Strona 758 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: śr mar 29, 2017 22:48
autor: HojaNT
sebekgolf, dzięki za info sprawdziłem ale tego modelu nie maja. Może kiedy je trafie :?

Kącik posiadaczy MK4

: śr mar 29, 2017 23:33
autor: kewinpol
Czy takie radyjko: Obrazek podejdzie bez problemu do golfa IV z jakąś ramką czy jest za duże?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr mar 29, 2017 23:57
autor: Dratwa
czinekisz pisze: Moduł z jedną wtyczką jest bez alarmu, moduły z dwoma wtyczkami mają alarm.
To ja mam chyba na serio jeszcze jeden moduł gdzieś podłączony. Stary sterownik miał jedną wtyczkę, miał alarm, blokadę rozrusznika, działały kierunkowskazy, w nowym module nic z tych rzeczy nie działa, a jest praktycznie taki sam jak ten stary, który wyjąłem z auta... pytanie gdzie ten drugi moduł kuźwa jest, bo pod kierownicą nie ma :otepienie:

Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 30, 2017 01:53
autor: Qto
Dratwa pisze:blokadę rozrusznika
to na pewno nie jest fabryczne rozwiązanie...także gdzieś masz jakieś dołożone ustroistwo

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 30, 2017 08:40
autor: Jaroslaw.b
kewinpol pisze:Czy takie radyjko: Obrazek podejdzie bez problemu do golfa IV z jakąś ramką czy jest za duże?
To radyjko jest szersze niż fabryczne. tj. dekory byś musiał rzeźbić.
Jeśli już. to szukaj od VW T5, tam były prostokątne (nie jajkowate) ucinasz dekory w połowie i "pasuje" ale. one współpracują z CANem, którego w gulfie4 nie ma.
Są mody, jakieś przejściówki po 300zł i wtedy mówią że działa. Bez tego radio chodzi podobno 30min i się wyłącza samo. później je włączasz i tak w kółko.

Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 30, 2017 20:33
autor: Dratwa
Qto, znalazłem drugą centralkę od alarmu, dzięki za pomoc

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 30, 2017 20:56
autor: czinekisz
Wrzuć zdjęcie, jak wygląda ten twój moduł.

Wysłane z mojego MI NOTE Pro przy użyciu Tapatalka

Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 30, 2017 22:32
autor: Qto
sebekgolf pisze:Może w drugą stronę. Pasuje wszystko oprócz:

magla, ściany grodziwej, pompy hamulcowej z serwem, przewodami klimy, deski, połowy tunelu środkowego, napędu wycieraczek, lamp, mocowania ecu, mocowania filtra powietrza kabinowego, osłony slupków A wraz z klamką maski, wykładzina podłogi. Jeśli chodzi o wiązki, to np. wiązki poduszek są krosowane i inicjatory, zespół ogrzewania, mocowanie modułu ESP
Czyli przewody wspomagania od pompy do magla są te same?
Grodź jest w całości przykręcana (pomijając miejsce gdzie przechodzi wiązka, tam wiem że jest klejona)?
Mocowanie ECU? Co z nim jest nie tak?
Nic nie piszesz o pedałach...pedał gazu na pewno jest inny, nie wiem jak reszta

Muszę pozbierać wszystkie potrzebne graty bo to musi być szybka akcja...Etkę to pewnie jeszcze będę studiował wzdłuż i wszerz

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw mar 30, 2017 23:58
autor: Dratwa
czinekisz pisze:Wrzuć zdjęcie, jak wygląda ten twój moduł.

Wysłane z mojego MI NOTE Pro przy użyciu Tapatalka
Nie jestem w stanie tego wyciągnąć na razie, bo pracuje tym autem i musi jeździć. Musiałbym mnóstwo kabli wyjąć by go wyciągnąć.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 31, 2017 00:42
autor: sebekgolf
Qto pisze:
sebekgolf pisze:Może w drugą stronę. Pasuje wszystko oprócz:

magla, ściany grodziwej, pompy hamulcowej z serwem, przewodami klimy, deski, połowy tunelu środkowego, napędu wycieraczek, lamp, mocowania ecu, mocowania filtra powietrza kabinowego, osłony slupków A wraz z klamką maski, wykładzina podłogi. Jeśli chodzi o wiązki, to np. wiązki poduszek są krosowane i inicjatory, zespół ogrzewania, mocowanie modułu ESP
Czyli przewody wspomagania od pompy do magla są te same?
Grodź jest w całości przykręcana (pomijając miejsce gdzie przechodzi wiązka, tam wiem że jest klejona)?
Mocowanie ECU? Co z nim jest nie tak?
Nic nie piszesz o pedałach...pedał gazu na pewno jest inny, nie wiem jak reszta

Muszę pozbierać wszystkie potrzebne graty bo to musi być szybka akcja...Etkę to pewnie jeszcze będę studiował wzdłuż i wszerz

Teraz nie pamiętam czy to było w angolu czy w naszym, ale na przekładni są rurki pod które się podpinało węże. Więc węże od wspomagania zostają te same. Tylko w zależności od tego po której kiera, to albo przypinasz je bezpośrednio do magla, albo do tych rurek na maglu.

Mocowanie ECU jak zostawisz z angola, to nie włożysz mechanizmu wycieraczek bo bedzie wadził o ECU

grodź jest na 10 śrubach M8. Przyda się grzechotka. Da się to zrobić bez wymowania czegokolwiek spod maski. Nawet tapicerki nie trzeba zdejmować ze ściany, wystarczy ją umiejętnie odchylać ( nie zapomnij wpierw odkręcić zespołu nagrzewnicy, jest mocowany na 4 śruby na które są takie jakby klapki w tapicerce na ścianie grodziowej od strony silnika).

Magiel wymienisz bez zrzucania sanek przez wyjętą ścianę grodziową, tylko trzeba z jednej strony odkręcić drążek kierowniczy.

WIązka przejdzie Ci normalnie. ta część co leci do kostek na podszybiu, to po prostu zamieniasz stronami filtr kabinowy z przepustem wiązek do ECU itd ( otwory są symetryczne).

A widzisz, o pedałach zapomniałem. Będziesz też potrzebował bo np. gaz jest inny, a hamulec jak mnie pamięć nie myli inaczej profilowany

Będziesz miał jeszcze jaja z puszką bezpieczników ( chyba że postanowisz wsadzić wiązkę z wersji z kierą po naszej stronie) Ja się nie bawiłem w przepinanie, przyspawałem dwa płaskowniki do belki pod deską ( którą też musisz zmienić) i mam odwróconą puszkę bezpieczników do góry nogami.

A i jeszcze climatronic. W przypadku wiązki z angola musisz krosować wszystkie przewody zasilające silniczki/wentylator oraz skrajne na potencjometrach dających zwrotne informacje o położeniu klap. Będziesz też miał jaja ze sterowaniem elektryką drzwi bo prawe będą nadrzędnymi. No i jeszcze czeka Cię krosowanie w przełączniku lusterek jeśli zostawisz wiązkę z angola, oraz chyba krosowałem coś w guzikach od sterowania szybami, albo zamienialem jakieś piny we wtyczce. Teraz do końca nie pamietam bo to było ponad 6 lat temu. Jak ten czas leci...

No i nie zapomnij o krosowaniu wiązek z airbagów, chyba że nie planujesz zakładać :los2:

Ja to zrobiłem tak, że kupiłem odcięty cały przód za słupkami A wraz z wszelkimi plastikami, pedałami i tapicerką podłogi, maglem, mocowaniem podszybia ( wraz z plastikami podszybia bo też potrzebne) oraz pompą hamulcową z serwem.

Jakbyś miał jakieś pytania to wal śmiało bo mogłem coś pominąć. Dawno temu to robiłem.

Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 31, 2017 05:12
autor: xsebox
Miał ktoś może taki problem że w 1.9 tdi asz
auto losowo nie odpala
czasem pali pięknie przez tydzień nawet dwa a czasem jednego dnia zdarzy sie że dwa razy muszę kręcić i kręcić

Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 31, 2017 08:17
autor: sebekgolf
Nie pozostaje nic innego jak następnym razem podpiąć się i podejrzeć parametry związane z dostarczaniem paliwa albo sygnały z czujnika np. położenia wału. Jeśli to się dzieje sporadycznie to będzie ciężko to znaleźć.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 31, 2017 13:35
autor: mk4tdi
Panowie żeby podkręcić linki hamulca ręcznego to trzeba demontować cały podłokietnik?

Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 31, 2017 15:33
autor: krazorek
Podłokietnik to na pewno. Nie jestem pewien czy istnieje opcja zrobienia tego bez demontażu tunelu, ale przy zgrabnych palcach chyba tak.