Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: pn paź 19, 2015 15:24
- Lokalizacja: Bytów
- Auto: Golf mk4
- Silnik: ALH
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ja odczepiałem szybkę od czarnej obudowy przy okazji jej przebudowy. Da się potrzeba opalarką podgrzać i delikatnie nożem żeby nie popękała. Jest przyklejona punktowo w vdo A nigdy nie zauważyłem żeby szybka była w jakimś liczniku inna chyba że motometer...
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zabawy z szybką to śliski temat, bo ona jest tam wklejana. Po wycięciu zawsze będzie widać, że tam grzebałeś.
Najlepiej wymienić całą przednią część obudowy, ona jest zintegrowana z szybką. Tylko tutaj musisz mieć właśnie obudowę od licznika SE ze względu na aluminiowe ringi. Możesz też założyć zwykłą obudowę od innego licznika VDO, tyle że w niej nie ma ringów i licznik straci swój cały urok.
Jeszcze w ramach wyjaśnienia, szybki w każdym liczniku były takie same. Różnią się obudowy VDO vs Motometer.
Najlepiej wymienić całą przednią część obudowy, ona jest zintegrowana z szybką. Tylko tutaj musisz mieć właśnie obudowę od licznika SE ze względu na aluminiowe ringi. Możesz też założyć zwykłą obudowę od innego licznika VDO, tyle że w niej nie ma ringów i licznik straci swój cały urok.
Jeszcze w ramach wyjaśnienia, szybki w każdym liczniku były takie same. Różnią się obudowy VDO vs Motometer.
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Dobra, to już teraz rozumiem. Mam 3 liczniki. Dwa w wersji SE, jeden Europa, drugi Anglik i trzeci zwykły. Wszystkie 1/2fis.
Dlatego chciałem z tego zwykłego bez wersji SE, z niego szybkę wymontować i zamontować do tego SE w wersji EU.
Żeby nie niszczyć tego anglika i go pogonić dalej. Dobra, temat wyjaśniony, dziękuję Panowie. Stawiam wirtualne piwo, bo jak inaczej.. xd
Dlatego chciałem z tego zwykłego bez wersji SE, z niego szybkę wymontować i zamontować do tego SE w wersji EU.
Żeby nie niszczyć tego anglika i go pogonić dalej. Dobra, temat wyjaśniony, dziękuję Panowie. Stawiam wirtualne piwo, bo jak inaczej.. xd
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Re: Kącik posiadaczy MK4
Swoją drogą jak już jesteśmy w temacie liczników, to po długiej ciszy jest teraz niezły wysyp Full FISów SE. Ceny od 500 zł wzwyż i raczej taniej już nie będzie
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ja wiem, czemu bo ZIMA idzie. I wszystkie FISy są idealne. Zawsze na zimne pory jest sporo liczników na sprzedaż ...
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Re: Kącik posiadaczy MK4
No zgadza się, większość tych FISów ma już przeloty ponad 300 tys. km i blaknie. Wyświetlacz zawsze można wymienić, ale tym chińskim dużo brakuje do oryginału. Są za jasne i za bardzo błyszczące. Najlepiej trafić ori w dobrym stanie, ale to już prawdziwe białe kruki.
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Właśnie.. Też mnie to zastanawiało. Jak już wymieniać np ten FIS, to mając 1/2 fis, można aplikować pełen FIS?
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Re: Kącik posiadaczy MK4
Mam chyba jeszcze z 5 full fisów, jeden jest na prawdę dobry. Większość jeśli nie wszystkie to B5 FL, ale za to immo3. Leżą już przeszło 5 lat xD ...z czasów jak ludzie jeszcze nie potrafili uruchomić stagingu.
Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
Re: Kącik posiadaczy MK4
Hejka, koledzy potrzebuję Waszej pomocy. Dzisiaj zauważyłem wyciek "ropy" z pompy. Nie jest to duży wyciek, ale zaczyna się powoli przesączać. Wyciek najprawdopodobniej jest spod tej dużej śruby (zaznaczone na foto, zdjęcie zapożyczone). Co tam jest? Jakaś uszczelka/oring? Czy to jakaś poważniejsza sprawa?
ALH + 205 + chip
Re: Kącik posiadaczy MK4
Tam jest oring, ale nie wiem jakich wymiarów/jaki nr. Wyjmij i dobierzesz w sklepie, tylko może być problem z wykręceniem bo ta śruba jest trójkątna
- TerrySound
- Gadatliwa bestia
- Posty: 967
- Rejestracja: pn lut 27, 2012 22:19
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Auto: Mk4
- Silnik: 3.2
Re: Kącik posiadaczy MK4
Kilka lat temu wymieniałem w golfie 4 3d moduł komfortu z 1-wtyczkowego 1J0 na 2-wtyczkowy 1C0 a licznik 1/2 fis immo3 i wszystko działało poprawnie.
Niedawno wymieniłem licznik na full fis immo3 i po tym zabiegu błędnie pokazuje otwarcie drzwi.
Mianowicie po otwarciu lewych drzwi na fisie pokazuje otwarcie prawych drzwi i na odwrót po otwarciu prawych drzwi pokazuje na fisie lewe drzwi.
Wie ktoś może na jakie kodowanie zmienić w module komfortu zeby pokazywało prawidłowo otwarcie drzwi?
Czy moze wystarczy w kodowaniu dodać
+128 - pojazd z kierownicą po lewej stronie?
Niedawno wymieniłem licznik na full fis immo3 i po tym zabiegu błędnie pokazuje otwarcie drzwi.
Mianowicie po otwarciu lewych drzwi na fisie pokazuje otwarcie prawych drzwi i na odwrót po otwarciu prawych drzwi pokazuje na fisie lewe drzwi.
Wie ktoś może na jakie kodowanie zmienić w module komfortu zeby pokazywało prawidłowo otwarcie drzwi?
Czy moze wystarczy w kodowaniu dodać
+128 - pojazd z kierownicą po lewej stronie?
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Może to ci nieco podpowie. Auta w wersji na UK mają pokrosowane kable względem tych na rynek kontynentalny. Pytanie jakie masz kodowanie w module. Najprawdopodobniej moduł będziesz miał z kodowaniem na UK. Spróbuj zmienić tak jak piszesz i najprawdopodobniej problem zniknie.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Moduł z angola i moim zdaniem nie obejdzie się bez edycji eepromu. Gdzie znalazłeś takie kodowanie?
Kabelkami nic się nie zrobi w tym przypadku bo informacje ida po CAN...mało tego drzwi przednie nie są rozróżniane przez sterownik jako prawe i lewe...A jako kierowcy i pasażera.
Kabelkami nic się nie zrobi w tym przypadku bo informacje ida po CAN...mało tego drzwi przednie nie są rozróżniane przez sterownik jako prawe i lewe...A jako kierowcy i pasażera.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości