Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Re: Kącik posiadaczy MK4
Cześć.
W swoim TDIku wymieniłam wszystkie filtry oprócz paliwowego. Dzisiaj sprawdziłam i przejechałam na nim 41tys kilometrów więc chyba już czas na zmianę? Niby wszystko jest ok, w książce pisze że wymiana co 60tys ale nie wiem czy przy naszej jakości paliwa to nie przesada. Zdarza mi się tankować na stacjach przy marketach, a tam paliwo może być chyba gorsze.
W swoim TDIku wymieniłam wszystkie filtry oprócz paliwowego. Dzisiaj sprawdziłam i przejechałam na nim 41tys kilometrów więc chyba już czas na zmianę? Niby wszystko jest ok, w książce pisze że wymiana co 60tys ale nie wiem czy przy naszej jakości paliwa to nie przesada. Zdarza mi się tankować na stacjach przy marketach, a tam paliwo może być chyba gorsze.
ALH: 139KM/311Nm
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Czy to aż taki wielki wydatek dać te 60zł za porządny filtr paliwa raz na 3-4 lata ?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Wymień, za ok 40 zeta kupisz Filtrona i będzieCrazyGirl pisze:Cześć.
W swoim TDIku wymieniłam wszystkie filtry oprócz paliwowego. Dzisiaj sprawdziłam i przejechałam na nim 41tys kilometrów więc chyba już czas na zmianę? Niby wszystko jest ok, w książce pisze że wymiana co 60tys ale nie wiem czy przy naszej jakości paliwa to nie przesada. Zdarza mi się tankować na stacjach przy marketach, a tam paliwo może być chyba gorsze.
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
Re: Kącik posiadaczy MK4
Czy filtr kabinowy Filtron K1006 będzie pasował do Golfa IV? W jednym sklepie piszą że pasuje, w innym nie wymieniają Golfa IV
Re: Kącik posiadaczy MK4
Nie będzie pasował, dane z katalogu producenta:
Jeśli chcesz koniecznie Filtrona, to do czwórki musisz szukać K 1047A, ale jeśli chodzi o filtry kabinowe, to nie polecam tej marki. Na Filtronie miałem problemy z nadmiernym parowaniem szyb, po wymianie na Boscha/Manna problem zniknął.
Jeśli chcesz koniecznie Filtrona, to do czwórki musisz szukać K 1047A, ale jeśli chodzi o filtry kabinowe, to nie polecam tej marki. Na Filtronie miałem problemy z nadmiernym parowaniem szyb, po wymianie na Boscha/Manna problem zniknął.
Re: Kącik posiadaczy MK4
A mi się wydaje, że kiedyś właśnie z takim nr kupowałem i pasował, ale czy na 100% to ręki obciąć nie dam
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Hej, mam problem z piskiem podczas hamowania, jak i chwilę po zahamowaniu jadąc nadal słychać pisk. Czy problemem może być tłoczek, który nie do końca się cofa w którym z zacisków?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: wt sie 18, 2020 22:24
Re: Kącik posiadaczy MK4
Czołem, kojarzycie może jaka jest średnica gum stabilizatora w MK4 1.4 75km? I czy to możliwe że one tak strasznie skrzypią?
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Znając życie nie odbija tłoczek (najprędzej z tyłu). Zrób sobie pełną regenerację zacisków albo kup nowe i zapomnij o problemie na kolejne 10 lat.
Tak, potrafią skrzypieć jak cholera. Co do średnicy to weź suwmiarkę i zmierz jakiej średnicy masz stabilizator. Co do gum, to szukaj takich co mają w środku wykładkę materiałową, one nie mają tendencji do skrzypienia. Przy okazji warto też dobrze oczyścić stabilizator tam gdzie przychodzą gumy jeśli jest skorodowany. W przeciwnym razie skrzypienie dość szybko wróci. No i dobrze użyć też smaru w tym miejscu. Pamiętaj tylko że musi to być smar, który jest odporny na wypłukiwanie oraz który nie uszkadza/rozpuszcza gumy.JAskrawystryj pisze: ↑wt sie 18, 2020 22:27Czołem, kojarzycie może jaka jest średnica gum stabilizatora w MK4 1.4 75km? I czy to możliwe że one tak strasznie skrzypią?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zaciski z tyłu miałem regenerowane ponad rok temu, bo nie odbijał ręczny do końca. Zauważyłem, że jedna z prowadnic po jej wciśnięciu stoi czyli jest coś nie tak. Rozbiorę, zobaczę w jaki jest stanie i ją na nowo nasmaruje. Może być problemem ta prowadnica?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Re: Kącik posiadaczy MK4
We wszystkich mk4 w tym również Variant ISOFIX był w standardzie. Według mnie skoro w HB jest to śmiem twierdzić, że w w kombi tym bardziej uchwyt się znajduje.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jeśli prowadnica nie pracuje, to klocek będzie dociśnięty do tarczy cały czas.kewinpol pisze: ↑śr sie 26, 2020 20:03Zaciski z tyłu miałem regenerowane ponad rok temu, bo nie odbijał ręczny do końca. Zauważyłem, że jedna z prowadnic po jej wciśnięciu stoi czyli jest coś nie tak. Rozbiorę, zobaczę w jaki jest stanie i ją na nowo nasmaruje. Może być problemem ta prowadnica?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Będę się musiał za to zabrać, przy okazji użyje jeszcze pasty na pisk liqui moly na klocki. Cewka zapłonowa z 1.8 będzie pasowała do 2.0 apk? Mam problem z układem zapłonowym, kable i świece są dobre i podejrzenie padło na cewkę. Mogę kupić cewkę za 50 zł na podmianę z 1.8, wygląda tam samo tylko czy będzie dobra do 2.0 apk?sebekgolf pisze: ↑czw sie 27, 2020 13:15Jeśli prowadnica nie pracuje, to klocek będzie dociśnięty do tarczy cały czas.
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości