A jak to zedrzeć najlepiej?
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ja miałem podlone problemu z odpalaniem. winne były oringi na pompowtryskach-marcinnxtdi pisze: ↑ndz kwie 28, 2019 00:26Filtr wymieniałem jesienią też obstawiałem że zabity. Przed wymianą i po wymianie bez zmian to samo występuje . Kupię ten zaworek . A vacum może mieć coś wspólnego z tym ? Trochę się poci .
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
zapomnij że je znajdziesz
ja 2 lata jeżdżę już bez bo co zrobisz jak nic nie zrobisz....
ja 2 lata jeżdżę już bez bo co zrobisz jak nic nie zrobisz....
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- QQxQ
- V.A.G Podlasie
- Posty: 1242
- Rejestracja: pn cze 30, 2008 08:45
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
- Auto: Golf MK4
- Silnik: BUB
Re: Kącik posiadaczy MK4
MnichPro Tak jak ci pisałem, i dany_47 ciężki temat, z dostępnością w ASO też.
Można sobie dorobić ze starego nadkola, lub innego plastiku, albo wydrukować na 3D.
Poza tym najpierw warto zapytać autora czy możesz użyć zdjęcia.
Wieczorem będę już w domu to sprawdzę nr.
@@
1j0 810 949
1j0 810 950
Można sobie dorobić ze starego nadkola, lub innego plastiku, albo wydrukować na 3D.
Poza tym najpierw warto zapytać autora czy możesz użyć zdjęcia.
Wieczorem będę już w domu to sprawdzę nr.
@@
1j0 810 949
1j0 810 950
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Osobiście nie zdzierałem ze schowka tylko z reszty plastików. Natomiast mam wrażenie, że jak to potraktujesz gorącą wodą, to ta warstwa mocno zmięknie. Możesz wtedy próbować to drzeć gąbką do mycia naczyń tą szorstką stroną. Ja tak zdzierałem kilka lat temu z pozostałych plastików.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Kurczę ja już nie pamiętam, bo też pozostałe robiłem kiedyś, ale szło dość opornie. No nic, dzięki
Re: Kącik posiadaczy MK4
Coś mi padło w zamku maski i cały czas pokazuje na FISie, że jest otwarta. Miał ktoś taki problem? Mikrostyk w środku jest wymienny?
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Panowie, czy dwumasa może się przyczyniać do objawu wyglądającego tak, że raz na jakiś czas - przeważnie po dłuższej jeździe i nagrzaniu, rozrusznik zakręci raz, następnie jakby nie było w ogóle prądu, by po chwili zaskoczyć i odpalić?
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Gut. Dwumasa tak czy siak do wymiany, a nie chcę niepotrzebnie pieniędzy wydawać na rozrusznik
Re: Kącik posiadaczy MK4
A nie zgrzyta Ci czasem rozrusznik? Czasem jest tak, że pył ze sprzęgła albo dwumasy zasypuje i szlifuje jak papier ścierny tę dużą tuleję na bendiksie, w rezultacie czego rozrusznik kręci coraz słabiej. Ja dwa razy regenerowałem rozrusznik, aż w końcu zrobiłem sprzęgło i o dziwo już od kilku lat zniknął problem z rozrusznikiem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości