Możliwe że silniczek się już wykonczył? Ja niedawno wymienialemkewinpol pisze: ↑sob paź 02, 2021 23:40Panowie jest możliwe, że przekaźnik 377 się tak spalił, że wycieraczki na przód działają bez problemu, a ta z tylu nie działa? Przy ruchu wycieraczek przednich słychać jak przekaźnik cyka, jednak po ruszeniu manetka, żeby tył się uruchomił jest cisza, nie słychać cykania przekaznika.
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Vwolf86
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
- Lokalizacja: Olkusz
- Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2002r.
- Silnik: 1.9
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski

-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Silniczek był na 100% sprawny przed spięciem kabli i wywaleniem bezpiecznika.Vwolf86 pisze: ↑ndz paź 03, 2021 16:39Możliwe że silniczek się już wykonczył? Ja niedawno wymienialemkewinpol pisze: ↑sob paź 02, 2021 23:40Panowie jest możliwe, że przekaźnik 377 się tak spalił, że wycieraczki na przód działają bez problemu, a ta z tylu nie działa? Przy ruchu wycieraczek przednich słychać jak przekaźnik cyka, jednak po ruszeniu manetka, żeby tył się uruchomił jest cisza, nie słychać cykania przekaznika.
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- Vwolf86
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
- Lokalizacja: Olkusz
- Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2002r.
- Silnik: 1.9
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ja miałem raz tak że jak spryskiwalem przednią szybę to i tył się zalaczyl. Ludzie na fb pisali ze manetka do wymiany albo silniczek spryskiwaczy... Nie robiłem tego bo mi to specjalnie nie przeszkadzało a i brak czasu też. Za jakiś czas zaczol się zacierac silniczek wycieraczek przedniej szyby, wiadomo że to już trzeba zrobić bo w deszczu będzie problem. Wymieniłem silniczek z całym mechanizmem i problem z spryskiwaniem tylnej szyby ustał.kewinpol pisze: ↑ndz paź 03, 2021 23:34Silniczek był na 100% sprawny przed spięciem kabli i wywaleniem bezpiecznika.Vwolf86 pisze: ↑ndz paź 03, 2021 16:39Możliwe że silniczek się już wykonczył? Ja niedawno wymienialemkewinpol pisze: ↑sob paź 02, 2021 23:40Panowie jest możliwe, że przekaźnik 377 się tak spalił, że wycieraczki na przód działają bez problemu, a ta z tylu nie działa? Przy ruchu wycieraczek przednich słychać jak przekaźnik cyka, jednak po ruszeniu manetka, żeby tył się uruchomił jest cisza, nie słychać cykania przekaznika.
Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski

- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7389
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Re: Kącik posiadaczy MK4
@mat06 pytanie mam do Ciebie odnośnie Rhapsody, bo chyba miałeś lub masz takie radio. Czy po ponownym załączeniu radia, czy to z kluczyka czy z gałki radio uruchamia się z poziomem głośności 1 czy z takim jakie miało ustawione podczas wyłączania, np 11?
The quieter you become, the more you are able to hear...


Re: Kącik posiadaczy MK4
Zapamiętuje poziom głośności, jaki był ustawiony przed wyłączeniem, z tym że jeśli wartość jest wyższa niż ustawiona w funkcji ON VOL, to zmniejsza się do tej wartości. Może masz to tak ustawione, że włącza Ci się na 1. Przytrzymaj przycisk TP i wtedy wejdziesz w menu, potem przyciskami << >> przełączasz funkcje i pokrętłem ustawiasz wartość


- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7389
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Re: Kącik posiadaczy MK4
No i chyba wszystko jasne, tam jeszcze nie byłem

Aczkolwiek takie załączanie ma też swoje plusy, muzyka nie zagłusza odgłosów silnika tuż po starcie


The quieter you become, the more you are able to hear...


- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jeszcze raz bo nie wiem czy Cię dobrze rozumiem. Z czym jest problem? Z tym że zamiast do góry jedzie na dół i odwrotnie, bądź zamiast do wewnątrz to jedzie na zewnątrz? Czy problem jest w tym, że jak ruszasz lusterkiem lewym, to jedzie tylko lewe, a jak ruszasz prawym, to rusza się i lewe i prawe?Vwolf86 pisze: ↑sob paź 02, 2021 10:40Moduł jest dobry. Jak były lusterka seryjne duże i prawe małe to poprawnie działały. Tylko pisałem że jak wymieniłem na duże to regulator poziomu szkła przy nim był pod pamięć i to włożyłem zwykly- tylko on jest przykrecany odwrotniesebekgolf pisze: ↑sob paź 02, 2021 00:43Kurde nie jestem w stanie sobie przypomnieć w którym aucie grzebałem w komforcie bo Passata B5 też kiedyś miałem. Pamiętam, że w którymś z aut możliwa była w długim kodowaniu zmiana czegoś z wersją na rynki tylko nie pomnę już w którym aucie to było i czego konkretnie dotyczyły te rynki. W każdym razie obstawiam że problem siedzi w sofcie skoro traktuje prawe lusterko jako master. Zakładam, że Vwolf86 nie ma tak, że przekręca pokrętło na L a jeździ lusterkiem prawym i na odwrót. Z tego co pamiętam to same pokrętła dało się z UK wsadzić do naszego, problem był tylko taki, że literki były do góry nogami i teraz pytanie, czy jeśli mamy auto UK, to czy piny w podłączeniu sterowania w drzwiach są tak samo czy nie (np. w Climatronicu jest symetryczne odbicie wszystkiego łącznie z podłączeniem kabli na silniczkach sterowania klap).
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- BOGUSS
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 07:01
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Auto: T4 CARAVELLE, Touran 1.9 , Golf MK4 z LPG
- Silnik: AUS
Re: Kącik posiadaczy MK4
Proszę o podpowiedź co trzeba przeciąć aby długie z krótkimi nie świeciły.
Reflektory H7 + H7 + H3 . Golf bardzo ubogo wyposażony z 1999r.
Przy manetce długie - krótkie nie ma mostka a z przekaźników mam tylko 1, 2 i 4.
Reflektory H7 + H7 + H3 . Golf bardzo ubogo wyposażony z 1999r.
Przy manetce długie - krótkie nie ma mostka a z przekaźników mam tylko 1, 2 i 4.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
A po co chcesz to robić? Żeby w momencie przełączania nie mieć przez chwilę światła? Uwierz mi, nic przyjemnego podczas jazdy w nocy leśnymi drogami. Mam tak w jednym z aut (fabrycznie) i jest to idiotyczne rozwiązanie.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- BOGUSS
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 07:01
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Auto: T4 CARAVELLE, Touran 1.9 , Golf MK4 z LPG
- Silnik: AUS
Re: Kącik posiadaczy MK4
Po prostu kable w lampach się palą.
To jest obciążenie 3 x 55W na lampę.
Po włączeniu przeciwmgłowych z krótkimi jest OK, a jak przełączę na długie to wszystko świeci.
- Vwolf86
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
- Lokalizacja: Olkusz
- Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2002r.
- Silnik: 1.9
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jak daje Joy na pozycję lewe lusterko to obydwa dzialają tak samo Góra dół lewa prawa.sebekgolf pisze: ↑wt paź 05, 2021 16:34Jeszcze raz bo nie wiem czy Cię dobrze rozumiem. Z czym jest problem? Z tym że zamiast do góry jedzie na dół i odwrotnie, bądź zamiast do wewnątrz to jedzie na zewnątrz? Czy problem jest w tym, że jak ruszasz lusterkiem lewym, to jedzie tylko lewe, a jak ruszasz prawym, to rusza się i lewe i prawe?Vwolf86 pisze: ↑sob paź 02, 2021 10:40Moduł jest dobry. Jak były lusterka seryjne duże i prawe małe to poprawnie działały. Tylko pisałem że jak wymieniłem na duże to regulator poziomu szkła przy nim był pod pamięć i to włożyłem zwykly- tylko on jest przykrecany odwrotniesebekgolf pisze: ↑sob paź 02, 2021 00:43
Kurde nie jestem w stanie sobie przypomnieć w którym aucie grzebałem w komforcie bo Passata B5 też kiedyś miałem. Pamiętam, że w którymś z aut możliwa była w długim kodowaniu zmiana czegoś z wersją na rynki tylko nie pomnę już w którym aucie to było i czego konkretnie dotyczyły te rynki. W każdym razie obstawiam że problem siedzi w sofcie skoro traktuje prawe lusterko jako master. Zakładam, że Vwolf86 nie ma tak, że przekręca pokrętło na L a jeździ lusterkiem prawym i na odwrót. Z tego co pamiętam to same pokrętła dało się z UK wsadzić do naszego, problem był tylko taki, że literki były do góry nogami i teraz pytanie, czy jeśli mamy auto UK, to czy piny w podłączeniu sterowania w drzwiach są tak samo czy nie (np. w Climatronicu jest symetryczne odbicie wszystkiego łącznie z podłączeniem kabli na silniczkach sterowania klap).
Jak ustawiam na pozycję prawą to tylko prawe chodzi. Góra dół poprawnie, a lewa i prawa odwrotnie- jak Joy daje w lewo to szkło idzie w prawo, a jak Joy daje w prawo to szkło idzie w lewo.
Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski

-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Panowie, jak sprawdzić czy do kostki silniczka wycieraczek tył dochodzi prąd po poruszeniu manetka? Kostka ma 4 piny w jakie się wpiac miernikiem?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Skoro palą ci się krótkie+długie+przeciwmgłowe, to znaczy że leży sterowanie (zakładam, że nikt nie robił przeróbek w instalacji). W momencie jak włączasz długie, przeciwmgłowe powinny gasnąć. Musiałbyś poszukać schematów elektrycznych i zobaczyć jak wygląda obwód sterowania przeciwmgłowym. Obstawiam, że po prostu gdzieś coś nawaliło (nie wiem, może przełącznik świateł, może manetka). Jeśli masz kogoś pod ręką z przełącznikiem świateł który obsługuje przeciwmgłowe, to po prostu podmień na próbę i sprawdź czy problem występuje dalej. Podmiana przełącznika świateł to w porywach 10 sekund na wyjęcie i wymianę na drugi.
Dobra, teraz chyba rozumiem w czym problem.Vwolf86 pisze: ↑śr paź 06, 2021 12:10Jak daje Joy na pozycję lewe lusterko to obydwa dzialają tak samo Góra dół lewa prawa.sebekgolf pisze: ↑wt paź 05, 2021 16:34Jeszcze raz bo nie wiem czy Cię dobrze rozumiem. Z czym jest problem? Z tym że zamiast do góry jedzie na dół i odwrotnie, bądź zamiast do wewnątrz to jedzie na zewnątrz? Czy problem jest w tym, że jak ruszasz lusterkiem lewym, to jedzie tylko lewe, a jak ruszasz prawym, to rusza się i lewe i prawe?
Jak ustawiam na pozycję prawą to tylko prawe chodzi. Góra dół poprawnie, a lewa i prawa odwrotnie- jak Joy daje w lewo to szkło idzie w prawo, a jak Joy daje w prawo to szkło idzie w lewo.
Zamieńmy określenia sterowania w poziomie. Zamiast lewa prawa używajmy "do wewnątrz samochodu" oraz "na zewnątrz samochodu".
Teraz mi powiedz, jak masz przełączone sterowanie na lewe lusterko (joystick przekręcony na lewe lustro), to jak ruszasz Joystickiem w lewo, to rozumiem że lewe lustro idzie na zewnątrz samochodu, a prawe do wewnątrz? (i odwrotnie jak dasz Joystick w prawo).
Poszukałbym schematu bo jeśli nie pamięć nie myli, to w środku silnika znajduje się trochę elektroniki odpowiedzialnej za sterowanie obrotami. Jak uda mi się postawić ELSĘ na nogi (walczę z nią od paru dni) to ci to sprawdzę. Sam mam podobny problem, że znaleźć pewnego schematu nie można na necie.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- BOGUSS
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 07:01
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Auto: T4 CARAVELLE, Touran 1.9 , Golf MK4 z LPG
- Silnik: AUS
Re: Kącik posiadaczy MK4
"Skoro palą ci się krótkie+długie+przeciwmgłowe, to znaczy że leży sterowanie "
Po prostu brak przekaźnika J5.
Ale myślałem, że da się coś przeciąć i będzie dobrze.
A zatem muszę dołożyć ów przekaźnik.
Po prostu brak przekaźnika J5.
Ale myślałem, że da się coś przeciąć i będzie dobrze.
A zatem muszę dołożyć ów przekaźnik.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości