Strona 732 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: wt sty 31, 2017 20:27
autor: Garrison
Dodałbym jeszcze argument różnic cen za komplet (opony + felgi) między 17", a 18" czy 19" :D Pod tym względem wolę mniejszą felgę, ale lepszą oponę, choć patrząc na niektórych to cena nigdy nie gra roli :bajer:

Kącik posiadaczy MK4

: wt sty 31, 2017 21:56
autor: mass143
Przecież chinole wszystkie są tanie także żaden argument :los2:

Kącik posiadaczy MK4

: wt sty 31, 2017 22:17
autor: Garrison
Cholera... Fakt :los2:

Kącik posiadaczy MK4

: wt sty 31, 2017 23:11
autor: Antonioo
Garrison, 19 Sunny kupiłem za za 900 coś nówki. Jeździłem były git fakt ze szybciej sie ścierają a tak to trzymały dobrze do mk4 19 jest w sam raz

Kącik posiadaczy MK4

: śr lut 01, 2017 10:57
autor: sebekgolf
Pany, pytanie do tych co modzą, ale głównie w elektryce.

Siłowniki elektryczne z passeratti B6 kombi, jak to to jest sterowane ? Zasilanie jakieś po 2 kablach + kierunek pracy czy jak? Ma kto pojęcie ? Hydraulicznego siłownika raczej nie uda mi się upchać w to miejsce gdzie planuję, a to by mi najbardziej odpowiadało. Niezajebliwe by było i ogólnie w pytkę :rozpacz:

Kącik posiadaczy MK4

: śr lut 01, 2017 11:14
autor: Qto
sebekgolf, sam silnik czy że sterownikiem? Że sterownikiem raczej nie do ogarnięcia bez grubsze zabawy w elektronika. Sam silnik...jak to ma działać, od czego przyciski?

Na samym silniku i uniwersalnych przyciskach jest to do ogarnięcia - najprostsze działanie jakie może byc, jak w mk2

Kącik posiadaczy MK4

: śr lut 01, 2017 11:46
autor: sebekgolf
Kminię już od dłuższego czasu nad grubszą przeróbką w moim MK4. Wprowadzenie pełnego CAN, zmiana kompletna jeśli chodzi o sterowanie klapy ( możliwość normalnego odblokowania przez klamkę, bądź po wysterowaniu z pilota klapa miałaby się sama podnosić, kolejne naciśnięcie sama zamykać, najlepiej z dociąganiem, choć to już trochę fanaberia). Do tego zastosowanie systemu nawigacyjnego z MK7 itd itd. Póki co powoli do przodu idą prace nad stworzeniem niezależnej, suchej nagrzewnicy bo do szału doprowadza mnie klepanie 15 km zanim w aucie zrobi się ciepło ( tyle teraz muszę przejechać zanim silnik się nagrzeje) a webasta nie chcę. Wku..a mnie to bo szyby cholernie parują, a jak odpalę ogrzewanie od razu to silnik się jeszcze dłużej nagrzewa. Pół biedy teraz bo mam prawie 40km do pracy w jedną stronę. No jest jeszcze parę innych pomysłów ale... zobaczymy. Czasu mi na wszystko brakuje.

Wacając do poprzedniego pytania. Myślałem nad siłownikami z B6 kombi, ale tam jest chyba jakiś dodatkowy sterownik. Jeszcze nie zagłębiałem się w temat, bo dość sporo czasu straciłem nad rozkminą z hydraulicznym podnoszeniem zaadaptowanym z E61

Kącik posiadaczy MK4

: śr lut 01, 2017 11:50
autor: Qto
Aaa ja myślałem że do auto na zlombol...do normalnego działania musiałbyś wrzucić pół elektryki z b6

Kącik posiadaczy MK4

: śr lut 01, 2017 12:03
autor: sebekgolf
Nie, na Złombol się póki co nie wybieram. Ostatni raz byłem w zeszłym roku. Nie mam czasu na przygotowanie porządne auta, a jazda w takich warunkach jak do tej pory już po prostu mi bokiem wychodzi. Za wolno, za glośno, brak ogrzewania itd itd. Do tego zdrowie już nie to co kiedyś.

Kącik posiadaczy MK4

: śr lut 01, 2017 14:48
autor: Chrzanek`
Też kminię i siedzę na elektrycznym otwieraniem klapy bagażnika i zamykaniem. Temat ciekawy i na pewno
do zrealizowania. Obecnie posiadam tzw 'chamskie' otwieranie bagaja, bo na siłownikach sprężynki, więc
temat znany. Rozkmina dobra i jak najbardziej słuszna, widzę, że nie tylko ja w głowie cuduję, jak "stare"
mk4 można dobajerować. Chociaż czasem i szok na parkingu przy tym chamskim otwarciu, że coś takiego
w takim aucie :grin: Czasu co nie miara, myśleć i kombinować można. B6, ewt coś z Audi? Bo tam też występuje
ten temat przecież. sebekgolf, Qto

Kącik posiadaczy MK4

: śr lut 01, 2017 15:12
autor: Qto
Chrzanek`, sterowanie dla klapy to nie problem...problemem są siłowniki elektryczne

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lut 01, 2017 15:25
autor: Peran
Qto pisze:Chrzanek`, sterowanie dla klapy to nie problem...problemem są siłowniki elektryczne
A co powiecie o silniku liniowym na 12V

Kącik posiadaczy MK4

: śr lut 01, 2017 18:41
autor: miko
Siema dziki :okej: może ktoś chętny na mojego Golfa. Zapraszam :bigok:

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... yJLyH.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lut 01, 2017 19:41
autor: sebekgolf
Peran pisze:
Qto pisze:Chrzanek`, sterowanie dla klapy to nie problem...problemem są siłowniki elektryczne
A co powiecie o silniku liniowym na 12V
Już o tym myślałem. Problemem jest wielkość takiego siłownika, a w zasadzie jego średnica. W B6 kombi właśnie takie są (w sensie liniówki, temu pytałem czy kto się nie orientuje jak to sterowane) tylko nie mam nikogo w okolicy z takim autem, żeby to przypasować. Choć jak piszę, osobiście wolałbym hydrauliczny jak w niektórych BMW bo to jest nie do zajechania. U mnie w aucie klapa tylna jest dziennie minimum 4 razy otwierana i zamykana jak jeżdżę do roboty. Jakby nie patrzeć fabryczne siłowniki mają 1kN razem, więc jest to trochę. Na siłowniki z Opla nie patrzę bo one dość szybko kończą żywot z tego co się orientowałem.

Kurde najprościej to by było auto zmienić :grin: