Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ale ten licznik jest pod Immo2. A cos wiecej o tym liczniku? Jakis rar to jest, że immo2 z tarczami SE?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
niektóre TDI pomimo że z fabryki wyjechały z licznikiem 919 mogą gadać także z 920. Jednak pozostanie problem poduch...chyba musiałby być licznik xxx 920 xx2 żeby miał możliwość puszczenia kontrolki airbag po analogu. Ty masz komfort 1J czy zmieniałeś na 1C albo planujesz taką zmianę?
Re: Kącik posiadaczy MK4
Wersja immo nie ma nic wspólnego z CAN. Nie jest to żaden rarytas, są dużo tańsze od immo3. Liczniki immo2 mają takie ograniczenie, że nie można w nich włączyć żadnych dodatkowych funkcji. No i mają brzydsze wskazówki
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Re: Kącik posiadaczy MK4
Qto, ja przerabiałem komfort z 1J na 1C w '98. Działa wszystko poza AirBag. Rozkine miałem z licznikiem SE CAN immo2. Zapewne u mnie też by zadziałał.
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Re: Kącik posiadaczy MK4
Nie, nie...ten o który pytam jest nie założony. Założony jest 1J5920846C i na nim AirBag nie gaśnie. A ten o który pytam interesował mnoe czy podejdzie jeśli ktoś nie ma CAN.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
przerabiał ktoś klapę na taką z mk5? W sensie brak klamki i otwieranie znaczkiem... wystarczy w komforcie zmienić nadwozie na np sedan i będzie normalnie gadać?
Już mi ręce opadają jak patrzę na tą aluminiową klamkę...a że akurat robi się nowy lakier na klapie, to myślę czy nie pozbyć się tego dziadostwa
Już mi ręce opadają jak patrzę na tą aluminiową klamkę...a że akurat robi się nowy lakier na klapie, to myślę czy nie pozbyć się tego dziadostwa
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ja już wiem co jest grane z moim golfem mechanik doszedł co jest z nim nie tak .narazie samochód jeździ na starych czujnikach rozrządu i walka korbowego. Czujnik walka korbowego prawdopodobnie przegrzewa się ponieważ po przywróceniu samochodu na stare czujniki jakie były zamontowane błąd wyskakuje po rozgrzaniu silnika wcześniej było jako błąd stały. Teraz wpadł mi pomysł by kupić folię alu szczotkowanie na płastiki deski rozdzielczej pytanie do was jak zedrzec stara warstwę gumy z plastików.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Myślałem nad tym, finalnie odpuściłem bo czasu na wszystko brakuje. Generalnie trochę rzeźby z tym będziesz miał. Nie wiem jak po stronie kodowania/sterownika. Na pewno będziesz potrzebował siłownik bo znaczek wyzwala mikrostyk który dopiero zwalnia zaczep. Co ci przeszkadza w tej oryginalnej klamce ? Jak dla mnie ( patrząc z perspektywy czasu) ma jeden plus, zawsze od spodu jest czysta gdzie chwytasz ręką, znaczek w MK5 jest zawsze uwalony z syfu a jednak musisz go dotknąć aby otworzyć klapę. Niby nic ale jednak wnerwiające ( jak dla mnie). Jeśli nie podoba ci się to że jest tam miejsce na kluczyk, to włóż klamkę bodaj z Caddy, jest taka sama tylko nie ma wkładki na klucz a uchwyt jest przez całą szerokośćQto pisze: ↑pn sie 26, 2019 16:45przerabiał ktoś klapę na taką z mk5? W sensie brak klamki i otwieranie znaczkiem... wystarczy w komforcie zmienić nadwozie na np sedan i będzie normalnie gadać?
Już mi ręce opadają jak patrzę na tą aluminiową klamkę...a że akurat robi się nowy lakier na klapie, to myślę czy nie pozbyć się tego dziadostwa
@Koniu, możesz spróbować ze zrobieniem tej osłony termicznej. Co do zdzierania gumy z plastików, parzenie gorącą wodą i na ciepło zdzieranie. Ewentualnie papier ścierny a na koniec czarny mat do plastików. Też daje radę i w zasadzie nawet po czasie nie widać różnicy ( mam tak parę elementów zrobione). Część plastików polerowałem, część robiłem na mat. Po czasie stwierdzam że mat wygląda lepiej.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Chodzi o to że klamka się ultenia...lakier odpryskuje...W razie jakiejś awarii wkładka jest tak zapieczona że nigdy nie można jej wyciągnąć.
Jak już będę miał otwieranie jak w mk5 to może w końcu zrealizuje otwieranie klapy z pilota...na zamku z mk5 będzie w uj latwiej niż na mechanicznej klamce...A elektrycznie mam nadzieję że wystarczy zmienić w eepromie komfortu nadwozie na sedan np. - Bora miała elektryczna klamkę...kombi też, niestety nie wiem jaka jest różnica sedan/kombi z punktu widzenia komfortu...Ale wartości komórek są inne dla każdego nadwozia.
Jak już będę miał otwieranie jak w mk5 to może w końcu zrealizuje otwieranie klapy z pilota...na zamku z mk5 będzie w uj latwiej niż na mechanicznej klamce...A elektrycznie mam nadzieję że wystarczy zmienić w eepromie komfortu nadwozie na sedan np. - Bora miała elektryczna klamkę...kombi też, niestety nie wiem jaka jest różnica sedan/kombi z punktu widzenia komfortu...Ale wartości komórek są inne dla każdego nadwozia.
Re: Kącik posiadaczy MK4
@Koniu, możesz spróbować ze zrobieniem tej osłony termicznej. Co do zdzierania gumy z plastików, parzenie gorącą wodą i na ciepło zdzieranie. Ewentualnie papier ścierny a na koniec czarny mat do plastików. Też daje radę i w zasadzie nawet po czasie nie widać różnicy ( mam tak parę elementów zrobione). Część plastików polerowałem, część robiłem na mat. Po czasie stwierdzam że mat wygląda lepiej.
[/quote]
Ja już mam pomysł kupię folię alu szczotkowane tylko muszę wygładzić wszystkie powierzchnie żeby był ładny efekt końcowy. Szlifowanie na mokro ? Jakim pamierem?.
[/quote]
Ja już mam pomysł kupię folię alu szczotkowane tylko muszę wygładzić wszystkie powierzchnie żeby był ładny efekt końcowy. Szlifowanie na mokro ? Jakim pamierem?.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
gumę chcesz na mokro szlifować? Ja zdzierałem płytą CD, zmywakiem do naczyń, wspomagałem się benzyną ekstrakcyjną... zmieniałem technikę co chwilę sądząc że każda kolejna jest lepsza od poprzedniej...a za chwilę wracałem do poprzednich metod - generalnie słabo wspominam. Jak już zostały drobinki gumy to wtedy wziąłem papier ścierny i jechałem na mokro...ale ja nie oklejałem a malowałem a niektóre plastiki polerowałem Jak chcesz oklejać to zedrzyj jakoś gumę...popraw papierem powiedzmy 400 (może być na mokro) i klej folię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości