Post
autor: sebekgolf » pt sty 14, 2022 21:48
Proponowałbym ci sprawdzić czy sam drążek też już nie jest wybity. Tylko to ciężko sprawdzić bez podnośnika albo kanału. Jakbyś miał kogoś do pomocy, to skręcić koła do końca w jedną stronę (tak żeby drążek po tej którą chcesz sprawdzać maksymalnie się wysunął), potem ściskasz palcami osłonę na przekładni (tą harmonijkę) i musisz wyczuć pod palcami przegub drążka kierowniczego. Musisz jakby dotykać tej kuli która jest w siedzisku. Potem druga osoba robi delikatne ruchy kierownicą lewo-prawo. Powinieneś pod palcami (nawet przez tą osłonę) czuć czy ta kulka się przemieszcza względem siedziska czy nie. Jak czujesz lekkie tyknięcia, to masz wybity też drążek. Trochę ciężko to opisać tak "zdalnie" ale jeśli grzebiesz przy autach i potrafisz wychwycić luz np. na gałce, to to powinieneś też wyłapać.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/