Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- hayperekpo
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2719
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
- Lokalizacja: Kraków/GOP
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
o ja yebie... Wy jeszcze życie ?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- hayperekpo
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2719
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
- Lokalizacja: Kraków/GOP
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ja też, a nawet drugie MK4 przybyło, tym razem Variant W sumie jakby ich przebieg dodać, to już prawie 600 tyś mają nakręcone (same dwie MK4) A gdzie reszta
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- hayperekpo
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2719
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
- Lokalizacja: Kraków/GOP
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
E ten to stoi od 2 lat nie używany. Nie ma kiedy podłogi wymienić
W sumie to mam drugi wyrób FSR, a raczej prototyp nim to jeszcze oficjalnie jako FSR zostało mianowane przez Gierka Do tego przybył kolejny Polonez... a właściwie to nie, Prima się to nazywa. Eksportówka ściągnięta z Holandii 1990 rok, buda Caro ( choć oficjalnie taka była dostępna dopiero od 91 roku), na oponach ponad 20 letnich. Pełny bieżnik ale tak spękane były że druty było widać. Kupiłem nowe. 1500 pojemność, wtrysk, lambda i katalizator. Buda cała zdrowa choć w fabrycznym lakierze i w zasadzie auto nie garażowane od wielu lat. Szkoda że na rynek krajowy takiej jakości nie wypuszczali
W sumie to mam drugi wyrób FSR, a raczej prototyp nim to jeszcze oficjalnie jako FSR zostało mianowane przez Gierka Do tego przybył kolejny Polonez... a właściwie to nie, Prima się to nazywa. Eksportówka ściągnięta z Holandii 1990 rok, buda Caro ( choć oficjalnie taka była dostępna dopiero od 91 roku), na oponach ponad 20 letnich. Pełny bieżnik ale tak spękane były że druty było widać. Kupiłem nowe. 1500 pojemność, wtrysk, lambda i katalizator. Buda cała zdrowa choć w fabrycznym lakierze i w zasadzie auto nie garażowane od wielu lat. Szkoda że na rynek krajowy takiej jakości nie wypuszczali
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- bartek2191081@onet.p
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: czw gru 05, 2019 20:03
- Auto: VW Bora
- Silnik: AZD
Re: Kącik posiadaczy MK4
No i psu w dupe zadowolenia z pierwszego auta bierze olej i plyn, po zrobieniu z 500km pol miarki oleju ucieklo a bylo na max. W dodatku jeszcze prawie cały płyn chłodniczy a z tlumika leci dymek biały jak dan na 3.5k obr. Nie jakis mocny ale widać ze dymi. A pod maska cichutko suchutko nic nie widać. Masakra
- hayperekpo
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2719
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
- Lokalizacja: Kraków/GOP
Re: Kącik posiadaczy MK4
UPGbartek2191081@onet.p pisze: ↑czw paź 22, 2020 17:33No i psu w dupe zadowolenia z pierwszego auta bierze olej i plyn, po zrobieniu z 500km pol miarki oleju ucieklo a bylo na max. W dodatku jeszcze prawie cały płyn chłodniczy a z tlumika leci dymek biały jak dan na 3.5k obr. Nie jakis mocny ale widać ze dymi. A pod maska cichutko suchutko nic nie widać. Masakra
- bartek2191081@onet.p
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: czw gru 05, 2019 20:03
- Auto: VW Bora
- Silnik: AZD
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Re: Kącik posiadaczy MK4
Nie znalazłem tego w etca, potrzebuje spinki blachy drzwi (te które mocuje się do blachy a do nich przody min. do zamka.) jak tego szukać?
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jaki silnik? Jak dawno kupione auto? Jak wyglada sprawa z umową?bartek2191081@onet.p pisze: ↑czw paź 22, 2020 17:33No i psu w dupe zadowolenia z pierwszego auta bierze olej i plyn, po zrobieniu z 500km pol miarki oleju ucieklo a bylo na max. W dodatku jeszcze prawie cały płyn chłodniczy a z tlumika leci dymek biały jak dan na 3.5k obr. Nie jakis mocny ale widać ze dymi. A pod maska cichutko suchutko nic nie widać. Masakra
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
- bartek2191081@onet.p
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: czw gru 05, 2019 20:03
- Auto: VW Bora
- Silnik: AZD
Re: Kącik posiadaczy MK4
auto dostałem za darmo jako pierwsze także nie kupione, miałem plany co do niego ale wiedziałem że silnik jest trafiony, jeszcze karoseria do roboty, wiec chyba tego oddam na złom albo ktoś się połasi kupić za jakieś grosze a po prostu kupię inny egzemplarz z innym silnikiem myślę nad 1.8
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Hej, dzisiaj wymieniłem dolny zawias od strony kierowcy, który już nie trzymał drzwi w odpowiedniej pozycji, strzelał i drzwi były opadnięte. Po wymianie zawiasu wszystko chodzi jak ma, drzwi idealnie względem listwy na karoserii nawet odrobinę wyżej, ale nie wiem jak powinien być ustawiony rygiel, uchwyt zamka, który jest na słupku B. Dałem go wyżej, ponieważ wcześniej go obniżałem bo drzwi były opadnięte, ale wydaje mi się, że nie jest idealnie. Jak macie ustawione te rygle w drzwiach które się idealnie zamykają i nie są opadnięte? Dzisiaj z prawej strony wymieniłem zawias, ale nie wiem czemu drzwi idą jakby do góry pomimo, że są równo z listwą na karoserii? Druga sprawa czemu drzwi tak odstają, nie są równo z karoserią i czuć to ręką?
https://www.fotosik.pl/zdjecie/50d7493aa4b2588c
https://www.fotosik.pl/zdjecie/f8770255948b6aee
https://www.fotosik.pl/zdjecie/50d7493aa4b2588c
https://www.fotosik.pl/zdjecie/f8770255948b6aee
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- hayperekpo
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2719
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
- Lokalizacja: Kraków/GOP
Re: Kącik posiadaczy MK4
Niestety wyrobiony dolny zawias skutkuje zazwyczaj wygiętym/wytartym górnym. Efekt jest taki, że mimo pozornie idealnego ustawienia drzwi w pozycji otwartej, są one później krzywe. Spróbuj podnieść drzwi ręką za dolną krawędź, bliżej słupka B, kiedy znajdują się w prawie zamkniętej pozycji, ale jeszcze nie wspierają się na uchwycie rygla. Jeśli będzie wyczuwalny "luz" w płaszczyźnie płata drzwii, znaczy, że także górny zawias jest do wymiany. Ogólnie najlepiej wymieniać je od razu oba.kewinpol pisze: ↑sob paź 24, 2020 18:58Hej, dzisiaj wymieniłem dolny zawias od strony kierowcy, który już nie trzymał drzwi w odpowiedniej pozycji, strzelał i drzwi były opadnięte. Po wymianie zawiasu wszystko chodzi jak ma, drzwi idealnie względem listwy na karoserii nawet odrobinę wyżej, ale nie wiem jak powinien być ustawiony rygiel, uchwyt zamka, który jest na słupku B. Dałem go wyżej, ponieważ wcześniej go obniżałem bo drzwi były opadnięte, ale wydaje mi się, że nie jest idealnie. Jak macie ustawione te rygle w drzwiach które się idealnie zamykają i nie są opadnięte? Dzisiaj z prawej strony wymieniłem zawias, ale nie wiem czemu drzwi idą jakby do góry pomimo, że są równo z listwą na karoserii? Druga sprawa czemu drzwi tak odstają, nie są równo z karoserią i czuć to ręką?
https://www.fotosik.pl/zdjecie/50d7493aa4b2588c
https://www.fotosik.pl/zdjecie/f8770255948b6aee
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości