Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Poogarniam ważniejsze tematy i będę się bawił. Jutro zrzucam przednie zawieszenie, skrzynię, wymieniam płyn chłodniczy...i kilka innych drobnostek. Generalnie weekend pełen wrażeń na osiedlu
Regulacja na fasolkach przy sworzniu wahacza powinna być max wepchnięta w stronę auta żeby nie cięło opony od środka kiedy auto jest na glebie? Już mam mętlik w głowie...ktoś mi nagadał że max wyciągnięte...ale logika mi podpowiada że do środka skoro środek na glebie tnie. Tzn terotycznie tnie...z pomiaru geometrii wychodzi że przy glebie negatyw się zwiększa
Regulacja na fasolkach przy sworzniu wahacza powinna być max wepchnięta w stronę auta żeby nie cięło opony od środka kiedy auto jest na glebie? Już mam mętlik w głowie...ktoś mi nagadał że max wyciągnięte...ale logika mi podpowiada że do środka skoro środek na glebie tnie. Tzn terotycznie tnie...z pomiaru geometrii wychodzi że przy glebie negatyw się zwiększa
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Re: Kącik posiadaczy MK4
Qto pisze: ↑pt paź 19, 2018 22:55
Regulacja na fasolkach przy sworzniu wahacza powinna być max wepchnięta w stronę auta żeby nie cięło opony od środka kiedy auto jest na glebie? Już mam mętlik w głowie...ktoś mi nagadał że max wyciągnięte...ale logika mi podpowiada że do środka skoro środek na glebie tnie.
Dobrze,że Wesoł nie zagląda do tego tematu,bo na siłę by wmawiał,że tam nie ma fasolek i żadnej regulacji viewtopic.php?f=142&t=617921
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
nie widziałem tego tematu...ale w wielu już opadały mi ręce przy wymianie argumentów z tym człowiekiem. Jak zwykle przywołuje rozwiązania z innych aut, które są zupełnie inne niż w omawianym problemie
Jeśli trzy fasolki są równo dopchnięte do osi auta lub na zewnątrz, to później łatwo złożyć to tak samo...ale jeśli wszystkie fasolki są gdzieś po środku otworu, to na pewno nie ustawi się tak samo. Swoją drogą ciekawe, że żadna serwisówka nie mówi o regulacji na sworzniu...
Czyli pchać na fasolkach do osi auta?
Jeśli trzy fasolki są równo dopchnięte do osi auta lub na zewnątrz, to później łatwo złożyć to tak samo...ale jeśli wszystkie fasolki są gdzieś po środku otworu, to na pewno nie ustawi się tak samo. Swoją drogą ciekawe, że żadna serwisówka nie mówi o regulacji na sworzniu...
Czyli pchać na fasolkach do osi auta?
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Im bliżej środka auta, tym przenie koła stoją bardziej równolegle. Przednie opony to najbardziej tnie na ostrych zakrętach. I im szersza opona, tym bardziej efekt jest widoczny.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: wt paź 23, 2018 13:38
Re: Kącik posiadaczy MK4
Siema wariaty Żyje tutaj ktoś jeszcze? Wiecie może jak wyłączyć sygnał dźwiękowy otwierania/zamykania samochodu centralnym? Mk4 oczywiście
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: wt paź 23, 2018 13:38
Re: Kącik posiadaczy MK4
Okej czyli w grę wchodzi tylko podpinanie pod VCDS, bo fizycznie nie da się tego wyłączyć? Dzięki za info!
Re: Kącik posiadaczy MK4
Panowie problem z przednim zawieszeniem w Golfie 1.8T. Podczas jazdy na wprost wszystko jest ok, przy lekkim skręcie w którąś ze stron powyżej jakichś 30 km/h strasznie mocno coś zaczyna stukać, czuć to na kierownicy i pedale gazu. Dolegliwości zaczęły się pojawiać po wymianie zawiasu na gwint FK, auto obniżone ale nie jakoś mocno, wymienione oba przeguby, zmieniony stab na S3, łożyska bez luzów, półosie bez luzów, felgi dobrze wyważone. Póki co brak zbieżności i geometrii, ale to chyba nie powinno powodować takich objawów.. Ktoś ma jakieś pomysły co może być nie tak?
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
utniesz kabel od syreny, będzie cichoSerNickowy pisze: ↑wt paź 23, 2018 18:48Okej czyli w grę wchodzi tylko podpinanie pod VCDS, bo fizycznie nie da się tego wyłączyć? Dzięki za info!
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
-przeguby wymienione (pewnie zewnętrzne), a wewnętrzne sprawdzał?kris0 pisze: ↑śr paź 24, 2018 16:08Panowie problem z przednim zawieszeniem w Golfie 1.8T. Podczas jazdy na wprost wszystko jest ok, przy lekkim skręcie w którąś ze stron powyżej jakichś 30 km/h strasznie mocno coś zaczyna stukać, czuć to na kierownicy i pedale gazu. Dolegliwości zaczęły się pojawiać po wymianie zawiasu na gwint FK, auto obniżone ale nie jakoś mocno, wymienione oba przeguby, zmieniony stab na S3, łożyska bez luzów, półosie bez luzów, felgi dobrze wyważone. Póki co brak zbieżności i geometrii, ale to chyba nie powinno powodować takich objawów.. Ktoś ma jakieś pomysły co może być nie tak?
- może coś jest nie dokręcone
-zbieżność/geometria - pytanie jak mocno zrypana jest, bo przy złej różne zjawiska potrafią się dziać
- koła na pewno dokręcone ? może któreś nie dociągnięte i kwestia czasu aż się do końca odkręci
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Nie aktualne
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
Re: Kącik posiadaczy MK4
- zgadza się miałem na myśli zewnętrzne, nie wiem jak fachowo sprawdzić wewnętrzne, ale brak tam jakichkolwiek luzówsebekgolf pisze: ↑śr paź 24, 2018 19:56
-przeguby wymienione (pewnie zewnętrzne), a wewnętrzne sprawdzał?
- może coś jest nie dokręcone
-zbieżność/geometria - pytanie jak mocno zrypana jest, bo przy złej różne zjawiska potrafią się dziać
- koła na pewno dokręcone ? może któreś nie dociągnięte i kwestia czasu aż się do końca odkręci
- wszystko dokręcone, sprawdzane kilkakrotnie
- ciężko powiedzieć jak mocno się wszystko poprzestawiało choć koła są równo a auto nie ściąga
- koła ściągane od tego czasu sporo razy, na pewno dobrze dokręcone
Jeszcze jakieś pomysły?
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jak wciśniesz sprzęgło to stuki ustają? Miałem jakiś czas temu przypadek, że waliło podczas jazdy, a na luzie cichło i wyszedł przegub wewnętrzny o ile dobrze pamiętam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości