(this.href);return false;

Kącik posiadaczy MK4

: sob kwie 29, 2017 22:40
autor: MnichPro
Witam ma ktoś schemat podłączenia lusterka fotochromatycznego? Wiazki do połączenia są takie same jak w passacie b5?

Kącik posiadaczy MK4

: sob kwie 29, 2017 23:56
autor: Jaroslaw.b
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=172523

trochę stare, ale może pomoże :)

Kącik posiadaczy MK4

: ndz kwie 30, 2017 00:14
autor: MnichPro
Jaroslaw.b,
Dzięki a wiesz może czy wiazki są takie same?

Kącik posiadaczy MK4

: ndz kwie 30, 2017 08:05
autor: Jaroslaw.b
tego niestety nie wiem, ale powinny być bardzo podobne. w końcu B5 nie różni się dużo od golfa

Kącik posiadaczy MK4

: ndz kwie 30, 2017 09:03
autor: Qto
to samo jest